خبر

رویدادهای تاثیرگذار بر بازار کریپتو در مهر و آبان

رویدادهای تاثیرگذار بر بازار کریپتو در مهر و آبان

سایت تحلیلی - خبری سانتیمنت فهرستی از رویدادهای مهم و تاثیرگذار در دو ماه آینده را برای بازار کریپتو منتشر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از کوین ادیشن، پلتفرم خبری تحلیلی سانتیمنت، فهرستی از رویدادهای مهم و کلیدی اقتصادی در دو ماه پیش رو را منتشر کرد که مسلما تاثیر قابل ملاحظه‌ای بر بازار ارزهای دیجیتال خواهند داشت. این موسسه در توییتر اعلام کرد، تاریخ‌های ذکرشده برای وقوع هر یک از این رویدادها دارای اهمیت بسیاری هستند و سرمایه‌گذاران باید به آن‌ها توجه ویژه داشته باشند، زیرا «همبستگی میان دارایی‌های دیجیتال و بازارهای سهام هم‌چنان پا برجا است.»

رویدادهای کلان اقتصادی در ماه های مهر و ابان

طبق این جدول زمانی، گزارش اشتغال در بخش‌های غیرکشاورزی ایالات متحده برای ماه سپتامبر نزدیک‌ترین و نخستین رویدادی است که قرار است در 7 اکتبر 2022 (15 مهر) منتشر شود. هدف از انتشار این گزارش نشان دادن میزان تغییرات در سطح اشتغال در بخش‌های مختلف اقتصاد آمریکا - به استثنای صنعت کشاورزی - است. گزارش اشتغال در بخش‌های غیرکشاورزی برای ماه اکتبر نیز در 13 آبان منتشر خواهد شد.

هم‌چنین، در 12 اکتبر (20 مهر) قرار است صورت‌جلسه‌ی کمیته‌ی بازار آزاد فدرال (FOMC) منتشر شود. کمیته‌ی بازار آزاد فدرال سالانه به طور منظم هشت جلسه برگزار می‌کند.

به علاوه، کمیته‌ی بازار آزاد فدرال اعلام کرده است که صورت‌جلسه‌ی مربوط به نشست 21 و 22 سپتامبر (30 و 31 شهریور)، در تاریخ 12 اکتبر منتشر خواهد شد؛ و سپس در 2 نوامبر (11 آبان) تمام جزییات مربوط به نرخ سود نیز ارائه می‌شود.

انتشار گزارش شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) ایالات متحده، سومین رویداد مهمی است که قرار است در 13 اکتبر (21 مهر) انجام شود؛ این شاخص میانگین تغییرات قیمت‌ها را در ماه سپتامبر نشان می‌دهد. به علاوه، گزارش شاخص قیمت مصرف‌کننده‌ی بریتانیا برای ماه سپتامبر نیز احتمالا در 19 اکتبر (27 مهر) منتشر شود.

موسسه‌ی سانتیمنت انتخابات کشور چین و احتمال ابقای شی جین پینگ برای سومین دوره‌ی متوالی در سمت ریاست جمهوری این کشور - در 16 اکتبر (24 مهر) - را نیز رویداد مهمی برای بازارها، به ویژه بازار ارزهای دیجیتال دانست. بانک مرکزی چین تصمیم‌های خود را در خصوص نرخ بهره در 20 اکتبر (28 مهر) اعلام خواهد کرد. زمان اعلام نرخ‌های جدید بهره در کشور ژاپن نیز احتمالا 28 اکتبر (6 آبان) خواهد بود.

نویسنده: امیر رضا مصطفایی
پنجشنبه 7 مهر 1401 ساعت 11:55
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین