خبر

رشد ترا کلاسیک، و سقوط برخی از التکوین‌ها

رشد ترا کلاسیک، و سقوط برخی از التکوین‌ها

به نظر می‌رسد اوضاع به کام ترا کلاسیک است، زیرا قیمت آن در حال حاضر بیش از 18٪ افزایش یافته است. ولی سایر التکوین‌ها چنین شرایطی ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از کوین ادیشن، بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۰.۴۱ درصد کاهش یافته و ‌هم‌اکنون به حدود ۹۳۵.۵۱ میلیارد دلار رسیده است. در این مطلب، به بررسی تحولات قیمت چین لینک (LINK)، ترا کلاسیک (LUNC)، لایت کوین (LTC)، پالیگان (MATIC) و آوالانچ (AVAX) خواهیم پرداخت. 

نمودار قیمت چین لینک

چین لینک (LINK) پس از کاهش 1.96 درصدی قیمت در 24 ساعت گذشته، در حال حاضر با قیمت 7.47 دلار معامله می‌شود. قیمت این ارز دیجیتال در هفت روز گذشته نیز 6.78 درصد کاهش یافته است. به علاوه، حجم معاملات چین لینک (LINK) بیش از 29 درصد کاهش یافته و اکنون به 311,415,047 دلار رسیده است.

نمودار قیمت ترا کلاسیک

پس از سقوط عجیب‌وغریب قیمت ترا لونا و احیای آن در قالب ترا کلاسیک، به نظر می‌رسد اوضاع این ارز دیجیتال تا حدودی خوب است، زیرا ارزش آن در 24 ساعت گذشته بیش از 18٪ افزایش یافته است. ترا کلاسیک (LUNC) با ارزش بازار 2,139,286,785 دلار، به عنوان سی و یکمین ارز دیجیتال بزرگ دنیا شناخته می‌شود. 

نمودار قیمت لایت کوین

لایت کوین (LTC) نیز یکی دیگر از ارزهای دیجیتال قرمزپوش در بازار امروز است؛ قیمت این ارز دیجیتال نسبت به روز گذشته 1.03 درصد کاهش یافته است. لایت کوین در هفته‌ی گذشته بیش از 2 درصد از ارزش خود را از دست داده بود. با این‌که لایت کوین در برابر بیت کوین (BTC) حدود 0.71 درصد تضعیف شده، ولی هم‌چنان توانسته است ارزش خود را در برابر اتریوم (ETH) حدود 0.56 درصد تقویت کند.

نمودار قیمت پالیگان

پالیگان (MATIC) نیز امروز قرمزپوش بود. قیمت این ارز دیجیتال در روز گذشته حدود 0.05 درصد کاهش یافت، ولی به طور کلی، قیمت آن در هفته گذشته‌ی 1.76 درصد افزایش یافته است. حجم معاملات 24 ساعته‌ی پالیگان (MATIC) نیز امروز بیش از 50 درصد کاهش یافته و اکنون به 167,355,351 دلار رسیده است.

نمودار قیمت آوالانچ

یکی دیگر از ارزهای دیجیتال قرمزپوش امروز آوالانچ (AVAX) است. قیمت این ارز دیجیتال در حال حاضر 1.49 درصد نسبت به روز گذشته کاهش یافته است. به علاوه، آوالانچ (AVAX) در هفته‌ی گذشته‌ بیش از 6 درصد از ارزش خود را از دست داده بود. ارزش بازار این ارز دیجیتال ‌هم‌اکنون 5,027,165,241 دلار است.

نویسنده: امیر رضا مصطفایی
یکشنبه 10 مهر 1401 ساعت 16:47
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین