خبر

فرمانده سپاه: دشمنان ۵۲۹ میلیون دلار برای اغتشاشات هزینه کرده اند

فرمانده سپاه:  دشمنان ۵۲۹ میلیون دلار برای اغتشاشات هزینه کرده اند

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به این که بسیجیان باید دشمن‌شناس و زمان‌شناس باشند، گفت: ضدانقلاب با اجرای پروژه کشته‌سازی دنبال ایجاد رعب و وحشت در جامعه است.

اقتصاد۲۴-  تسنیم نوشت: فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به این که بسیجیان باید دشمن‌شناس و زمان‌شناس باشند، گفت: ضدانقلاب با اجرای پروژه کشته‌سازی دنبال ایجاد رعب و وحشت در جامعه است.

سردار سیدصادق حسینی بعد از ظهر امروز در گردهمایی دانشجویان بسیجی و تجلیل از جهادگران بسیجی استان کردستان که به همت ناحیه بسیج دانشجویی در دانشگاه فرهنگیان این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، خطاب به بسیجیان اظهار داشت: بسیجی بمانید و قدر خودتان را بدانید و با دشمن‌شناسی و زمان‌شناسی نقشه‌های دشمن را خنثی کرده و رشد معنوی خودتان را در نظر بگیرید.

وی افزود: شما جهادگران در عین حال که جوان هستید تلاش دارید تا در اوقات فراغت خود به مردم کمک کنید و این فرهنگ بسیجی است که از شهدا و امامین انقلاب دریافت کرده‌ایم.


بیشتر بخوانید:ترور یکی از بسیجیان فعال اصفهان


فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: در این جریان همه شیاطین جمع شده بودند و علیه کشور و نظام یک جنگ شناختی و ترکیبی را رقم زدند.

وی گفت: برخی افراد این برنامه‌ها را هماهنگ و تمام هزینه‌ها بر عهده آمریکایی‌ها بود، دشمنان برنامه داشتند که در ابتدای سال تحصیلی در دانشگاه‌ها اغتشاشات را آغاز کنند، اما مرگ طبیعی مرحومه امینی که تاثر بسیاری نیز به همراه داشت، مسئله را جلوتر انداخت.

حسینی عنوان کرد: آشوبگران در اتفاقات اخیر جمعی را به خیابان‌ها کشاندند و در حاشیه شهر‌ها وارد عمل شدند و پس از آن به سمت خشونت کشیده شد به‌طوری‌که در شهر‌هایی همچون اصفهان، تهران و ایذه و حتی در سنندج شاهد این وقایع بودیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ۵۲۹ میلیون دلار برای اغتشاشات و ۲۹۵ میلیون دلار جهت مقابله با برنامه هسته‌ای ما هزینه کرده و ۵۳ میلیون دلار در اقلیم کردستان در اختیار گروهک‌های معاند و ضدانقلاب قرار دادند.

فرمانده سپاه استان کردستان گفت: دانشجو باید تحلیل کند که در انقلاب اسلامی چقدر رشد داشته‌ایم و آن را برای جامعه بازگو کند.

به گفته وی، زنان ما در طول تاریخ انقلاب همیشه پیشرو بوده‌اند و امروز می‌بینیم که در دانشگاه‌ها و عرصه‌های علمی فعالیت دارند.

حسینی با بیان اینکه در جریان اتفاقات اخیر بصیرت و آگاهی مردم، دشمن را ناامید کرد، ابراز داشت: امروز هم ما وظیفه داریم در صحنه باشیم، تخریب اموال عمومی به ضرر جامعه و نفع و خوشحالی دشمن است.

فرمانده سپاه استان کردستان با اشاره به برد تیم ملی فوتبال در جام جهانی افزود: دیدید که در همین جریان فوتبال چه هجمه عظیمی بر علیه تیم ملی ایران وارد شد، دشمن به هیچ عنوان حاضر به دیدن پیشرفت کشور نیست.

منبع:
دوشنبه 7 آذر 1401 ساعت 22:30
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین