خبر

تداوم روند صعودی میکر (MKR)

تداوم روند صعودی میکر (MKR)

ارز دیجیتال میکر (MKR) چند روزی است که وارد یک روند صعودی مطلوبی شده است. قیمت میکر در 24 ساعت گذشته نیز بیش از 7 درصد افزایش یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از کوین ادیشن، قیمت ارز دیجیتال میکر (MKR) از هفته‌ی گذشته تاکنون روند صعودی مستمری داشته است؛ قیمت این ارز دیجیتال از کف 712.05 دلار به سطح کنونی 775.17 دلار رسیده است. میکر در حال حاضر با قیمت 773 دلار معامله می‌شود؛ حجم معاملات میکر نیز هم‌اکنون 39,054,871.95 دلار است.

نتایج تحلیل قیمت میکر نشان می‌دهند، این دارایی دیجیتال جلسه‌ی معاملاتی دیروز را با قیمتی در حدود 720 دلار بسته است؛ به‌ این‌ ترتیب، گاوها (معامله‌گرانی که به دنبال افزایش قیمت‌ها هستند) وارد میدان شده‌اند و قیمت‌ میکر را از کف 711 دلار به سمت بالا هدایت کرده‌اند. گاوها قدرت را در دست گرفته و قیمت میکر را تا بالای سطح 760 دلار - بالاتر از میانگین متحرک روزانه 200 روزه - افزایش داده‌اند.

افزایش قیمت میکر باعث افزایش حجم معاملات و ارزش کل بازار این ارز دیجیتال شده است. ارزش بازار میکر در حال حاضر در حدود 755,287,833 دلار است. میکر در فهرست بزرگ‌ترین ارزهای دیجیتال بر اساس ارزش بازار در کوین مارکت کپ، در جایگاه پنجاه و هشتم قرار دارد.

بر اساس داده‌های تحلیلی، با افزایش مستمر قیمت میکر (MKR) میزان خوش‌بینی به آینده‌ی این ارز دیجیتال در حال افزایش است. این ارز دیجیتال، پس از سپری کردن مدتی در یک گوه‌ی صعودی، سرانجام در بعدازظهر روز گذشته از سطح مقاومت 750 دلاری عبور کرد و به بالاترین قیمت ماهانه‌ی خود در 766 دلار رسید. ارزش میکر ظرف یک هفته‌ی گذشته 17.81 درصد افزایش یافته است. حجم معاملات این ارز دیجیتال نیز 24.61 درصد بیش‌تر شده است.

هم‌اکنون، در حوالی ساعت 15:40 روز شنبه 9 مهر، میکر با قیمت 773 دلار معامله می‌شود. 

نمودار قیمت میکر

اندیکاتورهای تکنیکال در نمودارهای ساعتی، روزانه و 4 ساعته نشان می‌دهند که گاوها کنترل بازار را در دست دارند، زیرا همه‌ی این اندیکاتورها سیگنال‌های صعودی را ارائه می‌کنند. خط شاخص قدرت نسبی (RSI) در تمام بازه‌های زمانی بالاتر از سطح 50 و نزدیک به منطقه‌ی اشباع خرید است. خط مکدی (MACD) در تمام بازه‌های زمانی در بالای خط سیگنال - خط قرمز - قرار دارد؛ این مسئله نیز نشان می‌دهد بازار احتمالا در کوتاه‌مدت هم‌چنان صعودی باقی می‌ماند.

اندیکاتورهای قیمت میکر

نویسنده: امیر رضا مصطفایی
شنبه 9 مهر 1401 ساعت 16:16
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین