خبر

رمز ارز چیلیز چه روندی را پیش رو دارد؟

رمز ارز چیلیز چه روندی را پیش رو دارد؟

طبق روند تکنیکالی، قیمت رمزارز چیلیز امروز صعودی بود. برای این رمزارز محدوده قیمتی ۰.۲۲۸۳ دلار یک مقاومت قوی است. همچنین جفت ارز CHZ/USD در محدوده ۰.۱۹۳۹ دلار دارای حمایت است.

  • تجزیه و تحلیل قیمت چیلیز در نمودار قیمت روزانه
  • تجزیه و تحلیل تحولات اخیر در قیمت چیلیز و نشانه‌های تکنیکالی بیشتر
  • نتیجه ‌گیری تحلیل قیمت چیلیز

اقتصاد آنلاین حسین قطبی؛ تحلیل قیمت چیلیز برای امروز نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال روند صعودی را نشان می‌دهد و قیمت CHZ به 0.2253 دلار رسید. قیمت CHZ/USD اواخر دیروز شروع به افزایش کرد و خریداران امروز نیز با موفقیت به تلاش خود ادامه دادند، به طوری که قیمت طی چند ساعت گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. مقاومت بعدی برای CHZ در 0.2283 دلار است که کمی بالاتر از سطح قیمت فعلی است. باید در نظر داشته باشیم که ممکن است فشار فروش با نزدیک شدن قیمت به نقطه مقاومت مذکور ظاهر شود.

تجزیه و تحلیل قیمت چیلیز در نمودار قیمت روزانه

 بهبود 11.99 درصدی در ارزش CHZ مشاهده می‌شود. نمودار قیمت یک روزه برای تجزیه و تحلیل چیلیز نشان می‌دهد که قیمت امروز افزایش یافته است، زیرا خریدارن پیشتاز شده‌اند. این رمزارز در زمان نگارش این مقاله با قیمت 0.2253 دلار معامله می‌شود. با توجه به روند بازیابی آغاز شده توسط خریداران، این ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 11.99 درصد افزایش ارزش را گزارش کرده است. در همان زمان، حجم معاملات برای CHZ نیز 159 درصد افزایش یافته است و در حال حاضر در 690 میلیون دلار قرار دارد. ارزش بازار چیلیز در حال حاضر 1.35 میلیارد دلار است.

رمز ارز چیلیز چه روندی را پیش رو دارد؟

نمودار قیمت 1 روزه CHZ/USD.

اندیکاتور‌های MA 50 و MA200 برای جفت CHZ/USD فاصله خوبی با یکدیگر دارند، به طوری که MA50 با قیمت 0.2272 دلار و MA200 در قیمت 0.1975 دلار است که نشان می‌دهد هنوز در کوتاه مدت جا برای رشد وجود دارد. با نگاهی به اندیکاتور تکنیکالی مکدی متوجه خواهیم شد که خریدارن، در حال حاضر در حال تسلط هستند، زیرا خط مکدی از بالای خط سیگنال عبور کرده است. شاخص RSI برای CHZ در سطح 44.94 قرار دارد که نشان می‌دهد فضای بیشتری برای فشار خرید در بازار وجود دارد.

تجزیه و تحلیل تحولات اخیر در قیمت چیلیز و نشانه‌های تکنیکالی بیشتر

تجزیه و تحلیل قیمت 4 ساعته چیلیز هم نشان می‌دهد که تابع قیمت در 4 ساعت گذشته روند صعودی را دنبال کرده است، زیرا خریداران در اواخر دیروز مسئولیت را به دست گرفتند. پیش از این CHZ در چند روز گذشته در یک روند نزولی قرار داشت. امروزه هیچ مانع نزولی مشاهده نشده است و کندل‌های سبز رنگ در نمودار 4 ساعته ظاهر می‌شوند.

رمز ارز چیلیز چه روندی را پیش رو دارد؟

نمودار قیمت 4 ساعته CHZ/USD.

طبق چارت 4 ساعته، میانگین متحرک ساعتی در حال حاضر 0.1939 دلار است و از قیمت جفت CHZ/USD حمایت می‌کند. خط مکدی در حال حاضر روی 0.0043 است و با نشان دادن مقادیر مثبت هیستوگرام، می‌توان مشاهده کرد که خریدارن روند را به دست گرفته‌اند. شاخص RSI برای CHZ در حال حاضر در مقدار 57.03، درست زیر منطقه خرید بیش از حد، قرار دارد که نشان می‌دهد که فضای بیشتری برای فشار خرید در بازار وجود دارد.

نتیجه ‌گیری تحلیل قیمت چیلیز

تحلیل قیمت چیلیز نشان می‌دهد که این رمزارز پس از اصلاح دیروز در حرکت صعودی قرار دارد. با این وجود مقاومت بعدی در 0.2283 قرار دارد و ممکن است فرصتی برای فروش برای سرمایه گذاران باشد. همچنین شاخص‌های تکنیکالی نیز از روند صعودی در کوتاه مدت حمایت می‌کنند و فضایی برای فشار خرید بیشتر وجود دارد. با این حال، موانع نزولی ممکن است در آینده نزدیک ظاهر شوند و سرمایه گذاران باید به دقت پویایی بازار را زیر نظر داشته باشند.

سلب مسئولیت: سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و سایر عرضه‌ اولیه‌های آن‌ها (ICO)  بسیار پرخطر و گمانه زنی است و این مقاله توصیه‌ای از طرف اقتصاد آنلاین یا نویسنده به عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش رمزارزها تلقی نمی‌شود. از آنجایی که موقعیت هر فردی منحصر به فرد است، همیشه باید قبل از تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت شود.

منبع:
دوشنبه 9 آبان 1401 ساعت 16:11
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین