خبر
 

8 روش جاسازی ایمن اسلحه در منزل

سلب مسئولیت: شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز TGJU صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بهترین جاساز اسلحه کجاست؟ اگر در منزل یا محل کار خود اسلحه نگهداری میکنید، لازم است بدانید بهترین جاساز اسلحه کجاست تا بتوانید از خطرات احتمالی جلوگیری کنید. اگر اسلحه در دسترس باشد ممکن است کودکان یا سایر افراد را عمدا یا به صورت غیر عمد دچار حادثه کند، علاوه بر این احتمال سرقت اسلحه نیز وجود دارد.

8 روش جاسازی ایمن اسلحه در منزل - گاوصندوق اسلحه

با توجه به اینکه مسئولیت نگهداری از اسلحه بر عهده صاحب آن است، اگر به دنبال بهترین جاساز برای اسلحه شکاری، کلت کمری و ... هستید، پیشنهاد می کنیم که به فکر خرید گاوصندوق مناسب اسلحه و در ادامه با ما همراه باشید:

جاساز اسلحه چیست؟

جاساز اسلحه به محلی امن و مخفی برای پنهان کردن اسلحه در منزل، محل کار و ... است. اگر عاشق شکار هستید، احتمالا اسلحه شکاری دارید و یا اگر با مجوز در منزل یا هر محل دیگری اسلحه نگهداری می کنید، لازم است بدانید چطور می توان اسلحه را از دسترس دیگران دور نگهداشت.

جاساز اسلحه می تواند یک گاوصندوق اسلحه بوده و یا محلی دور از تصور و پنهان در اشیا نظیر میز، تخت خواب و ... باشد.

بسیاری از مدل های کمد مخفی اسلحه وجود دارند که می توان از آنها به عنوان جاساز اسلحه استفاده کرد. البته این کمدها قفل دارند اما آیا امنیت آنها کافی است؟ در صورتی که لو بروند، اسلحه به راحتی در دسترس افراد دیگر قرار می گیرد.

در این مقاله، جاهایی که به ذهن هیچ کس خطور هم نمی کند به شما نشان می دهیم تا بدانید که چطور می توان جاساز اسلحه در منزل انتخاب کرد. ایده هایی که در این صفحه مشاهده می کنید می تواند بهترین مکان برای نگهداری اسلحه باشد. برای نگهداری هر نوع اسلحه نظیر اسلحه شکاری، کلت کمری، کلاشینکف و ... می توان از آنها استفاده کرد.

جاساز اسلحه در منزل 

جاساز اسلحه در منزل از بهترین روش های نگهداری اسلحه در خانه است. در این قسمت به معرفی 8 جاساز اسلحه در منزل پرداخته ایم:

1- از بهترین محل ها برای جاساز اسلحه در منزل، میزهای جلو مبلی شیک و لوکس در اتاق نشیمن یا پذیرایی هستند. کسی فکرش را هم نمی کند که این میز زیبا و لوکس یک جاساز برای اسلحه باشد. مدل های ساده این میزها معمولا رویه کشویی دارند و با کنار رفتن رویه میز، کمد مخفی با درب قفل دار مغناطیسی را مشاهده میکنید.

2- مدل دیگر که از بهترین جاساز اسلحه به نظر می رسد، یک میز جلو مبلی با کشو مخفی اسلحه، رویه ثابت است که یک یونیت جاساز دارد. این یونیت به وسیله اهرم به سمت پایین میز باز می شود.

در این میز، قفل آهنربایی مخفی وجود دارد که با باز کردن آن، یک کشوری مخفی اسلحه را مشاهده می کنید. این مدل از میز ها معمولا با چوب درخت افرا ساخته می شوند و بسیار شیک هستند.

3- سومین جاساز اسلحه در منزل، تختخواب است. به این ترتیب زمانی که خواب هستید نیز اسلحه در نزدیکی شما قرار دارد و خیالتان کاملا راحت است. می توانید اسلحه شکاری یا اسلحه های کوچک را در بخش های مختلف تخت خواب، جاساز کنید.

جاساز اسلحه در تختخواب ممکن است در کف تخت و یا بخش بالایی یا سرستون های تزیینی تختخواب باشد. می توان به شکل هوشمندانه ای کمد مخفی اسلحه را در تختخواب جاساز کرد. اگر تاج تخت بزرگ باشد، حتی می توان اسلحه های بسیار بزرگ را هم در آن جاساز کرد.

4- چهارمین محل جاساز اسلحه، اتاق مخفی با ورودی مخفی و غیرقابل تشخیص است. اگر تعداد بسیار زیاد یا بیش از یک اسلحه دارید، بهتر است از آنها در اتاقی مخفی نگهداری کنید. می توانید کمد اسلحه یا گاوصندوق اسلحه را در این محل پنهان کنید.

 5- پنجمین جاساز اسلحه در مبل است. مبلمان، جای بسیار خوب و از بهترین جاساز اسلحه به شمار می روند. کسی متوجه وجود اسلحه در مبل نمی شود و فکرش را هم نمی کند که روی جاساز اسلحه نشسته باشد.

می توانید تفنگ خود را در جاساز مخفی کنید و تمامی فشنگ ها و گلوله ها را در جاساز اسلحه مخفی خود نگهداری کنید. جالب است بدانید که خود مبل دارای قفل رمزدار و مخفی است که فقط صاحب اسلحه از آن خبر دارد. کیفیت مبل نیز بسیار مطلوب است و می توانید هم‌زمان با خرید بهترین جاساز اسلحه، یک مبل راحتی شیک و زیبا هم داشته باشید. روکش مبل هم از جنس مواد ضد گلوله است و ایمنی این کمد مخفی اسلحه را افزایش می دهد بنابراین نگران نشستن و استفاده از مبل نباشید و با خیال راحت بر روی مبلمان زیبای خود استراحت کنید.

6- ششمین محل جاساز اسلحه، شلف دیواری است. شلف دیواری یکی از وسایل بسیار پر کاربرد در منزل است. شکل ظاهری شلف که جاساز اسلحه است، به صورت شلف های معمولی است اما زیر آن به شکل خاص طراحی شده تا بتوان تمام قطعات یک سلاح تهاجمی را در خود پنهان کند.

این شلف ها که از بهترین جاساز اسلحه محسوب می شوند، دارای قفل مغناطیسی مخفی هستند که فقط با کلید باز می شوند.

7- هفتمین جاساز اسلحه، میز کامپیوتر است. این میزهای کامپیوتر ظاهر بسیار عادی دارند اما بخشی از این میز، دارای پنل کشویی مخفی است که می توان آن را بیرون آورد و کشوی مخفی سلاح شکاری و تهاجمی را مشاهده کرد. این قسمت دارای قفل و کلید مخصوص است. اگر کلید نباشد، پنل ریلی مخفی فقط تا محدوده مشخص، بیرون می آید و قسمت محفظه سلاح از دید افراد، مخفی باقی می ماند.

8- گاوصندوق اسلحه

 گاوصندوق های ایمن مستر سیف بهترین راه حل برای افراد نظامی است که هنگام حضور در منزل از اسلحه خود از دسترس بچه ها دور نگه دارند. 

گاوصندوق اسلحه

بهترین محل جاساز اسلحه کجاست؟

برای انتخاب بهترین محل جاساز اسلحه لازم است به نکاتی مهم توجه داشته باشید:

  • اسلحه بسیار حساس و خطرناک است که نباید در معرض رطوبت باشد و علاوه براین، فشنگ و گلوله ها باید دور از گرما و حرارت قرار بگیرند.
  • تفنگ وسیله ای گران‌قیمت بوده و لازم است دسترسی به آن برای صاحب اسلحه، آسان باشد تا در مواقعی نظیر زلزله، آتش‌سوزی و ... بتواند به سرعت به آن دسترسی پیدا کند.
  • جاساز اسلحه نباید در معرض دید کودکان باشد.
  • جاساز تفنگ را نزدیک به آشپزخانه نگذارید و وسایل قابل اشتعال یا وسایلی نظیر قلیون و ... را نزدیک آن نگذارید.
  • اگر قفل جاساز اسلحه، هوشمند و الکترونیکی است، بهتر است منبع تغذیه پشتیبان را در نظر بگیرید.

 جعبه دیجیتالی برای نگهداری کلت

بهترین جاساز اسلحه کدام است؟

همه مواردی که در این مقاله ذکر شد، جاساز اسلحه هستند، اما بهترین جاساز اسلحه کدام است؟ باید بگوییم بهترین جاساز اسلحه باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • نسوز باشد
  • ضد گلوله، ضد برش، ضد ضربه باشد
  • ضد آب باشد
  • دارای قفل ایمن و ضد سرقت باشد
  • دارای سیستم هشدار برای بازماندن درب گاوصندوق باشد
  • و بسیاری از ویژگی های دیگر که به بالا بردن ضریب امنیت آن کمک میکند.

در نهایت با تمام این اوصاف می توان گفت، بهترین جاساز اسلحه، یک گاوصندوق اسلحه است که ویژه نگهداری انواع اسلحه در اندازه های مختلف ساخته شده است. برای خرید و استعلام قیمت گاوصندوق اسلحه می توانید به نمایندگی فروش گاوصندوق اسلحه (سایت مستر سیف)، مراجعه کنید. مشخصات هر یک از جاساز های اسلحه (گاوصندوق مخفی اسلحه) را می توانید در این سایت مشاهده کنید. 

نویسنده: اپراتور
پنجشنبه 10 آذر 1401 ساعت 12:22
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین