خبر

تحلیل تکنیکال بازارهای گاز طبیعی

تحلیل تکنیکال بازارهای گاز طبیعی

«میانگین متحرک نمایی 200 روزه» در سطح 6.82 دلار قرار دارد و در حال افزایش است. این منطقه ای است که احتمالا خریداران وارد بازار می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از وب‌سایت «اف‌ایکس امپایر»، بازارهای گاز طبیعی در طی چند روز گذشته حرکات جدیدی را درست در محدوده قیمتی 7.80 دلار نشان داده اند. این سطحی است که قبلا مورد حمایت قرار گرفته است. 

تحلیل تکنیکال گاز طبیعی

بازارهای گاز طبیعی در طی جلسه معاملاتی روز سه شنبه مقاومت کمی را از خود نشان داده اند، چرا که ما همچنان در سطح 7.75 دلار قرار داریم. این منطقه سطحی است که چندین بار به آن رسیده ایم، بنابراین این احتمال به وجود می آید که در این سطح شاهد یک حرکت جدید خواهیم بود. من فکر می کنم که ما به احتمال زیاد بیشتر از این شاهد نوسان و حرکات رفت و برگشتی نخواهیم بود، و در اینجا صرفا موضوع زمان است که چه وقت فروشندگان مجددا به بازار ورود می کنند.  

بازارهای گاز طبیعی در تمام سال دچار بی ثباتی بوده اند، و باید دید که چرا حالا باید اوضاع تغییر کند. در اینجا ما شاهد یک الگوی «سر و شانه » (head and shoulders) هستیم (الگوی سر و شانه یک الگوی کاهشی است. این الگو با یک قله که شانه ی اول محسوب می شود شروع می شود. بعد یک قله ی بلندتر یعنی سر و مجدد یک قله ی کوتاه تر که شانه ی دوم است). پس اینگونه به نظر می رسد که بازار در تلاش است که سطح حمایتی را شکسته و وارد کانال نزولی شود. 

اگر ما از کف کندل چکشhammer) ) (این الگو، الگویی تک کندلی است که بیانگر وجود ضعف در فروشندگان و ایجاد قدرت در خریداران است) به وجود آمده در سری پیشین پایین تر برویم، روند بسیار منفی خواهد بود تا جایی که ممکن است گاز طبیعی تا سطح 7 دلار کاهش یابد. رالی در این مقطع زمانی تقابل با «میانگین متحرک نمایی 50 روزه» (EMA 50) و سطح 9 دلار خواهد بود. 

«میانگین متحرک نمایی 200 روزه» (EMA 200) روزه در سطح 6.82 دلار قرار دارد و در حال افزایش است. این منطقه ای است که من فکر می کنم در نهایت ما خریداران را نیز پیدا می کنیم ، اما احتمالاً تلاش زیادی برای رسیدن به آنجا می شود. در نهایت ، من فکر می کنم این وضعیتی است که ما هیچ دلیل واقعی نداریم که فکر کنیم بازار بلافاصله در یک جهت پیش می رود.

نمودار تکنیکال گاز طبیعی

نویسنده: گروه تولید محتوا
چهارشنبه 30 شهریور 1401 ساعت 15:55
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین