خبر

با این 10 کار ، عشق سابق تان را فراموش کنید

با این 10 کار ، عشق سابق تان را فراموش کنید

جدایی سخت است اما فراموش کردن همه خاطراتی که با یکدیگر داشتید، سخت تر است. ما در سایت طلا ، ۱۰ مرحله ای را که به کمک آن می توانید بعد از جدایی، دوباره شاد باشید را برای شما آوردیم.

جدایی سخت است اما فراموش کردن همه خاطراتی که با یکدیگر داشتید، سخت تر است. گفتنش آسان است اما پس از جدایی، باید روی کاهش درد و شاد بودن، تمرکز کنید. پنج مرحله جدایی شامل: انکار، عصبانیت، چانه زنی، افسردگی و پذیرش می شود.

ما در سایت طلا ، ۱۰ مرحله ای را که به کمک آن می توانید دوباره شاد باشید را برای شما آوردیم.

ابراز احساسات

پس از جدایی، معمولاً افراد احساساتشان را نادیده می گیرند یا به خود می گویند که حالشان خوب است در حالی که خوب نیستند.

به جای اینکه احساسات خودتان را سرکوب کنید، آنها را آزادانه ابراز کنید. به آهنگ های غمگین گوش دهید، بگذارید اشک هایتان جاری شود و خشم خودتان را ابراز کنید. فقط زمانی که احساسات خودتان را ابراز کنید، میتوانید به آرامش برسید.

یادگاری های قبلی را نگه ندارید

یکی از مهمترین و گاهی سختترین کارها پس از جدایی، خلاص شدن از شر یادگاری هایی است که شما را به یاد عشق سابقتان میاندازد. عکسها، نامههای عاشقانه، هدایا یا یادگاریها و هر چیزی را که باعث میشود به او فکر کنید حذف کنید.

از آنجایی که بیرون انداختن یادگاری ها سخت است، بهتر است که آنها را جمع کنید و در یک جعبه دور از دسترس قرار دهید.


احساسات خودتان را بنویسید

به جای اینکه احساسات خودتان را سرکوب کنید، یک تکه کاغذ و خودکار بردارید و آنها را بنویسید. ابراز احساسات یک راه سالم برای پذیرش جدایی است. یادتان باشد که وسوسه نشوید که احساساتتان را برای عشق سابقتان پیامک کنید. ارسال این متن ها هیچ لطفی به شما نمی کند و فقظ ضعف شما را نشان می دهد.

وقت خود را با افرادی بگذرانید که شما را خوشحال می کنند

گوشه خانه نشستن و یک زندگی روتین و کسل کننده به شما هیچ کمکی نمی کند. به جای پنهان شدن در خانه، بیرون بروید و وقت خود را با خانواده و دوستانتان بگذرانید. درد و دل کردن بسیار مهم است و چه راهی بهتر از درد و دل کردن با عزیزانمان. البته افرادی که سعی می کنند شما را شاد کنند بهتر از افرادی هستند که فقط می خواهند شما را سرزنش کنند.

مدتی را بیرون از خانه بگذرانید

از نور خورشید لذت ببرید و با دریافت یک دوز ویتامین D شادتر زندگی کنید. حتی اگر تنها هستید، یک کتاب و هدفون بردارید و به پارک و کافه بروید. مشغول کردن ذهن، موثرترین راه برای تغییراست.

خواب کافی داشته باشید

هیچ چیزی بیشتر از خواب باکیفیت برای بدن شما لازم نیست. اگر ذهنتان درگیر است و نمی توانید بخوابید از عرقیجات آرامبخش و حمام آب گرم قبل از خواب استفاده کنید.

خون خود را پمپاژ کنید

اگر میخواهید ذهنتان را سبک کنید و از شر افکار تکراری خلاص شوید، بهترین کاری که میتوانید انجام دهید این است که آنها را از بین ببرید. دویدن، یوگا، مدیتیشن، ورزش کردن باعث افزایش ضربان قلب و ترشح هورمون اندورفین و در نتیجه احساس هیجان ، شادی و رضایت از زندگی می شود.

از آنجایی که ورزش برای بدن، ذهن و روح شما مفید است، هنگامی که حرکت می کنید نه تنها از نظر جسمی بلکه از نظر روحی نیز احساس بهتری خواهید داشت.

خودتان را سرزنش نکنید

خودتان را به خاطر اشتباهاتتان، سرزنش نکنید. همه افراد پس از جدایی، در مورد رابطه فکرمی کنند و بدنبال اشتباهاتشان هستند. وقتی سعی میکنید از بیرون به رابطه نگاه کنید، راحت تر متوجه می شوید که مشکل فقط شما نبودید و فقط شما اشتباه نکردید.

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید
منبع:
دوشنبه 7 آذر 1401 ساعت 20:50
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین