خبر

هدف بعدی نقره؛ 20.00 دلار

هدف بعدی نقره؛ 20.00 دلار

نقره امروز برخلاف روند روز قبل، نزدیک به اوج روزانه خود یعنی 19.00 دلار رسید.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و براساس یادداشت سایت «اف‌ایکس‌استریت» در مورد نوسانات فلزات گرانبها، نقره امروز کاهش روز قبل خود را معکوس کرد و در حال حاضر در نزدیکی اوج روزانه یعنی حدود 19.00 دلار معامله می‌شود؛ گفتنی است که فلز سفید در روز چهارشنبه خرید جدیدی را به خود جلب می‌کند و در نیمه اول جلسه اروپا همچنان به جذب خود ادامه می‌دهد.

با نگاهی به چشم‌انداز گسترده‌تر و بررسی حرکات فلز درخشان می‌توان مشاهده کرد که نقره (XAG/USD) در حدود یک و نیم هفته گذشته در محدوده‌ای آشنا در نوسان بوده و در زیر خط روند شیب‌دار نزولی باقی مانده است که این روند از اوج نوسان ماه می ادامه دارد. در حال حاضر، سد مذکور که در حدود 19.75 دلار است، باید به عنوان یک نقطه محوری کلیدی عمل کند و در تعیین مرحله بعدی حرکت جهت‌دار فلز امن موثر باشد.

نوسانات نقره
در همین حال، شاخص‌های فنی مثبت در نمودار روزانه، از چشم‌انداز احتمالی عبور از مانع فوق‌الذکر پشتیبانی می‌کنند. با تمام این‌ها، نقره XAG/USD ممکن است از مرز روانی 20.00 دلار فراتر رفته و میانگین متحرک ساده 100 روزه را در حدود 20.25 دلار مورد آزمایش قرار دهد. این مومنتوم می‌تواند بیشتر به سمت مسیر مقاومت متوسط ​​20.50 دلار تا مرز 21.00 دلار افزایش یابد.

از طرف دیگر، هر عقب‌نشینی معنی‌داری ممکن است همچنان حمایت مناسبی را نزدیک به 19.00 دلار پیش از منطقه 18.75 الی 18.80 دلار پیدا کند. یک شکست متقاعدکننده در زیر این سطح، سوگیری کوتاه‌مدت را به نفع معامله‌گران نزولی تغییر می‌دهد و نقره XAG/USD را در برابر تسریع سقوط به حمایت 18.40 تا 18.45 دلار، آسیب‌پذیر می‌کند. گفتنی است که قیمت‌های نقطه‌ای می‌تواند در نهایت به رقم گرد 18 دلار کاهش یابد.

بررسی فنی نوسانات نقره با استفاده از نمودار روزانه 
نمودار روزانه نقره

نویسنده: معصومه دانش
چهارشنبه 30 شهریور 1401 ساعت 15:58
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین