خبر

قیمت سکه امروز چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱/ سکه دوباره بالای ۱۷ میلیون تومان افزایش یافت

قیمت سکه امروز چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱/ سکه دوباره بالای ۱۷ میلیون تومان افزایش یافت

بازار طلا و سکه امروز مجددا شاهد افزایش قیمت سکه به کانال 17 میلیون تومانی بود. 

محمد کشتی آرای کارشناس بازار طلا و سکه در گفتگو با نبض بورس با اشاره به افزایش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها افزود: امروز هر اونس طلا به رقم ۱۷۶۳ دلار رسید که نسبت به روز قبل، ۷ دلار گران‌تر شده است. این در حالی است که هر اونس نقره نیز امروز ۲۱ دلار و ۶۱ سنت است.

وی در ادامه با اشاره به نوسان افزایشی نرخ ارز در بازار تهران اظهار داشت: امروز قیمت دلار آمریکا در بازار آزاد به رقم ۳۶۰۵۰ تومان و قیمت هر یورو نیز به ۳۷۵۵۰ تومان رسید. بر این اساس با توجه به دو عامل نرخ ارز و نرخ طلای جهانی، امروز قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با افزایش قیمت نسبت به روز قبل، ۱۷ میلیون و ۵۰ هزار تومان تعیین شد. هر قطعه سکه تمام طرح قدیم نیز به رقم ۱۶ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید.  

نیم سکه به قیمت ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد. ربع سکه نیز به رقم ۶  میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید. سکه یک گرمی بانک مرکزی نیز به قیمت ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان امروز دادوستد شد.

همچنین قیمت هر مثقال طلای آب شده نیز به ۶ میلیون و ۷۱۰ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار به عنوان مبنای معاملات طلا، به یک میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رسید.

بر این اساس هر گرم طلای ۲۰ عیار نیز یک میلیون و ۷۲۱ هزار تومان تعیین شد و هر گرم طلای ۲۲ عیار نیز یک میلیون و ۸۹۳ هزار تومان قیمت گذاری شد. هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز به ۲ میلیون و ۶۵ هزار تومان رسید.  

کشتی آرای در پایان اظهار داشت: حباب سکه تمام بهار آزادی امروز در محدوده یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بود.

منبع:
چهارشنبه 9 آذر 1401 ساعت 18:11
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین