خبر

افزایش 50 درصدی حجم معاملات شیبااینو

افزایش 50 درصدی حجم معاملات شیبااینو

حجم معاملات شیبا اینو (SHIB) به میزان قابل توجه 49.14 درصد افزایش یافت. با این حال، به نظر نمی‌رسد این اتفاق باعث افزایش قیمت آن شود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از کوین ادیشن، حجم معاملات شیبا اینو (SHIB) در اوایل صبح امروز 2 اکتبر/10 مهر شاهد جهش عظیم 49.14 درصدی بود. احتمال می‌رود افزایش حجم معاملات شیبااینو به دلیل برخی معاملات بزرگی باشد که به تازگی در بازار این میم کوین انجام شده‌اند.

بر اساس داده‌های پلتفرم اتراسکن، یکی از 100 نهنگ برتر اتریوم (ETH) طی 24 ساعت گذشته دو تراکنش بزرگ انجام داده است. ارزش این تراکنش‌ها به 3.4 میلیون دلار می‌رسد.

این نهنگ در تراکنش نخست، 200 میلیارد شیبااینو را به یک کیف پول منتقل کرد و پس از آن، 100 میلیارد شیبااینوی دیگر را نیز وارد آن کیف پول کرد.

نمودار قیمت شیبااینو

علی‌رغم افزایش قابل توجه در حجم معاملات شیبااینو، تغییر خاصی در قیمت این میم کوین ایجاد نشده است. بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، شیبااینو پس از کاهش 0.69 درصدی قیمت در 24 ساعت گذشته، در حال حاضر با قیمت 0.00001116 دلار معامله می‌شود. به علاوه، حجم معاملات شیبااینو از صبح امروز با کاهش قابل توجهی روبه‌رو شد و اکنون به 137,970,546 دلار رسیده است.

با بررسی نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) شیبااینو در می‌یابیم که این نسبت هنوز مثبت نشده است. به گزارش موسسه‌ی سانتیمنت، نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی شیبااینو در حال حاضر 3.30-٪ است.

نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی

با این وضعیت، احتمال این‌که شیبااینو بتواند به زودی به دو برابر ارزش فعلی خود برسد، بسیار ضعیف است. نرخ تسلط اجتماعی شیبااینو نیز کاهش یافته و در زمان نگارش این خبر 0.66 درصد بوده است. این مسئله می‌تواند نشان‌دهنده‌ی کاهش تعامل میان شیبااینو و سرمایه‌گذاران باشد. به بیان ساده‌تر، استقبال سرمایه‌گذاران از شیبااینو کاهش یافته است.

ولی از سوی دیگر، علائمی وجود دارند که نشان می‌دهند میزان جستجوی این توکن در شبکه‌های اجتماعی افزایش یافته است.

میزان تسلط اجتماعی شیبااینو

ولی به هر حال، علی‌رغم افزایش میزان جستجوی شیبااینو در شبکه‌های اجتماعی و حتی افزایش یک‌باره‌ی حجم معاملات آن، هیچ ضمانتی وجود ندارد که قیمت این میم کوین مسیر صعودی را در پیش بگیرد. 

نویسنده: امیر رضا مصطفایی
یکشنبه 10 مهر 1401 ساعت 15:28
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین