خبر
 

قیمت تور باتومی تابستان 1401

سلب مسئولیت: شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز TGJU صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

قیمت تور باتومی تابستان 1401

ایرانی‌ها در سال‌های اخیر به دلیل گردشگران باتومی تمایل زیادی برای رفتن به این شهر ساحلی نزدیک دریای سیاه نشان داده اند. باتومی به‌عنوان دومین شهر بزرگ گرجستان و شهری که به‌عنوان پایتخت گردشگری گرجستان شناخته می‌شود، ترکیبی از سنت و مدرنیته را به گردشگران ارائه می‌دهد. از آسمان خراش‌ها و هتل‌های مجلل و مدرن گرفته تا مناطق تاریخی، همگی می‌توانند برای گردشگران جذاب و هیجان انگیز باشند.

این شهر معمولاً در فصل گرم سال گردشگران بیشتری را به خود جذب می‌کند و به دلیل ارزش پولی مناسب و تفریحات آبی متنوع، گردشگران ایرانی نیز جزو بازدیدکنندگان مکرر آن هستند. از جاذبه‌های باتومی می‌توان به پارک دلفیناریوم باتومی، بلوار باتومی، باغ گیاه شناسی باتومی، تله کابین آرگو باتومی، میدان پیاتزا، برج الفبا، مجسمه علی و نینو، پارک ششم می و موزه هنر آجارا اشاره کرد.

بهترین زمان سفر به باتومی

با تور باتومی به شهر ییلاقی گرجستان می‌روید. این پایتخت زیبا با چشم اندازی تمیز و خاص تجربه ای فراموش نشدنی را برای شما رقم خواهد زد. باتومی مرطوب ترین شهر گرجستان است، بنابراین در بیشتر مواقع باران زیادی دارد. به طور کلی گفته می‌شود که این شهر در نواحی گرمسیری است و بهترین فصل گردشگری از ابتدای تابستان شروع می‌شود و تا مرداد ماه به پایان می‌رسد.

در سفر به باتومی، لازم نیست زیاد نگران امنیت و سرقت باشید. زیرا این شهر از نظر ایمنی در رتبه 85 جهان قرار دارد. این به معنای امنیت بیشتر از کشورهایی مانند سوئیس، اردن، آمریکا و حتی کشور ما ایران است. طبق آمار، امنیت این شهر با گشت زنی 24 ساعته بسیار بالاست.

بهترین زمان برای سفر به گرجستان می‌تواند متفاوت باشد. آنها معمولاً بهترین فصل سفر به گرجستان را بر اساس دو عامل آب و هوا و هزینه بررسی می‌کنند.

گرجستان کشوری با چهار فصل است. هوای سرد و گرم دارد اما بستگی به این که هدف شما از سفر چیست و چه فصلی را می‌خواهید در این کشور تجربه کنید این زمان متغیر است. به همین دلیل برای اینکه بتوانید به‌راحتی بهترین فصل را برای سفر به گرجستان انتخاب کنید، هر فصل در گرجستان را جداگانه در نظر می‌گیریم.

فصل بهار گرجستان

اکثر مردم معتقدند که بهار در گرجستان آن‌قدر دلپذیر و معتدل است که می‌توان آن را بهترین فصل برای سفر به گرجستان دانست. به طور دقیق‌تر، از اواسط اردیبهشت تا اوایل تابستان می‌تواند بهترین زمان برای سفر به گرجستان باشد.

علاوه بر این در روزهای 9 و 26 اردیبهشت می‌توانید شاهد تعطیلات ملی در گرجستان باشید. تقریباً بهار و به‌خصوص نوروز به دلیل تقاضای زیاد گران‌ترین زمان سفر برای ایرانیان است و تورهای گرجستان قیمت‌های نسبتاً بالاتری دارند.

قیمت تور باتومی تابستان 1401

فصل تابستان گرجستان

در تابستان هوا کمی گرم می‌شود. در اوایل و اواخر تابستان هنوز هوا مطبوع است، اما گرما می‌تواند در اواسط تابستان شما را خسته کند. مردم محلی گرجستان دوست دارند در تابستان بیرون بروند و از خانه‌های خود لذت ببرند، موسیقی خیابانی و حضور مردم بیش از هر زمان دیگری از سال احساس می‌شود.

فصل پاییز گرجستان

پاییز در گرجستان بسیار تخیلی است و زیبایی چشم انداز آن را دو چندان می‌کند. در ابتدای تابستان هنوز گرما وجود دارد، بنابراین اگر می‌خواهید در هوای سرد از زیبایی‌های پاییز لذت ببرید، بهتر است سپتامبر را برای سفر به گرجستان انتخاب کنید. قیمت‌ها از اواسط فصل زمستان شروع به کاهش می‌کند. در آغاز فصل پاییز، جشنواره‌ها و رویدادهای زیادی در باتومی برگزار می‌شود.

فصل زمستان گرجستان

با وجود هوای سرد، فصل زمستان ویژگی‌های خاص خود را دارد. به‌عنوان مثال در این ماه مراسم ویژه ای مانند سال نو برگزار می‌شود. در این زمان از سال به دلیل سرما و فعالیت‌های محدود، قیمت‌ها کاهش پیدا می‌کند.

اگر قصد انجام ورزش‌های زمستانی در باتومی را دارید، زمستان بهترین زمان برای سفر به این شهر است؛ بنابراین، مهم است که ابتدا آنچه را که از سفر خود می‌خواهید مشخص کنید.

قیمت تور باتومی

قیمت سفر به گرجستان به طور کلی در مقایسه با سایر مقاصد خارجی مانند قیمت تور استانبول بخصوص اگر تور استانبول هتل 5 ستاره باشد، با در نظر گرفتن نوسانات نرخ ارز یک سفر ارزان محسوب می‌شود و همین ارزانی یکی از دلایل تقاضای زیاد برای سفر به گرجستان است. قیمت هتل‌ها، تفریحات و به‌خصوص وعده‌های غذایی در گرجستان برای ما ایرانی‌ها نسبت به سایر کشورهای توریستی ارزان‌تر است و همه این موارد دست به دست هم می‌دهد تا قیمت سفر به گرجستان همیشه مقرون به صرفه و جذاب باشد.

هزینه سفر به گرجستان به عوامل مختلفی از جمله مدت اقامت، نوع هتل و نوع پرواز بستگی دارد، اما یک سفر معمولی به این مقصد از حداقل 4 میلیون درام برای 3 شب شروع می‌شود.

کسب اطلاعات کاربردی قبل از خرید بلیط هواپیما از تهران به باتومی حائز اهمیت است، مسافت پرواز تهران تا باتومی 891 کیلومتر و مدت زمان پرواز تهران به باتومی معمولاً 1 ساعت و نیم است. بیشتر خطوط هوایی ایران مانند ماهان، قشم ایر و ایران ایر پروازهای مستقیم از تهران به باتومی دارند. علاوه بر این، در بیشتر موارد می‌توانید یک پرواز ارزان به گرجستان دریافت کنید، اما این رقم همیشه ارزان نیست و به پرواز چارتر بستگی دارد. به‌عنوان مثال اگر پرواز فرست کلاس رزرو شده باشد، قیمت تور استامبول بیشتر می‌شود و بلیط در زمان پیک سفر رایگان نخواهد بود.

قیمت تور باتومی تابستان 1401

تور لحظه آخری گرجستان

واژه لحظه آخر می‌تواند به همان اندازه که زیباست خطرناک باشد. آخرین سفر، سفری است که با وجود نزدیک شدن به زمان پرواز به دلایل مختلف از جمله آب و هوا، وضعیت کرونا و ... هنوز به فروش نرسیده است. معمولاً در چنین شرایطی برای جلوگیری از ضرر بزرگ، فروشنده قیمت را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد تا بخشی از ضرر خود را با فروش فرصت‌های دیگر جبران کند.

با این حال بارها شنیده ایم که مردم سفر لحظه آخری می‌خرند و در مقصد دچار مشکل می‌شوند و یا خدمات مناسبی دریافت نمی‌کنند و خاطرات تلخی از سفر دارند. داشتن یک سفر هدفمند در لحظه آخر می‌تواند هم خوب و هم بد باشد. مهم‌ترین نکته سفر لحظه آخری به گرجستان خرید از یک آژانس مسافرتی معتبر، قوی و مطمئن است.

نویسنده: اپراتور
چهارشنبه 23 شهریور 1401 ساعت 12:34
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین