خبر
 

نکات خرید درب و پنجره دوجداره و سه جداره

سلب مسئولیت: شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز TGJU صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

انتخاب درب و پنجره مناسب برای خانه و ساختمان، امری مهم و پیچیده به نظر میرسد. با رعایت نکات مهم هنگام خرید درب و پنجره مناسب این انتخاب راحت تر صورت میگیرد. در ابتدا شما می‌توانید با نگرش به این موضوع که کدام سبک از پنجره های امروزه «کشویی، بازشو، ارسی و ...» را می‌پسندید، گزینه‌های روی میز برای خرید را گلچین کنید. سپس با در نظر گرفتن نکات خرید درب و پنجره دوجداره و سه جداره که در ادامه به آن‌ها پرداخته شده است، بهترین پنجره را انتخاب و خریداری کنید.

اجزا مهم در پنجره دوجداره و سه جداره

اولین نکته‌ای که هنگام خرید درب و پنجره، بخصوص درب و پنجره دوجداره و پنجره سه جداره باید به آن توجه کرد، شناخت انواع آن‌ است. پنجره فقط یک تکه نیست و از انواع و اقسام مختلفی تولید شده است که در ادامه اجزا آن را بررسی می کنیم.

فریم پنجره

فریم ها از مهم ترین بخش های نصب یک پنجره به شمار می آید، ضخامت فریم مناسب حدود 40*80 میلیمتر است. فریم ها علاوه بر استقامت باعث نصب دقیق و بدون مشکل می شوند.

یراق آلات

یراق آلات به نحوه باز و بسته شدن پنجره مربوط میشود، با توجه به مدل های مختلف پنجره «کشویی، کلنگی و محوری» یراق آلات متفاوتی چه از لحاظ قیمت و مدل استفاده می شود.

شیشه پنجره

شیشه پنجره به صورت دوجداره و سه جداره ساخته شده است که در صورت نیاز کاربر استفاده می شود. شیشه تک جداره، دوجداره و هوشمند انواع شیشه های محبوب هستند که میتوانید از سایت های معتبر تهیه کنید.

کدام نوع پروفیل پنجره برای من مناسب است؟

پنجره upvc استفاده گسترده ای در صنعت ساختمان سازی دارند. امروزه تمامی شرکت های ساخت و ساز سعی دارند که از پنجره های دوجداره و سه جداره استفاده کنند، زیرا پروفیل  upvc و pvc مواد قابل بازیافتی هستند که برای طبیعت آسیب خاصی ایجاد نمی‌کنند. در حالت کلی upvc  متریال بهبود یافته‌ی نوع  pvc  است. مواد یو پی وی سی عایق بهتری در برابر صدا و حرارت هستند. شما می توانید پروفیل در و پنجره هافمن و مزایای آن را از لینک مقابل https://hofmannprofile.com/profiles-windows-doors  مشاهده کنید.

بهترین مدل پنجره دوجداره

پنجره شما طبق کاربری فضا، سبک دکوراسیون و سلیقه شخصی می‌شود حالت‌های متفاوتی داشته باشد. که پرکاربردترین آن‌ها به صورت زیر هستند.

  • بازشو آکاردئونی، برای استفاده از فضاهایی با عرض کافی

  • بازشو کلنگی، به صورت عمودی از بالا به پایین یا برعکس
  • بازشوی محوری، مناسب برای پنجره‌های دایره‌ای
  • بازشوی یک طرفه، باز و بسته شدن در یک جهت و به صورت افقی است.
  • بازشو دو لنگه، باز و بسته شدن از هر دو طرف در محور افقی

  • بازشو دو حالته، باز شدن هم به صورت افقی و هم عمودی
  • بازشوی کشویی، به صورت ریلی در دو جهت چپ و راست

شما میتوانید با توجه به کاربری و نیاز خود پنجره upvc را از مدل های بالا انتخاب کنید و به نمایندگی برند های معتبر سفارش دهید.

یکی از بهترین برندهای امروزه بازار شرکت هافمن است که انواع پنجره سه جداره و دوجداره، انواع پروفیل های upvc  و انواع شیشه های مدرن را تولید میکند.

نویسنده: اپراتور
پنجشنبه 12 آبان 1401 ساعت 09:59
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین