خبر

افزایش قیمت چیلیز، با نزدیک شدن به جام جهانی قطر

افزایش قیمت چیلیز، با نزدیک شدن به جام جهانی قطر

با نزدیک شدن به شروع جام جهانی فوتبال 2022 در قطر، قیمت چیلیز (CHZ) طی یک هفته 25٪ افزایش یافت.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از دیلی‌کوین، هواداران فوتبال در سراسر جهان در این روزها برای شروع بزرگ‌ترین رویداد ورزشی سال، یعنی جام جهانی فوتبال 2022 در کشور قطر، لحظه‌شماری می‌کنند. توکن چیلیز (CHZ) یک ارز دیجیتال اختصاصی برای هواداران دنیای ورزش است. چیلیز با هدف ارتقای رابطه‌ی میان هواداران و تیم‌های ورزشی در بلاک چین اتریوم (ETH) راه‌اندازی شده است. هواداران فوتبال نیز با استفاده از پلتفرم مخصوص توکن هواداری سوشیوز که توسط چیلیز ایجاد شده است، می‌توانند تجربه‌ی جدید و هیجان‌انگیزی را به دست بیاورند. تجربه‌ای که ورزش و کسب‌وکار را به یکدیگر پیوند می‌زند.

به همین دلیل، با نزدیک شدن به شروع جام جهانی فوتبال، چیلیز عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و با افزایش قابل توجه حجم معاملات خود، به بالای خط مقاومت کلیدی صعود کرد.

هم‌چنین، برخی از تیم‌های ملی حاضر در جام جهانی 2022 قطر، توکن‌های هواداران یا فن توکن‌های مخصوص به خودشان را ایجاد کرده‌اند؛ برای مثال، توکن هواداران تیم ملی فوتبال اسپانیا (SNFT) که ارزش آن در این هفته 12.3 درصد افزایش یافته است. هم‌چنین، می‌توان به
فن توکن تیم ملی پرتغال (POR) و فن توکن اتحادیه‌ی فوتبال آرژانتین (ARG) نیز اشاره کرده که ارزش هر کدام طی هفته‌ی اخیر، به ترتیب 29.4 درصد و 34.1 درصد افزایش یافته‌ است.

این اقدامات و فعالیت‌ها توسط پلتفرم فن توکن یا توکن هواداری سوشیوز پشتیبانی می‌شوند. خودِ این پلتفرم توسط چیلیز (CHZ) حمایت می‌شود. 32 کشور در جام جهانی حضور دارند که هر یک برای کسب بهترین نتایج در کشور قطر تلاش می‌کنند؛ بنابراین ارزش بالقوه‌ی توکن‌های هواداری تیم‌های ملی حاضر در این مسابقات مستقیما به عملکرد این تیم‌ها در زمین فوتبال و هم‌چنین میزان حمایت هواداران‌شان بستگی دارد.

هم‌اکنون، در لحظه‌ی نگارش این مطلب - در حوالی ساعت 14:30 روز دوشنبه 16 آبان - چیلیز (CHZ) با 3.12 درصد کاهش نسبت به روز گذشته با قیمت 0.2636 دلار معامله می‌شود. چیلیز از 2 نوامبر (چهارشنبه 11 آبان) تاکنون توانسته است شش کندل سبز روزانه‌ی پیاپی ثبت کند. ارزش کل بازار این توکن در حال حاضر، 1,590,093,808 دلار است. در فهرست بزرگ‌ترین ارزهای دیجیتال دنیا از لحاظ ارزش بازار در سایت کوین مارکت کپ، چیلیز یک پله بالاتر از ترا کلاسیک (LUNC) در رتبه‌ی سی و ششم قرار دارد.

نمودار قیمت چیلیز

الگورند (ALGO) نیز که به عنوان بلاک چین رسمی جام جهانی 2022 انتخاب شده است، در این زمینه با چیلیز رقابت خواهد کرد. قیمت این ارز دیجیتال نیز به تازگی رشد خوبی را تجربه کرده است.

قیمت الگورند (ALGO) طی 7 روز گذشته 25.4% افزایش یافته است. هم‌اکنون این ارز دیجیتال با قیمت 0.4339 دلار معامله می‌شود.

نویسنده: امیر رضا مصطفایی
دوشنبه 16 آبان 1401 ساعت 14:49
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین