خبر
 

فرصت ویژه اخذ ویزای تمکن مالی اسپانیا

سلب مسئولیت: شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز TGJU صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با توجه به اینکه کشور اسپانیا ازجمله کشورهای زیبا، توسعه‌یافته و در حال پیشرفت است، اخذ ویزای تمکن مالی اسپانیا نظر بسیاری از علاقه‌مندان به سفر، کار و تحصیل در این کشور را به خود معطوف ساخته است. بدین صورت که با دریافت ویزای تمکن مالی اسپانیا به‌راحتی می‌توانند در این کشور اقامت داشته باشند و از خدمات شهری، امکانات شهروندی و... در این کشور سرسبز و فوتبال‌دوست نهایت بهره را ببرند.

از گذشته تا به امروز بسیاری از افراد با اهداف گوناگون نظیر اقامت، تفریح، سرمایه‌گذاری، کار و تحصیل به کشورهای اروپایی سفر می‌کنند. در این میان، دولت‌مردان و سیاست‌مداران کشورهای مقصد در قلب اروپا، با بررسی تحولات جهانی و همچنین مدنظر قرار دادن شرایط کنونی، یک‌سری شرایط را برای متقاضیان سفر و اقامت به کشورشان مشخص کرده‌اند. با توجه به اینکه کشور اسپانیا ازجمله کشورهای زیبا، توسعه‌یافته و در حال پیشرفت است، اخذ ویزای تمکن مالی اسپانیا نظر بسیاری از علاقه‌مندان به سفر، کار و تحصیل در این کشور را به خود معطوف ساخته است. بدین صورت که با دریافت ویزای تمکن مالی اسپانیا به‌راحتی می‌توانند در این کشور اقامت داشته باشند و از خدمات شهری، امکانات شهروندی و... در این کشور سرسبز و فوتبال‌دوست نهایت بهره را ببرند.

به‌لحاظ اینکه در سال‌های اخیر شاهد افزایش درخواست اقامت اسپانیا با تمکن مالی هستیم، لازم دانستیم تا به بررسی این موضوع مهم بپردازیم تا علاوه‌بر افزایش آگاهی متقاضیان، فرآیند اخذ اقامت اسپانیا راحت‌تر و سریع‌تر انجام شود، زیرا عدم آگاهی بسیاری از افراد باعث شده‌است تا در روند اخذ اقامت تمکن مالی اسپانیا اختلال ایجاد شود و پروسۀ دریافت ویزا مدت زمان زیادی به طول بینجامد. در ادامه برای آشنایی بیشتر با ویزای تمکن مالی اسپانیا و شرایط اخذ آن با ما همراه باشید.

شرایط ویزای تمکن مالی اسپانیا چیست؟

به‌طورکلی ویزا تمکن مالی اسپانیا صرفاً به افرادی اعطا می‌شود که مانند روش اقامت از طریق سرمایه‌گذاری و یا خرید ملک در اسپانیا از توان مالی قابل قبولی برخوردار باشند و بدون نیاز به داشتن شغل بتوانند در این کشور زندگی کنند. درواقع این نوع از ویزا با نام اقامت خود حمایتی نیز شناخته می‌شود و اشخاصی که از سطح مالی بالایی بهره‌مند هستند و برای زندگی در اسپانیا به هیچ نوع شغل و راه درآمدی نیاز ندارند، می‌توانند اقدام به اخذ ویزای خودحمایتی اسپانیا کنند. البته در این روش نیازی نیست که شما اقدام به سرمایه‌گذاری و خرید ملک در اسپانیا کنید، زیرا فقط میزان دارایی شما مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورتی‌ که شرایط لازم و کافی داشته باشید، می‌توانید ویزای خودحمایتی اسپانیا را دریافت کنید. درواقع همین ویژگی باعث شده‌است تا افراد ثروتمند و علاقه‌مند به زندگی در اسپانیا، این روش را جهت دریافت اقامت انتخاب کنند.

طبق تحقیقات و بررسی‌های به‌عمل آمده و براساس آمارهای موجود مشخص شده‌است که ثبت درخواست تنها با داشتن شرایط مالی مناسب امکان‌پذیر است، بنابراین اگر قصد مهاجرت به اسپانیا از طریق تمکن مالی را دارید، می‌بایست میزان دارایی و درآمد خود را ارزیابی و بررسی کرده و در اختیار کارشناسان صدور ویزا خود حمایتی اسپانیا قرار دهید.

میزان درآمد برای اخذ ویزای تمکن مالی اسپانیا

به‌منظور آگاه‌سازی متقاضیان اخذ اقامت تمکن مالی اسپانیا و همچنین تسریع فرآیند پاسخگویی به درخواست‌های کاربران، یک سطح درآمد برای آن‌ها تعریف شده‌است و صرفاً با داشتن حداقل درآمدهایی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، می‌توانید اقامت تمکن مالی اسپانیا را دریافت کنید. میزان درآمد براساس تعداد اعضای خانواده به شرح عبارت است از:

۱. طبق قوانین و مقررات کشور اسپانیا برای اخذ اقامت تمکن مالی، حداقل درآمد ماهیانه مناسب برای سرپرست خانواده ۲۵۰۰ یورو، همسر ۱۰۰۰ یورو و به‌ازای هر فرزند ۵۰۰ یورو است، یعنی یک خانوادۀ ۵ نفره متشکل از پدر، مادر و سه فرزند می‌بایست حداقل ۵۰۰۰ یورو در ماه درآمد داشته باشند. البته به یاد داشته باشید که این مبلغ به‌عنوان حداقل و مبنا در نظر گرفته شده‌است، بنابراین با افزایش سطح درآمد ماهیانه و سالیانه، به‌نسبت شرایط دریافت اقامت اسپانیا با تمکن مالی آسان‌تر خواهد شد و متقاضیان پس از طی مراحل اقامت، از امکانات و خدمات بهتری برخوردار می‌شوند. خاطرنشان می‌شود که برای این روش محاسبه درآمد، پنج دستۀ کلی درنظر گرفته شده‌است. بدین صورت که حقوق افراد براساس این دسته‌ها طبقه‌بندی شده و بررسی می‌گردد. این دسته‌بندی پنج‌گانه عبارت‌اند از:

  1. حقوق بازنشستگی؛
  2. درآمد کسب‌شده از اجارۀ املاک؛
  3. درآمد حاصل از سود سپرده‌های بانکی؛
  4. درآمد به‌دست آمده از طریق سود سهام؛
  5. درآمد حاصل از کسب‌و‌کارهای مختلف.

به‌عبارتی می‌توان گفت این دسته‌بندی به‌منظور شفاف‌سازی فرآیند محاسبه درآمدها در نظر گرفته شده‌است و صرفاً میزان درآمد ماهیانۀ خانواده‌ها برحسب تعداد اعضا ملاک تشخیص و تصمیم‌گیری است.

۲. داشتن سپردۀ بانکی مناسب؛ در این‌ خصوص نیز برای دریافت ویزای تمکن مالی اسپانیا یک حداقل سرمایه برای متقاضیان در نظر گرفته شده‌است. بدین صورت که متقاضی می‌بایست درآمد یک سال کل خانواده به‌علاوۀ مبلغ ۶۵۰۰ یورو را داشته باشد و به‌عنوان سپرده در حساب بانکی او ذخیره شود.

عدم سوء‌پیشینه کیفری؛ عامل اصلی و مهم برای اقامت تمکن مالی اسپانیا

بعضی از افراد معتقدند که برای دریافت اقامت اسپانیا با تمکن مالی، صرفاً برخورداری از توان مالی بالا کافی است و به‌راحتی می‌توانند ساکن این کشور شوند. در حالی‌ که اصلاً این‌طور نیست و برای اخذ ویزای خودحمایتی اسپانیا ارائه یک‌سری مدارک نظیر عدم سوء‌پیشینۀ کیفری لازم و ضروری است. درواقع متقاضیان نه تنها در ایران، بلکه در هر کشوری که ساکن بوده‌اند نباید سوء‌پیشینۀ کیفری داشته باشند. در غیر این‌ صورت به درخواست آن‌ها اهمیت داده نخواهد شد و پروندۀ اقامتی به متقاضی عودت داده می‌شود.

نحوۀ اخذ اقامت اسپانیا با تمکن مالی

در راستای دریافت ویزای تمکن مالی اسپانیا ابتدا متقاضی باید با فراهم کردن تمامی مدارک و مستندات، به سفارت اسپانیا در ایران مراجعه کند. پس از آن با بررسی اسناد و مدارک و اخذ تأییدیه در سفارت، فرآیند ثبت درخواست انجام می‌شود. پس از آن درخواست ثبت‌شده توسط کارشناسان مستقر در وزارت امور خارجه اسپانیا و سفارت خانه مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌گیرد. در آخر نیز پس از اتمام فرآیند ثبت‌نام و اخذ تمامی تأییدیه‌ها، اقامت یکساله به متقاضی و خانوادۀ او داده می‌شود. او نیز موظف است حداکثر تا ۹۰ روز پس از تأیید درخواست به اسپانیا مهاجرت کند. نکتۀ قابل توجه اینکه اقامت موقت صرفاً برای مدت ۵ سال در نظر گرفته شده‌است و مهاجران موظف هستند هرساله اقدام به تمدید مدت زمان اقامت برای یک یا دو سال متوالی کنند.

آیا با اخذ اقامت موقت می‌توان اقامت دائم در اسپانیا را دریافت کرد؟

این سؤال یکی از ابهامات و چالش‌های پیش‌ِروی بسیاری از متقاضیان دریافت ویزای تمکن مالی اسپانیا است، زیرا شرایط مناسب زندگی و بهره‌مندی از امکانات شهروندی و خدمات شهری به‌روز باعث شده‌است تا مهاجران پس از مدتی درخواست اقامت دائم دهند. در این رابطه نیز باید گفت که از همان ابتدای اقامت تمکن مالی اسپانیا، نمی‌توانید به‌صورت دائم در این کشور بمانید. بدین نحو که پنج سال اول اقامت به‌صورت موقتی است و در صورت تمایل طرفین و دارا بودن شرایط، اقامت دائم در اسپانیا به مهاجران داده می‌شود.

مزایای اخذ اقامت اسپانیا با تمکن مالی

اقامت اسپانیا با تمکن مالی یا اقامت خودحمایتی اسپانیا مزایای فراوانی را برای افراد متقاضی و خانواده‌های آن‌ها به‌همراه دارد. بعضی از مهم‌ترین مزایا اقامت تمکن مالی اسپانیا به قرار زیر است:

  • بهره‌مندی از سکونت و زندگی راحت در کشور اسپانیا.
  • انجام سفرهای بدون محدودیت و آزاد به تمامی کشورهای حوزه شنگن.
  • عدم نیاز به راه‌اندازی کسب‌و‌کار، سرمایه‌گذاری و خرید ملک در اسپانیا.
  • امکان اخذ اقامت بدون نیاز به انتقال سرمایه به بانک‌های کشور اسپانیا.
  • امکان راه‌اندازی انواع کسب‌و‌کار و همچنین ثبت شرکت در اسپانیا و برخورداری از مزایایی نظیر بیمه.
  • دسترسی سریع و آسان به حساب‌های بانکی در اروپا و همچنین سهولت دریافت انواع کارت اعتباری بین‌المللی
  • اقامت در اسپانیا همراه با خانواده و فرزندان مجرد زیر ۱۸ سال.
  • تحصیل رایگان فرزندان بلافاصله پس از اخذ اقامت اسپانیا با تمکن مالی‌.
  • معافیت از پرداخت هرگونه مالیات سالیانه.
  • اخذ ویزای سایر کشورها در کوتاه‌ترین زمان ممکن.
  • اخذ اقامت دائم پس از ۵ سال و دریافت تابعیت کشور اسپانیا پس از ۱۰ اقامت بدون وقفه در این کشور.

البته دریافت ویزای تمکن مالی اسپانیا در کنار همۀ مزایا، معایبی نیز دارد که از بین آن‌ها می‌توان به داشتن درآمد بسیار بالا، برخورداری از حساب سپردۀ فعال با مبلغ زیاد، لزوم تحصیل فرزندان در کشور اسپانیا و عدم اجازه برای هر نوع فعالیت اقتصادی اشاره کرد، ازاین‌رو تصمیم‌گیری در رابطه با اخذ اقامت اسپانیا براساس تمکن مالی را به‌عهدۀ خود شما می‌گذاریم تا متناسب با شرایط اقتصادی، روابط خانوادگی، نوع شغل و میزان تحصیلات اعضای خانواده مناسب‌ترین راهکار را اتخاذ کنید.

سخن پایانی

اکنون که با شرایط، قوانین، مزایا و نحوۀ دریافت ویزای تمکن مالی اسپانیا آشنا شدید، می‌توانید متناسب با شرایط خود و سایر اعضای خانواده بهترین روش را برای دریافت اخذ ویزای خودحمایتی اسپانیا انتخاب کنید. البته در این راه مؤسسات و شرکت‌های مختلفی فعالیت دارند و با ارائه خدمات و مشاوره‌های متنوع مسیر تصمیم‌گیری، اخذ ویزا و مهاجرت به اسپانیا از طریق تمکن مالی را هموارتر ساخته‌اند. در این‌ خصوص مؤسسه عالیان ویزا با بهره‌مندی از یک تیم باتجربه، متخصص و کارآمد، بهترین راهکارها و مشاوره‌ها را در اختیار شما علاقه‌مندان به اخذ اقامت خودحمایتی اسپانیا قرار می‌دهد.

شما نیز می‌توانید از خدمات و مشاوره‌های این مجموعه پرتوان در راستای دستیابی به اهدافتان استفاده کنید و در مدت زمان کوتاه، ویزا خود حمایتی اسپانیا را دریافت کنید. در پایان امید است که مطالب ارائه‌شده مؤثر واقع گردیده باشد.

شماره تماس موسسه عالیان ویزا

  • 2188801403 (98+)
  • 2188570160 (98+)
  • 2188088968 (98+)
  • 2188567326 (98+)

شماره های تماس اروپا (واتس آپ):

  • 449376868 (358+)
  • 15733870938(49+)
نویسنده: اپراتور
دوشنبه 30 آبان 1401 ساعت 10:15
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین