خبر

سکه عقب نشینی کرد

سکه عقب نشینی کرد

یکی از دلایلی که باعث شد قیمت سکه عقب نشینی کند عدم حمایت نرخ دلار از سکه بازان بود. قیمت دلار در چند وقت اخیر در یک محدوده خاص قفل شده است و نوسان قابل توجهی از خود ثبت نکرده است.

به گزارش سایت طلا، یکی از دلایلی که باعث شد قیمت سکه عقب نشینی کند عدم حمایت نرخ دلار از سکه بازان بود. قیمت دلار در چند وقت اخیر در یک محدوده خاص قفل شده است و نوسان قابل توجهی از خود ثبت نکرده است.

بررسی هسته مرکزی بازار سکه در روز چهارشنبه حکایت از کاهش قیمت سکه دارد. سکه بازان روز گذشته نتوانستند فلز گران بهای داخلی را بالای محدوده ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تثبیت کنند.

قیمت سکه دیروز در سراشیبی قرار گرفت و با افت ۱۰۰ هزار تومانی از نیمه کانال ۱۶ میلیون تومان پایین آمد. قیمت سکه روز چهارشنبه در محدوده ۱۶ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان به فروش رسید.

عقب نشینی قیمت سکه از مرز حساس

فعالان بازار سکه پیش از این گفته بودند در صورتی که فلز زرد رنگ بالای محدوده یاد شده تثبیت شود این امر ممکن است موجب تقویت هیجان خریداران شود. با این حال در شرایط فعلی عقبگرد قیمت سکه به پایین نیمه کانال ۱۶ میلیون تومان امید کاهشی ها را اندکی افزایش داده است.

عدم حمایت نرخ دلار از سکه بازان

از نگاه تحیلگران بازار ، یکی از دلایلی که باعث شد قیمت سکه عقب نشینی کند عدم حمایت نرخ دلار از سکه بازان بود. قیمت دلار در چند وقت اخیر در یک محدوده خاص قفل شده است و نوسان قابل توجهی از خود ثبت نکرده است.


این دسته از معامله گران می گفتند در صورتی که نرخ دلار و قیمت اونس طلا رشد کند این امر ممکن است زمینه ساز صعود قیمت سکه شود.

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید
منبع:
پنجشنبه 3 آذر 1401 ساعت 09:45
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین