خبر

شانس اندک طلا برای صعود

شانس اندک طلا برای صعود

رالی طلا در این نقطه همچنان با سطح 1750 به عنوان یک مانع بزرگ روبرو است. به خصوص که «میانگین متحرک نمایی» (EMA) روزه در حال نزدیک شدن به این محدوده است. 

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از وب‌سایت «اف‌ایکس امپایر»، بازارهای طلا در طول معاملات روز سه شنبه سقوط کردند، چرا که «شاخص قیمت مصرف کننده» (CPI) بالاتر از حد انتظار بود. طبق پیش بینی ها و همان طور که قبلا گفته شد، در حال حاضر به سطح حمایتی نزدیک می شویم.

تحلیل تکنیکال بازار طلا
بازارهای طلا در جریان معاملات روز سه‌شنبه سقوط کردند زیرا «شاخص قیمت مصرف کننده» (CPI) بیش از مقدار پیش‌بینی شده بود. این امر ارزش دلار آمریکا را افزایش داد و در نتیجه طلا را کاهش داد. در این مرحله، سطح 1700 دلار یک منطقه حمایت آشکار است که تا سطح 1680 دلار ادامه می یابد. در صورتی که طلا به کمتر از این سطح برسد، فروش افزایش خواهد یافت.

رالی طلا در این نقطه همچنان با سطح 1750 به عنوان یک مانع بزرگ روبرو است. به خصوص که «میانگین متحرک نمایی» (EMA) روزه در حال نزدیک شدن به این محدوده است. 

به همین دلیل است که من معتقدم این بازار شانس صعود اندکی دارد و احتمالاً در این مرحله محدود می شود. در صورتی که سطح 1750 شکسته شود، سطح بعدی 1800 دلار خواهد بود. هر چند که در شرایط کنونی کاملا دور از انتظار است. در این مرحله تنها چیزی که می توان روی آن حساب کرد، نوسانات اندک و کوتاه مدتاست. در این شرایط معامله گران غالبا سعی می کنند در معاملات خود از سیستم «بازار بدون روند» (range-bound) نمودارهای کوتاه مدت استفاده کنند. در این حالت اگر بخواهیم فرصتی برای انجام معاملات بلند مدت داشته باشید، باید در گام اول از وضعیت ثابت کنونی خارج شویم. در میان مدت، اخبار جدید ممکن است کاملا بازار را دستخوش تغییرات کند، بنابراین از بازارها غافل نشوید.

به هر حال، بازارهای فلزات گرانبها اغلب اوقات بسیار پرنوسان هستند، اما در این محیط که مردم سعی می کنند بفهمند فدرال رزرو قرار است چه کاری انجام دهد، اوضاع ممکن است سریعا تغییر کرده و معکوس شود، بنابراین در معاملات جانب احتیاط را رعایت کنید.

تحلیل تکنیکال طلا 23 شهریور

نویسنده: گروه تولید محتوا
چهارشنبه 23 شهریور 1401 ساعت 13:22
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین