خبر

تحلیل و پیش‌بینی وضعیت دوج‌کوین و پولکادات

تحلیل و پیش‌بینی وضعیت دوج‌کوین و پولکادات

یک تعادل شکننده در قیمت دوج کوین وجود دارد که شاید به نفع خرس‌ها یا گاوها تغییر کند. کاهش شیب میانگین‌های متحرک پولکادات نیز فعلا حاکی از تسلط خرس‌ها است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از کوین تلگراف، دوج کوین (DOGE) در 25 سپتامبر (3 مهر) به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.06 دلار) رسید و تلاش گاوها (معامله‌گرانی که به دنبال افزایش قیمت هستند) برای از سرگیری حرکت صعودی در 27 سپتامبر (5 مهر) بی‌ثمر ماند. 

نمودار قیمت دوج کوین در 30 سپتامبر

کاهش تدریجی شیب خط میانگین متحرک نمایی 20 روزه و قرار گرفتن شاخص قدرت نسبی (RSI) درست زیر نقطه‌ی میانی نشان‌دهنده‌ی وجود تعادل میان عرضه و تقاضا است. اگر خرس‌ها (معامله‌گرانی که به دنبال کاهش قیمت‌ها هستند) بتوانند قیمت را تا زیر سطح حمایت نزدیک به 0.06 دلار کاهش دهند، می‌توانند این تعادل را به نفع خودشان تغییر دهند. آن‌گاه، قیمت دوج کوین ممکن است به 0.05 دلار سقوط کند.

اگر گاوها بتوانند قیمت را به بالاتر از میانگین متحرک ساده‌ی 50 روزه (0.06 دلار) رسانده و در همان جا حفظ کنند، می‌توانند کنترل بازار را در دست بگیرند. آن‌گاه قیمت دوج کوین می‌تواند تا 0.07 دلار صعود کند؛ البته، خرس‌ها با قدرت از این سطح دفاع خواهند کرد.

پولکادات (DOT) ظرف چند روز گذشته در محدوده‌ی بین 6 تا 6.64 دلار معامله شده است. این مسئله‌ نشان‌دهنده‌ی وجود نبردی سخت میان گاوها و خر‌س‌ها است.

نمودار قیمت پولکادات در 30 سپتامبر

کاهش تدریجی شیب میانگین‌های متحرک و قرار گرفتن شاخص قدرت نسبی (RSI) در ناحیه‌ی منفی نشان می‌دهند که خرس‌ها تسلط بیش‌تری بر بازار پولکادات دارند. اگر قیمت به زیر 6 دلار کاهش یابد، این ارز دیجیتال ممکن است مرحله‌ی بعدی روند نزولی را آغاز کند. آن‌گاه قیمت پولکادات احتمالا تا 4 دلار سقوط کند.

گاوها برای جلوگیری از این اتفاق، باید قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی 20 روزه (6.64 دلار) رسانده و در همان‌ جا حفظ کنند. اگر آن‌ها بتوانند این کار را با موفقیت انجام دهند، مشخص می‌شود که تثبیت قیمت پولکادات در نزدیکی سطح حمایت احتمالا به دلیل انباشت این ارز دیجیتال توسط سرمایه‌گذاران بوده است. آن‌گاه قیمت پولکادات می‌تواند تا میانگین متحرک ساده‌ی 50 روزه (7.26 دلار) و سپس تا قیمت 8 دلار افزایش یابد.

هم‌اکنون، در لحظه‌ی نگارش این مطلب - حوالی ساعت 12:45 روز یک‌شنبه 10 مهر - دوج کوین با قیمت 0.0606 دلار معامله می‌شود. قیمت این ارز دیجیتال نسبت به روز گذشته 0.03 درصد افزایش یافته است. 

نمودار قیمت دوج کوین

هم‌چنین، در همین لحظه، پولکادات نیز با قیمت 6.30 دلار معامله می‌شود. قیمت پولکادات نسبت به روز گذشته 0.48 درصد افزایش یافته است. 

قیمت پولکادات

نویسنده: امیر رضا مصطفایی
یکشنبه 10 مهر 1401 ساعت 13:16
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین