خبر

افزایش ۵۴۲ درصدی حجم معاملات ریپل!

افزایش ۵۴۲ درصدی حجم معاملات ریپل!

حجم معاملات ریپل به طور ناگهانی بیش از ۵۰۰ درصد افزایش یافت. با این حال، قیمت ریپل هیچ حرکت عمده ای انجام نداد و بسیاری از معامله گران را نسبت به این موضوع حساس کرد. در زمان انتشار این گزارش، ریپل با قیمت ۰.۴۷۵ دلار معامله می شود که ۱.۷۴ درصد در ۲۴ ساعت گذشته کاهش یافته است.

اقتصاد آنلاین – حسین عسکری؛ نوسانات بیشتر به طور کلی منجر به حجم معاملات بالاتر در هر بازاری می شود زیرا معامله گران باتجربه مقادیر زیادی از آن دارایی را برای کسب سود خرید و فروش می کنند.

ارز دیجیتال

قیمت xrp در ۲۹ سپتامبر به دنبال پیروزی بزرگ ریپل در دعوای حقوقی جاری توانست بیش از ۲۰ درصد افزایش یابد و در بین سایر ارز های دیجیتال بیشترین رشد را داشته باشد.

در حکم اخیر دادگاه رپیل و sec، قاضی منطقه تورس به SEC دستور داد که ایمیل های کارمند سابق خود، ویلیام هینمن، را به ریپل تحویل دهد.

 اگرچه بسیاری از افراد انتظار دارند که SEC مقابله به مثل کند، اما استوارت آلدروتی، مشاور عمومی ریپل، امیدوار است که این یک تصمیم نهایی برای اجازه دسترسی به اسناد ویلیام هینمن باشد.

به همین ترتیب، افزایش حجم معاملات ریپل ممکن است ناشی از سرمایه‌گذارانی باشد که می‌خواهند ریپل را در پایین‌ترین حد فعلی آن بخرند.

 معامله گران احتمالاً برای استفاده از فرصتی که نوسانات اخیر XRP ایجاد کرده است، عجله کرده اند.

 با این حال  به گفته برخی از ناظران، تعداد کل واحدهای معامله شده بین خریداران و فروشندگان، یا حجم معاملات، معیار غیرقابل اعتمادی برای تعیین موقعیت سرمایه گذاری است.

 ۲۳۰ میلیون توکن ریپل بین کیف پول‌ها جابه‌جا شده است. طبق گفته Whale Alert، پلتفرمی که حرکات بزرگ ارزهای دیجیتال را دنبال می‌کند، در ۲۴ ساعت گذشته صدها میلیون ریپل بین کیف پول های رمزارز جابجا شده است.

 طبق گزارش Whale Alert، این بار ۲۳۱ میلیون XRP در دو تراکنش مختلف بین کیف پول ها جابه جا شد. تراکنش اول دارای ۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰ XRP به ارزش ۶۳,۴۴۷,۵۸۹ دلار بود که بین دو کیف پول ناشناخته منتقل شد، در حالی که تراکنش دوم ۱۰۱,۰۰۰,۰۰۰ XRP به ارزش ۴۹,۵۷۳,۲۹۰ دلار ساعاتی قبل گزارش شد.

 در همین حال، ۲۳,۹۹۹,۹۰۰ XRP دیگر به ارزش ۱۱,۴۸۹,۰۲۱ دلار از یک کیف پول ناشناخته به FTX منتقل شد.

منبع:
شنبه 9 مهر 1401 ساعت 18:16
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین