خبر

هاردفورک واسیل کاردانو آماده‌ی راه‌اندازی است

هاردفورک واسیل کاردانو آماده‌ی راه‌اندازی است

به گزارش تیم کاردانو، هر سه معیار مهم و مورد نیاز برای شروع ارتقاء واسیل به دست آمده و این شبکه‌ آماده‌ی راه‌اندازی هاردفورک جدید است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از کوین ادیشن، بلاک چین کاردانو سرانجام قرار است پروژه‌ی ارتقاء شبکه‌ی خود را که تحت عنوان هارفورک واسیل معرفی شده، در کم‌تر از 12 ساعت آینده اجرا کند. تیم پشتیبان کاردانو در توییتر گزارش داد که هر سه معیار کلیدی و مورد نیاز برای شروع این فرآیند ایجاد شده‌اند.

شرکت این‌پوت اوت‌پوت هنگ کنگ (IOHK)، تیم مهندسی پشتیبان بلاک چین کاردانو، اعلام کرده است که 39 صرافی ارزهای دیجیتال ظرف 48 ساعت گذشته برای انجام هاردفورک کاردانو آماده شده‌اند. این صرافی‌ها بیش از 87 درصد از نقدینگی کاردانو (ADA) را در اختیار دارند.

صرافی‌های بیت‌پاندا، ای‌تورو، کوکوین، و هیوبی گلوبال از جمله صرافی‌هایی هستند که ظرف 48 ساعت گذشته آمادگی خود را برای انجام هاردفورک واسیل اعلام کرده‌اند.

به علاوه، اکنون بیش از 98 درصد از بلوک‌های شبکه‌ی اصلی کاردانو توسط نود واسیل 1.35.3 ایجاد می‌شوند و برنامه‌های غیرمتمرکز برتر کاردانو از لحاظ ارزش کل قفل‌شده (TVL) اکنون آمادگی خود را برای انجام این پروژه‌ اعلام کرده‌اند؛ به این ترتیب، هر سه معیار مورد نیاز برای راه‌اندازی هاردفورک واسیل به دست آمده‌اند.

به گزارش وب سایت IOHK، کوین‌بیس تنها صرافی مهمی است که هنوز آمادگی کامل خود را برای شروع هاردفورک واسیل اعلام نکرده است. ولی این صرافی به تازگی در توییتر اعلام کرد که از هاردفورک واسیل پشتیبانی خواهد کرد؛ این صرافی خاطرنشان کرد که در طول پروژه‌ی هارد فورک واسیل کاردانو، انجام تراکنش‌ها با این ارز دیجیتال را به حالت تعلیق در خواهد آورد.

ابتدا قرار بود این هاردفورک در ماه ژوئن امسال انجام شود؛ ولی به دلیل وجود برخی نقص‌های فنی، انجام این پروژه تاکنون دو بار به تعویق افتاه است.

اگر این پروژه تا ساعاتی دیگر با موفقیت انجام شود، به عنوان مهم‌ترین تغییر بلاک چین کاردانو از زمان انجام هارد فورک آلونزو در سپتامبر سال گذشته شناخته خواهد شد. به ادعای توسعه‌دهندگان کاردانو، پس از انجام این هاردفورک، وضعیت قراردادهای هوشمند بهبود یافته، هزینه‌ها کاهش یافته و سرعت شبکه افزایش خواهد یافت.

به گفته‌ی شرکت این‌پوت اوت‌پوک هنگ کنگ (IOHK)، افزایش سرعت تولید بلوک‌های جدید یکی از مهم‌ترین پیشرفت‌های کاردانو پس از انجام این هاردفورک خواهد بود.

هم‌اکنون، در حوالی ساعت 12:45 روز پنج‌شنبه 31 شهریور، کاردانو (ADA) با قیمت 0.453 دلار معامله می‌شود. ارزش کل بازار کاردانو نیز در حال حاضر 15,497,460,395 دلار است. 

نمودار قیمت کاردانو

نویسنده: امیر رضا مصطفایی
پنجشنبه 31 شهریور 1401 ساعت 12:56
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین