خبر

پیش‌بینی قیمت طلای جهانی

پیش‌بینی قیمت طلای جهانی

بازار طلا در جریان معاملات روز سه شنبه اندکی افزایش یافته و اصلاح شده است. این در حالی است که روند کلی بازار نزولی و منفی است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از وب‌سایت «اف‌ایکس امپایر»، بازار طلا در جریان معاملات روز سه شنبه اندکی افزایش یافته و اصلاح شده است. این در حالی است که روند کلی بازار نزولی و منفی است.

تحلیل تکنیکال بازار طلا
بازارهای طلا در جریان معاملات روز سه شنبه اندکی جهش کردند زیرا همچنان شاهد نوسانات زیادی هستیم. با توجه به آنچه گفته شد، ما اخیراً از سطح حمایت عمده‌ای عبور کرده‌ایم، و بنابراین فکر می‌کنم که در وضعیتی قرار داریم که گهگاهی جهش هایی دیده می شود. احتمال دارد در حال حاضر روند نزولی بازار تا حدی متوقف شود. کانال 1680 دلار، سطح حمایتی بود که تا مدت‌های طولانی مورد توجه بازار بود. بنابراین اگر بخواهیم به پایین‌تر از این حد حرکت و نزول کنیم، شرایط کماکان نزولی خواهد بود.

افزایش نرخ بهره در ایالات متحده به همراه بالا رفتن شاخص دلار آمریکا به این معنی است که بازار طلا همچنان آسیب خواهد دید. با این حال، وقتی طلا را با ارزهای دیگر مانند یورو و پوند انگلیس مقایسه می کنید، متوجه می شوید بسیار قوی است.

نموداری که در اینجا مشاهده می‌کنید، بیشتر با دلار آمریکا مرتبط است و به شما می‌گوید چگونه باید در بازارهای فارکس معامله کنید. امیدوارم هر چه زودتر علایم برطرف شدن «خستگی» (Exhaustion) (پایان روند فعلی) را ببینیم. و معتقدم که منطقه حدود سطح 1680 دلار همچنان یک مانع بزرگ برای غلبه بر آن خواهد بود.
زیر سطح 1600 دلار می تواند یک هدف اولیه باشد، و سپس در نهایت سطح بعدی 1500 دلار خواهد بود، که فکر می کنم علاقه و کشش بسیار بیشتری در اطراف آن دارد. در هر صورت، به نظر می رسد که تنها چیزی که می‌توانید روی آن حساب کنید نوسانات و سر و صدای زیاد است، اما هنوز فکر می‌کنم موانع زیادی در مسیر صعودی وجود دارد که غلبه بر آن‌ها بسیار دشوار خواهد بود.

نمودار تکنیکال طلا

نویسنده: گروه تولید محتوا
چهارشنبه 6 مهر 1401 ساعت 16:01
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین