خبر

دوج‌کوین با ایلان ماسک؛ پیش به سوی آینده‌ای روشن

دوج‌کوین با ایلان ماسک؛ پیش به سوی آینده‌ای روشن

دوج کوین هم‌چنان به روند صعودی خود ادامه می‌دهد. تاثیر ایلان ماسک را بر روند صعودی دوج کوین نمی‌توان انکار کرد. آیا دوج کوین به توکن توییتر تبدیل می‌شود؟

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از کوین‌پدیا، ایلان ماسک، ثروتمندترین مرد جهان، دوباره در کانون توجهات قرار گرفته است. خرید شرکت توییتر خبری هیجان‌انگیز و اتفاقی بزرگ بود. ولی شاید هیچ کس به اندازه‌ی سرمایه‌گذاران و دارندگان دوج کوین (DOGE) از این اتفاق هیجان‌زده و خوشحال نشده‌اند. مدیر عامل شرکت بزرگ تسلا و مالک کنونی شرکت توییتر، به محض خرید این غول پیامرسانی در دنیا، مدیران ارشد آن را اخراج کرد و دنیا را به آتش کشید. ولی شاید هیجان‌انگیزترین اقدام ایلان ماسک برای دنیای کریپتو ادغام دوج کوین با توییتر و تبدیل آن به توکن اختصاصی این پیامرسان باشد. ایلان ماسک همواره یکی از بزرگ‌ترین طرفداران دوج کوین بوده و معتقد است این میم کوین می‌تواند کاربردهای مهم و فراوانی داشته باشد. 

همان‌طور که انتظار می‌رفت، گاوها (معامله‌گرانی که به دنبال افزایش قیمت هستند) به سرعت وارد عمل شده و قیمت دوج کوین (DOGE) را به میزان قابل توجهی افزایش داده‌اند. قیمت دوج کوین ظرف یک هفته‌ی گذشته به میزان خیره‌کننده‌ای افزایش یافته است. این میم کوین ظرف هفت روز گذشته بیش از 144 درصد رشد داشته است. دوج کوین طی بیست و چهار ساعت گذشته نیز 26.84 درصد افزایش یافته و هم‌اکنون، در لحظه‌ی نگارش این خبر - حوالی ساعت 10:00 روز سه‌شنبه 10 آبان - با قیمت 0.1416 دلار معامله می‌شود. ارزش کل بازار این میم کوین به 19,194,888,163 رسیده است. در فهرست بزرگ‌ترین ارزهای دیجیتال از نظر ارزش کل بازار در سایت کوین مارکت کپ، دوج کوین پیشرفت چشمگیری داشته و اکنون در جایگاه هشتم قرار گرفته است.

نمودار قیمت دوج کوین

تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند قیمت دوج کوین برای یک مدت طولانی بتواند روند صعودی خود را حفظ کند، زیرا اکنون فشار خرید قابل توجهی در بازار این میم کوین وجود دارد. حجم معاملات بیست و چهار ساعته‌ی دوج کوین اکنون به 6,839,769,151 رسیده است.

نسبت ارزش بازار دوج کوین به کل بازار کریپتو نیز از 0.8٪ به 1.559٪ افزایش یافته است. نوسان‌های این دارایی نیز از سطوح زیر 0.5 درصد به 1.68 درصد افزایش یافته‌اند؛ این مسئله نشان‌دهنده‌ی تغییرات قابل توجه ارزش این میم کوین در ساعات آینده است.

در مجموع، دوج کوین، که برای مدتی طولانی در وضعیتی آرام و راکد به سر می‌برد، دوباره ثابت کرد که می‌تواند به یکی از بازیگران مهم بازار کریپتو تبدیل شود. عرضه‌ی در گردش دوج کوین طی چند روز گذشته تقریبا 25 درصد افزایش یافته است؛ این مسئله به خوبی نشان می‌دهد فعالان بازار دوباره به ارتش دوج کوین پیوسته‌اند و از این رو، باید منتظر افزایش قابل توجه قیمت این میم کوین در آینده‌ای نزدیک باشیم!

نویسنده: امیر رضا مصطفایی
سه شنبه 10 آبان 1401 ساعت 11:23
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین