خبر
 

بزگترین بورس لوله استیل در تهران

سلب مسئولیت: شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز TGJU صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بازار لوله و اتصالات آهنی تهران در محله شادآباد قرار دارد و بورس لوله استیل تهران در محله پامنار است و شما می توانید تمامی محصولات مرتبط با آهن، پی وی سی و استیل را با بهترین کیفیت و قیمت در این محلات پیدا کنید. از میلگرد استیل و آهنی تا ورق فولاد خام و خرید ورق فولاد فنری در این خیابان ها طبق استاندارد های جهانی پیدا می شود.

از دوران قبل از انقلاب تاکنون تمامی محصولات جدید لوله، اتصالات، ورق و انواع مقاطع استیل در بورس لوله استیل ایران و تهران یافت می شود و این موضوع نشان می دهد بازار استیل ایران بازار تازه شکل گرفته ای نیست. در ادامه این مطلب بطور کامل به معرفی بورس لوله استیل در تهران و ایران برای شما عزیزان می پردازیم و سعی می کنیم معتبر ترین فروشگاه های بورس لوله استیل را که در فضای آنلاین هم فروش دارند به شما معرفی کنیم.

بورس لوله استیل

بورس لوله استیل در ایران

بازار لوله و اتصالات آهنی تهران در محله شادآباد قرار دارد و بورس لوله استیل تهران در محله پامنار است و شما می توانید تمامی محصولات مرتبط با آهن، پی وی سی و استیل را با بهترین کیفیت و قیمت در این محلات پیدا کنید. از میلگرد استیل و آهنی تا ورق فولاد خام و خرید ورق فولاد فنری در این خیابان ها طبق استاندارد های جهانی پیدا می شود.

بورس لوله استیل در شادآباد

برای رفتن به بازار آهن شادآباد شما باید از سه راه آذری به سمت خیابان فتح حرکت کنید تا تمامی فروشندگانی که به بازار لوله و آهن شادآباد معروف هستند را مشاهده کنید. همچنین برای رسیدن به خیابان پامنار لازم است که به خیابان پانزده خرداد بروید و از آنجا خیابان پامنار را پیدا کنید. در تمامی مسیر فروشندگان فلزات صنعتی از جمله فولاد، استیل، مس و ... وجود دارند و در اصل این خیابان بورس لوله استیل و فولاد است.

بورس لوله استیل در پامنار

در خیابان پامنار انواع ملزومات فلازت صنعتی از جمله انواع ورق استیل، ورق فولادی، رول استیل، رول فولاد و ... را می توانید با بهترین قیمت پیدا کنید و به میزان مورد نیاز خود سفارش دهید. همچنین اگر خرید خود را از فروشگاه های معتبر مانند، ایران متال مارکت، انجام دهید، این فروشگاه ها برای شما خدمات لیزر و برش فلزات صنعتی را هم انجام می دهند. همچنین اکثر فروشگاه ها فروش فلز مس، فلز برنج و فسفر برنز را هم انجام می دهند.

اگر بخواهیم بطور دقیق محصولاتی که در بورس لوله استیل و بازار پامنار بفروش می رسد را نام ببریم به لیست زیر می رسیم :

استیل :

ورق استیل

رول فنری استیل

رول نرم استیل

قوطی استیل

لوله استیل

چهارپهلو استیل

میلگرد استیل و ...

فولاد :

ورق خام فولاد

ورق فولاد فنر

مفتول فولادی

تسمه فولادی

رول فولاد فنر

رول فولاد خام

ورق فولاد فنر

مس :

ورق مسی

تسمه مسی

میلگرد مسی

مفتول مسی

رول مسی

چهارپهلو مسی

لوله مسی

مفتول مسی

فلز برنج :

میلگرد برنجی

لوله برنجی

شش ضلعی برنجی

چهارپهلو برنجی

مفتول برنجی

ورق برنجی

رول  برنجی

فسفر برنز :

مفتول فسفر برنز

میلگرد فسفر برنز

لوله فسفر برنز

ورق فسفر برنز

رول فسفر برنز

چگونه با بهترین قیمت از بورس لوله استیل خرید کنیم؟

شما برای اینکه بتوانید بهترین قیمت ورق فولاد فنر، ورق فولاد خام و در کل ورق فولاد را در بورس لوله استیل پیدا کنید باید توجه داشته باشید که قیمت ورق فولاد فنری به موارد مختلفی بستگی دارد که از جمله آن ها می توان به کشور وارد کننده، آلیاژ ورق فولاد، اندازه و وزن مورد نیاز شما اشاره کرد. جدای از این مسائل شما باید توجه داشته باشید که خرید خود را بطور مستقیم از وارد کننده استیل یا تولید کننده استیل و فولاد انجام دهید، چرا که در این صورت شما کف قیمت استیل و فولاد را خواهید داشت و دست واسطه ها را از خرید خود کوتاه کرده اید.

بهترین وارد کننده استیل و فولاد در تهران

گروه فلز و گروه ایران متال مارکت دو شرکت بزرگ وارد کننده استیل و فولاد در تهران و در خیابان پامنار هستند که شما عزیزان می توانید برای خرید مستقیم انواع مقاطع فولاد و استیل از جمله خرید ورق فولاد فنر و ورق فولاد خام به آن ها مراجعه کنید و از دریافت بهترین قیمت مطمئن باشید. همچنین گروه ایران متال مارکت به تازگی وارد فضای وب و فضای دیجیتال شده است و شما عزیزان دیگر نیازی نیست برای خرید ورق فولا فنر مستقیما به بازار مراجعه کنید و می توانید تنها با یک تماس سافرش خود را ثبت کنید و پس از پرداخت پیش فاکتور بار خود را در سراسر ایران تحویل بگیرید.

ورق فولاد فنر از کجا بخرم؟

با توجه به گسترش فروش فلزات صنعتی و فلزات ساختمانی در سطح اینترنت گزینه های زیادی برای خرید ورق فولاد فنر و ورق فولاد خام وجود دارد. اما در پاسخ به این سوال که ورق فولاد فنر از کجا بخرم باید گفت که بسیاری از وبسایت های بزرگ که در جال حاضر فعالیت می کننده وارد کننده مستقیم فولاد و استیل نیستند و در واقع نمی توان به آن ها گفت بورس لوله استیل. بلکه این وبسایت ها در اصل یک نمایشگاه هستند برای به نمایش گذاشتن محصولات فروشگاه های بازار و بطور حتم قیمتی که به شما ارائه می دهند بسیار بیشتر از قیمتی هست که بار شما ارزش دارد. شما باید توجه داشته باشید که دریافت قیمت آنلاین فلزات صنهتی تقریبا امری محال استی و لازم است شما با فروشگاه مورد نظر خود تماس بگیرید تا قیمت واقعی را بدست آورید.

چرا خرید خود را بصورت آنلاین انجام دهید؟

نکاتی که باعث می شود شما به خرید آنلاین از بورس لول استیل رو آورید به شرح زیر است :

  • زمان زیادی لازم است تا به بورس لوله استیل برسید و زمانی زیادی را نیز باید صرف گشتن کنید
  • مسئولین فروش در بازار ممکن است از تکنیک های خاص فروش استفاده کنند و شما را مجاب به خرید محصولی بی کیفیت با قیمت بالا کنند

بنابراین پیشنهاد نمی شود که برای خرید ورق فولا د فنری و ورق فولاد خام به صورت حضوری به بورس لوله استیل مراجعه کنید و شما می توانید با تماس گرفتن با فروشگاه های معتبری مثل ایران متال مارکت به راحتی نیاز خود از انواع فلزات صنعتی را برطرف کنید.

ورق فولاد خام

خرید ورق فولاد خام چینی یا هندی؟

یکی دیگر از معضلاتی که خریداران هنگام خرید ورق فولاد خام و ورق فولاد فنری با آن مواجه می شوند این است که فروشندگان دو تصمیم بین خرید ورق فولاد خام چینی و هندی را پیش روی آن ها می گذارند و خریدار نمی داند که بین آن ها کدام را انتخاب کند. همچنین بعضا به اشتباه اصرار می کند که یکی از آن ها را به قیمت حتی بالاتر خریداری کند. لازم به ذکر است که در حال حاضر بیش از 90 درصد اجناس از کشور چین وارد می شود و درصورتی که جنس هندی هم در بازار موجود باشد تفاوت چندانی با جنس چینی ندارد. به همین دلیل اجازه ندهید جنس به اصطلاح هندی را با قیمت بیشتر، در بازار لوله استیل، به شما بفروشند.

تفاوت ورق فولاد خام و ورق فولاد فنری

ورق فولاد خام در آلیاژ های C75,C55,C45 موجود می باشد و از آنجایی مقاومت در برابر شکست این فولاد پایین است استحکام آن را نمی توان زیاد افزایش داد. این نوع فولاد بطور عمیق نمی تواند سخت شود چرا که مقاومت آن کاهش زیادی می کند. همچنین مقاموت به خوردگی این جنس از فولاد در محیط های صنعتی به نسبت پایین است. در کنار این موضوع در دماهای بالا به آسانی اکسید می شوند. در مقابل ورق فولاد فنری وجود دارد که در آلیاژ های CK67,CK75,CK45  تولید می شوند. از این فولاد بطور خاص برای ساخت انواع فنر استفاده می شود.

 بیشتر بدانید : http://sheetsplates.com/alloy-steel/

نویسنده: پشتیبانی
چهارشنبه 30 شهریور 1401 ساعت 00:32
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین