خبر

بازارهای طلا به افت ادامه می دهند؛ ریسک نکنید

بازارهای طلا به افت ادامه می دهند؛ ریسک نکنید

بازارهای طلا در طول هفته معاملاتی به شدت افت کرده اند، سطح 1680 یک سطح کلیدی بود که شکسته شد . این بازاری است که می تواند حتی تا سطح 1200 دلار هم سقوط کند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از وب‌سایت «اف‌ایکس امپایر»، بازارهای طلا در طول یک هفته معاملاتی به شدت افت کرده اند، زیرا همچنان شاهد اثرگذاری دلار آمریکا بر قیمت طلا هستیم.

تحلیل تکنیکال هفتگی طلا

بازارهای طلا در طول هفته معاملاتی به شدت افت کرده اند، چرا که همچنان شاهد تقویت شاخص دلار آمریکا هستیم. در نهایت این بازاری است که تا زمانی که دلار آمریکا قوی باقی بماند و رشد کند، سود دهی آن مورد تردید خواهد بود. علاوه بر این، ما از یک سطح حمایتی عمده عبور کرده ایم، بنابراین فکر می کنم طلا مسیر بزرگی پیش رو دارد. سطح 1680 دلار برای مدتی سطح بسیار مهمی بود که می بایست حمایت می شد، حال که طلا پایین تر از این سطح کلیدی قرار گرفته است، مشخص نیست که تحت چه شرایطی طلا خواهد توانست رشد کرده و سوددهی داشته باشد.

در نهایت، این بازاری است که من در هر جهش اندکی به دنبال فرصت های معاملاتی لحظه ای خواهم بود و به نظرم در شرایط کنونی تعداد زیادی از آنها خواهیم دید. سطح 1500 دلار، می تواند یک هدف اولیه مناسب برای صعود باشد. البته اصلا قابل تعجب نخواهد بود که شاهد سقوط بازار به زیر این سطح نیز باشیم. اندازه کندل معقول است و نشان دهنده این است که در بلند مدت افت بیشتری در راه خواهد بود. با این حال، آنچه مشخص است اینست که بازار طلا کمی بی ثبات و گاهی هم بسیار پر سر و صدا است. توصیه می شود که اگر قصد ورود به بازار دارید، جانب احتیاط را از دست ندهید.

این بازاری است که در طولانی مدت، حتی می‌تواند تا سطح 1200 دلار سقوط کند، و من فکر نمی‌کنم تا زمانی که تصمیمات فدرال رزرو تغییر نکند، این رویه تغییر کند. یا شاید به این زودی ها محتمل به نظر نمی رسد، بنابراین فکر می کنم همچنان شاهد فشار فروش زیادی باشیم. که به معنای پایین تر آمدن قیمت ها نیز می باشد.

نمودار هفتگی طلا

نویسنده: گروه تولید محتوا
شنبه 2 مهر 1401 ساعت 09:42
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین