خبر

پیش بینی تکنیکال بازار نقره

پیش بینی تکنیکال بازار نقره

نقره مجددا در کانال 18 دلار قرار گرفت، سطحی که بارها حمایت شده است. در صورت سقوط سطح بعدی 15 و سپس 12 دلار خواهد بود، سطحی که فشار خرید بالایی خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از وب‌سایت «اف‌ایکس امپایر»، بازارهای نقره در جلسه معاملاتی روز سه شنبه اندکی افزایش یافتند، چرا که تلاش می کنیم در چنین بازار خشنی، ثبات داشته باشیم. 

تحلیل تکنیکال بازار نقره
بازارهای نقره در طول جلسه معاملاتی روز سه شنبه کمی افزایش یافتند زیرا به نظر می رسد ما در حال تلاش برای عبور از شرایط شدید فروش بیش از حد هستیم. همان طور که گفته شد، بازار احتمالاً مقاومت زیادی را در روند صعودی مشاهده خواهد کرد، بنابراین من فکر می‌کنم که این صعود و همین طور توقف عرضه ، می تواند یک فرصت فروش خوب باشد.

پیش بینی قیمت نقره

 این امر به ویژه از آنجایی که دلار آمریکا بسیار قوی شده است و البته نرخ بهره در حال افزایش است، تایید و منطقی به نظر می رسد. به یاد داشته باشید، نقره همبستگی منفی زیادی با همه اینها دارد، و بنابراین باید مراقب آنچه در حال وقوع است باشید.

زیر 18 دلار، کانالی است که بارها توجه ها را به خود معطوف داشته و چندین بار هم یک سطح حمایتی بوده است. اگر بخواهیم به پایین تر از این سطح سقوط کنیم، ممکن است بازار تا سطح 15 دلار کاهشی شود. سطح 15 دلار از نظر روانی و ساختاری مهم است، اما به اندازه سطح 12 دلار که درست در زیر آن قرار دارد مهم نیست، چرا که این سطحی است که در آن شاهد فشار خرید بالایی خواهیم بود. 

از سوی دیگر، اگر بخواهیم به سمت صعود حرکت کنیم و از سطح 20 دلار عبور کنیم، به احتمال زیاد روند تغییر کرده است، البته در این حالت باید یک سری تغییرات در سیاست های پولی فدرال رزرو و اقدامات آن هم مشاهده کنیم. در نهایت، تقویت نرخ بهره در مقابل نقره نیز موثر است و باید توجه داشته باشید که آیا تقاضای کافی برای فلزات صنعتی وجود دارد یا خیر، که البته نقره یکی از بزرگ‌ترین فلزات صنعتی است. با این وجود، من فکر می کنم که در طی چند روز آینده شاهد یک روند محو رالی (fade the rally) در بازار خواهیم بود.

نمودار تکنیکال نقره

نویسنده: گروه تولید محتوا
چهارشنبه 6 مهر 1401 ساعت 14:03
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین