خبر

ترا کلاسیک در حال جان گرفتن است

ترا کلاسیک در حال جان گرفتن است

ترا کلاسیک (LUNC) علائمی از حیات را از خود نشان می‌دهد. قیمت این ارز دیجیتال یک بریک‌اوت دیگر را تجربه کرده و ممکن است تا سطح 0.00045 دلار نیز افزایش یابد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از کوین ادیشن، مایکل ون دی پاپ، مدیر عامل و بنیانگذار شرکت ایت گلوبال، در تاریخ 2 اکتبر (یک‌شنبه، 10 مهر) در یک پست توییتری از امیدواری‌های خود برای احیای دوباره‌ی ترا کلاسیک (LUNC) گفت و پیش‌بینی خود را از رفتار این ارز دیجیتال ظرف چند روز آینده بیان کرد.

به گفته‌ی ون دی پاپ، ترا کلاسیک علائم حیاتی جدیدی را از خود نشان داده و بریک‌اوت دیگری را تجربه کرده است.

مدیرعامل شرکت ایت گلوبال، در پایان توییت خود اظهار داشت، اگر ترا کلاسیک (LUNC) بتواند از سطح 0.00036 دلار عبور کند، ممکن است تا سطح قیمت 0.00045 دلار نیز افزایش یابد.

نمودار قیمت ترا کلاسیک

بر اساس داده‌های سایت کوین مارکت کپ، ترا کلاسیک پس از افت 10.31 درصدی قیمت و سپس، پس از رسیدن به سقف 0.0003521 دلار، در یک بازه‌ی زمانی، در حال حاضر با قیمت 0.0003208 دلار معامله می‌شود. این نوسان شدید قیمت باعث شد این ارز دیجیتال مورد توجه بسیاری از تحلیلگران و سرمایه‌گذاران قرار بگیرد.

وقتی ترا کلاسیک را در یک بازه‌ی زمانی طولانی‌تر نگاه می‌کنیم، همه چیز هم‌چنان صعودی و سبز به نظر می‌رسد. ترا کلاسیک (LUNC) در هفته‌ی گذشته بیش از 70 درصد و طی 30 روز گذشته نیز بیش از 34 درصد رشد داشته است. حجم معاملات 24 ساعته‌ی ترا کلاسیک نیز بیش از 15 درصد افزایش داشته و اکنون به 912,188,574 دلار رسیده است.

ترا کلاسیک (LUNC) با ارزش کل بازار 1,975,389,896 دلار، در حال حاضر سی و یکمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است. به این ترتیب، ترا کلاسیک در لیست بزرگ‌ترین ارزهای دیجیتال جهان از لحاظ ارزش بازار در سایت کوین مارت کپ، یک رتبه پایین‌تر از بیت کوین کش (BCH) و یک رتبه بالاتر از فلو (FLOW) قرار گرفته است.

پس از سقوط قیمت ترا لونا و نابودی استیبل کوین ترا یو‌اس‌دی (UST) بسیاری از سرمایه‌گذاران این ارز دیجیتال دارایی‌های خود را از دست دادند. دو کوان، بنیانگذار ترافرم لبز نیز هم‌اکنون تحت تعقیب پلیس کره‌ی جنوبی است.

نویسنده: امیر رضا مصطفایی
دوشنبه 11 مهر 1401 ساعت 15:07
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین