خبر
 

جایگزین اینستاگرام رونمایی شد!

سلب مسئولیت: شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز TGJU صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با فیلتر شدن اینستاگرام بسیاری از آن متضرر شده و حتی بسیاری از کسب و کارها تا مرز نابودی کشیده شد. اما این به معنای عدم آغاز فعالیت دوباره نیست؛ زیرا همه ما می دانستیم که اینستاگرام مانند یک زمین اجاره ای بود و دیر یا زود امکان داشت این اتفاق برای آن بیوفتد. از آنجایی که هنوز بسیاری در استفاده یا عدم استفاده از اینستاگرام سردرگم هستند و نمی دانند که بهترین جایگزین اینستاگرام چه اپلیکشین و یا ابزاری می تواند باشد، ما در ادامه معقولانه ترین و بهترین جایگزین اینستاگرام را به شما پیشنهاد خواهیم داد.

با فیلتر شدن اینستاگرام بسیاری از آن متضرر شده و حتی بسیاری از کسب و کارها تا مرز نابودی کشیده شد. اما این به معنای عدم آغاز فعالیت دوباره نیست؛ زیرا همه ما می دانستیم که اینستاگرام مانند یک زمین اجاره ای بود و دیر یا زود امکان داشت این اتفاق برای آن بیوفتد. از آنجایی که هنوز بسیاری در استفاده یا عدم استفاده از اینستاگرام سردرگم هستند و نمی دانند که بهترین جایگزین اینستاگرام چه اپلیکشین و یا ابزاری می تواند باشد، ما در ادامه معقولانه ترین و بهترین جایگزین اینستاگرام را به شما پیشنهاد خواهیم داد.

 جایگزین اینستاگرام

جایگزین اینستاگرام چیست؟

در پاسخ به سوال جایگزین اینستاگرام چیست ما می توانیم پاسخ های متعددی به شما بدهیم که برخی با آن ها موافق و برخی دیگر مخالف هستند. به طور مثال ممکن است بعضی افراد به استفاده از اپلیکیشن های ایرانی روی آورده باشند که اگرچه تا حدودی می تواند به عنوان ابزار موثر مورد استفاده قرار بگیرد؛ اما به دلیل عدم استقبال اکثریت از آن ها ما این موارد را پیشنهاد نمی دهیم. برخی نیز به استفاده از سایر اپلیکیشن های خارجی روی آورده اند که این موارد هم اصلاً پیشنهاد نمی شوند؛ زیرا وضعیتی دقیقاً یکسان با اینستاگرام دارند. پس راه حل چیست؟ بهترین راه حل راه اندازی یک وبسایت است. بله درست متوجه شدید شما می توانید با راه اندازی یک وبسایت و به کار گیری تبلیغات مناسب، آن را به یک تانک پولسازی تبدیل کنید. وبسایت مطمئن ترین جایگزین اینستاگرام است و پس از راه اندازی آن نیاز نیست که نگران فیلتر شدن و یا پریدن وبسایت خود باشید؛ در حالی که این موارد در اینستاگرام خیلی عادی بود و بسیاری به همین دلایل پیج خود را از دست داده و مجبور به سرگیری فعالیت های خود شدند. پس برای راه اندازی وبسایت و شروع درآمد از آن فقط کافی است اصول مرتبط با تبلیغات و بازاریابی را بدانید.

سوالات متداول درباره تانک پولسازی

در محصول تانک پولسازی چه مواردی آموزش داده می شود؟

در تانک پولسازی اصول کسب درآمد از وبسایت به ساده ترین روش ممکن آموزش داده می شود.

آیا محصول تانک پولسازی دانلودی است؟

خیر دسترسی در پنل به صورت آنلاین به شما داده می شود.

محصول تانک پولسازی به چه افرادی توصیه می شود؟

به همه افرادی که به دنبال کسب درآمدهای اینترنتی هستند.

سایت خود را به تانک پولسازی تبدیل کنید

همانطور که در موارد فوق اشاره کردیم، بهترین جایگزین برای اینستاگرام یک وبسایت است. این وبسایت می تواند به هر شکلی طراحی شود و روی هر بستری بالا بیاید که بهترین پیشنهاد ما به شما استفاده از ورد پرس است؛ اما مهمترین موضوع در رابطه با راه اندازی وبسایت، تبلیغات مناسب است. اگرچه شما با استفاده از سئوی مناسب می توانید وبسایت خود را در صفحه اول گوگل به نمایش درآورید؛ اما راه حل های  سریع تر دیگری نیز برای به درآمد رسیدن از سایت وجود دارد که ما تمامی این موارد را به شما آموزش خواهیم داد.

تانک پولسازی

چرا تانک پولسازی؟

ما در مجموعه حامی محتوا محصولی تحت عنوان تانک پولسازی را برای شما آماده کرده ایم که در آن تمامی اصول درآمدزایی و تبیلغات از وبسایت را آورده ایم. در واقع برای درآمدزایی از وبسایت در ابتدا شما باید اصول به کارگیری تبیلغات را بدانید. این تبلیغات روش های مختلفی دارد که ما بهترین و اصولی ترین روش را به شما آموزش خواهیم داد. مهم ترین موضوع در رابطه با استفاده از تبلیغات، این است که شما را در کمترین زمان ممکن به درآمد می رساند و حتی می تواند بسیار بیشتر از یک پیج اینستاگرام برای شما درآمدزایی داشته باشد.

بهترین جایگزین اینستاگرام

خلاصه مطلب

اگر کسب و کار شما در اینستاگرام وضعیت خوبی داشت و در حال حاضر درآمدتان به دلیل فیلترینگ کم شده و یا به صورت کلی درآمدی ندارید؛ نگران نباشید همین امروز برای راه اندازی وبسایت خود که جایگزین قطعی اینستاگرام است اقدام کنید و زودتر فعالیت خود را آغاز نمایید. زیرا در حال حاضر بسیاری از رقبای شما برای استفاده از وبسایت اقدام نکرده اند و شما می توانید در مدت زمان کوتاه تری خودتان را به صفحه اول گوگل برسانید. فراموش نکنید که دیر یا زود رقبای شما نیز شروع به فعالیت در این بستر خواهند کرد، پس هر کسب و کاری که زودتر فعالیت خود را آغاز کند، موفق تر خواهد بود. برای راهنمایی بیشتر نیز می توانید وارد وبسایت حامی محتوا بشید.

نویسنده: اپراتور
شنبه 5 آذر 1401 ساعت 12:17
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین