خبر

بازارهای نقره در حال بازیابی

بازارهای نقره در حال بازیابی

بازارهای نقره در جلسه معاملاتی روز سه شنبه اندکی افزایش یافتند زیرا همچنان شاهد رفتارها و اخبار موثر بر بازار هستیم. باید دید که آیا 18 دلار کف قیمت است؟

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از وب‌سایت «اف‌ایکس امپایر»، بازارهای نقره در جلسه معاملاتی روز سه شنبه اندکی افزایش یافتند زیرا همچنان شاهد رفتارها و اخبار موثر بر بازار هستیم. در نهایت، این بازاری است که فکر می‌کنم در حال تعیین کف قیمتی است و مشخص نیست که 18 دلار کف قیمت است یا خیر؟

تحلیل تکنیکال بازار نقره
بازارهای نقره در جلسه معاملاتی روز سه‌شنبه اندکی افزایش یافتند زیرا ما سعی کردیم به روند صعودی کلی که اوایل روز دوشنبه آغاز شده بود ادامه دهیم. اینکه آیا این واقعاً ادامه‌دار است یا نه، سؤال کاملاً متفاوتی است، اما در حال حاضر به نظر می‌رسد که ما در تلاشیم تا بفهمیم سطح 18 دلار چه موقعیتی است. آیا این مکانی خواهد بود که در آینده حمایت قابل توجهی وجود داشته باشد؟ یا جایی است که در نهایت شکسته می شود؟ من فکر می کنم که 18 دلار در این بازار بدون توجه به اینکه چگونه می شود، همچنان یک سطح مهم و روانی خواهد بود، بنابراین به این سطح توجه لازم را داشته باشید.

اگر دوباره از سطح 18 دلار عبور کنیم، گمان می‌کنم که بازار نقره سقوط خواهد کرد، زیرا تقریباً به طور قطع دلار آمریکا در همان زمان افزایش می‌یابد. در این صورت، نه تنها به شاخص دلار آمریکا، بلکه به نرخ‌های بهره آمریکا هم باید توجه داشته باشید. اگر نرخ ها به صعود ادامه دهند، نقره یک روند کاملا نزولی در پیش خواهد گرفت، چرا که در نتیجه افزایش نرخ بهره دلار آمریکا تقویت شده و نقره تحت تاثیر افزایش ارزش دلار، افت خواهد کرد. در نهایت، میانگین متحرک نمایی 50 روزه بالاتر از 19.39 دلار است و از آن نقطه شروع به کاهش کرده است.

در نهایت، من فکر می‌کنم سناریویی که پیش رو داریم این است که ما در حال خارج شدن از افزایش نرخ‌ها هستیم، زیرا فکر می‌کنم نگرانی‌ها در سراسر جهان در مورد نرخ‌های بهره ادامه خواهد داشت. البته پس از آن، وضعیتی داریم که اقتصاد جهانی کند و وارد رکود می‌شود. در نهایت، بازار احتمالاً همچنان شاهد بدتر شدن روند رشد و حرکت رو به جلو شرکت‌ها خواهد بود. و در واقع میزان رشد است که مشخص می‌کند، تقاضای نقره به عنوان یک فلز صنعتی چقدر خواهد بود. 

نمودار نقره

نویسنده: گروه تولید محتوا
چهارشنبه 27 مهر 1401 ساعت 14:40
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین