خبر

گزارش بازار‌ها امروز ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | قیمت سکه چه میزان حباب دارد؟

گزارش بازار‌ها امروز ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | قیمت سکه چه میزان حباب دارد؟

به صورت روزانه نبض بورس وضعیت بازار‌های موازی بورس (بیت کوین، سکه، طلا و دلار) را بررسی خواهد کرد و ضمن مرور روند هفتگی این بازار‌ها به بررسی گزارش وضعیت قیمت و اخبار مهم بازار در همان روز خواهد پرداخت. بازار‌ها در روز جاری ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ چگونه بود؟

به گزارش نبض بورس، به صورت روزانه نبض بورسبورس وضعیت بازار‌های موازی بورس (بیت کوین، سکه، طلا و دلار) را بررسی خواهد کرد و ضمن مرور روند هفتگی این بازار‌ها به بررسی گزارش وضعیت قیمت و اخبار مهم بازار در همان روز خواهد پرداخت. بازار‌ها در روز جاری ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ چگونه بود؟

گزارش بازار‌ها امروز ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | قیمت سکه چه میزان حباب دارد؟
 

بیت کوین

بازار بیت کوین در هفته گذشته بین محدوده‌ی ۲۴۶۴۲-۲۳۵۰۶ دلار در نوسان بود. قیمت این رمزارز امروز در محدوده‌ی ۲۳۵۰۶ دلار معامله شد و نسبت به روز گذشته ۰.۵۵ درصد کاهش داشته است.

قیمت بیت کوین، با عبور از حمایت ۲۴,۰۰۰ دلاری خود، روندی کاهشی را آغاز کرد. در ادامه سطوح ۲۳,۶۰۰ دلاری و ۲۳,۵۰۰ دلاری نیز از دست رفت. حتی در بازه‌ای قیمت به ۲۳,۲۰۰ دلار نیز رسید اما موافقان افزایش قیمت بیت کوین یا به اصطلاح گاوهای بازار بیت کوین دیگر این کاهش را تاب نیاورده و از قیمت حمایت کردند. اگر روند قیمت صعودی باشد، سطح ۲۳,۶۰۰ دلار این‌بار در نقش یک مقاومت ظاهر خواهد شد. همچنین مقاومت بعدی در سطح ۲۴,۰۰۰ دلار است که عبور از آن می‌تواند به منزله افزایش شتاب صعودی تلقی گردد.
به گفته ی ارزدیجیتال، اما اگر بازیابی قیمت‌ها رخ نداده و روند قیمت نزولی باشد، کاهش به زیر حمایت ۲۳,۲۰۰ دلاری محتمل است. حمایت کلیدی بعدی در ۲۲,۸۰۰ دلار بوده و از دست رفتن آن می‌تواند باعث کاهش تا سطح ۲۲,۵۰۰ دلار شود.

قیمت سکه

قیمت سکه طرح جدید در هفته گذشته بین محدوده‌ی ۱۳۹۴۷۰۰۰-۱۲۷۰۴۰۰۰ تومان در نوسان بود. قیمت این سکه امروز در محدوده‌ی ۱۲۸۵۷۰۰۰ تومان معامله شد و نسبت به روز گذشته ۱.۱۹ درصد افزایش داشته است.

اقتصادنیوز در مورد حباب سکه عنوان کرده است: ارزش ذاتی سکه امروز ۱۲ میلیون و ۴۱۹ هزار تومان بود و حباب فلز زرد رنگ داخلی امروز یک درصد پایین آمد و در محدوده ۱۰ درصد ایستاد.

قیمت طلا

قیمت طلای ۱۸ عیار در هفته گذشته بین محدوده‌ی ۱۳۷۳۲۰۰-۱۲۷۵۱۰۰ تومان در نوسان بود که امروز در محدوده‌ی ۱۲۷۵۱۰۰ تومان معامله شد و نسبت به روز گذشته ۰.۹ درصد کاهش داشته است.

قیمت دلار

قیمت دلار در هفته گذشته بین محدوده‌ی ۲۷۹۶۰-۲۷۸۸۵ در نوسان بود که امروز در محدوده‌ی ۲۷۹۱۵ معامله شد و نسبت به روز گذشته ۰.۰۳ درصد کاهش یافته است.

منبع:
پنجشنبه 27 مرداد 1401 ساعت 20:26
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین