خبر

تحلیل و پیش‌بینی قیمت بایننس‌کوین و ریپل

تحلیل و پیش‌بینی قیمت بایننس‌کوین و ریپل

قیمت بایننس کوین به طور بالقوه می‌تواند تا 350 دلار افزایش یابد. قیمت ریپل نیز احتمالا برای چند روز در محدوده‌‌ی فعلی باقی بماند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از کوین تلگراف، معامله‌گرانی که به دنبال افزایش قیمت‌ها هستند (گاوها) در 17 آگوست (26 مداد) سعی کردند قیمت بایننس کوین (BNB) را بالاتر ببرند، ولی فتیله‌ی بلند روی کندل نشان می‌دهد که خرس‌ها (معامله‌گرانی که به دنبال کاهش قیمت‌ها هستند) در سطوح بالاتر در مقابل افزایش قیمت‌ها مقاومت می‌کنند. این مسئله قیمت بایننس کوین را به سطح میانگین متحرک نمایی 20 روزه (307 دلار) رساند.

نمودار قیمت بایننس کوین

اگر قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه سقوط کند، بایننس کوین ممکن است تا میانگین متحرک ساده‌ی 50 روزه (270 دلار) کاهش یابد. در این سطح احتمالا گاوها دوباره شروع به خرید می‌کنند و اگر آن‌ها بتوانند قیمت را بالاتر ببرند، قیمت بایننس کوین می‌تواند برای مدتی بین 270 تا 338 دلار تثبیت شود.

احتمال دیگری نیز وجود دارد؛ این‌که قیمت بایننس کوین با قدرت و شدت زیاد از سطح فعلی به سمت بالا حرکت کند. اگر این اتفاق بیفتد، مشخص می‌شود که احساسات مثبت در بازار باقی مانده و معامله‌گران به محض کاهش قیمت شروع به خرید گسترده می‌کنند. آن‌گاه گاوها دوباره تلاش خواهند کرد تا بایننس کوین را به ناحیه‌ی مقاومت 338 تا 350 دلار ببرند. اگر آن‌ها در این کار موفق شوند، قیمت بایننس کوین می‌تواند یک حرکت صعودی را تا 383 دلار و سپس تا 413 دلار آغاز کند.

در بازار ریپل (XRP)، گاوها با موفقیت از منطقه‌ی بین میانگین‌های متحرک دفاع کرده و در 17 آگوست سعی کردند قیمت این ارز دیجیتال را به بالای سطح مقاومت 0.39 دلار برسانند. فتیله‌ی بلند روی کندل روزانه نشان می‌دهد که خرس‌ها تمایلی به تسلیم شدن ندارند و هم‌چنان از سطح مقاومت دفاع می‌کنند.

نمودار قیمت ریپل

اگر قیمت شکسته شده و در زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.37 دلار) بسته شود، میانگین متحرک ساده‌ی 50 روزه (0.35 دلار) احتمالا سطح حمایت بعدی خواهد بود. این سطح برای گاوها بسیار مهم است، زیرا شکسته و بسته شدن قیمت ریپل به زیر آن احتمالا باعث خواهد شد ریپل برای چند روز دیگر نیز در محدوده‌ی قیمت بین 0.30 دلار و 0.39 دلار باقی بماند.

از طرف دیگر، اگر قیمت از میانگین‌های متحرک به سمت بالا بازگردد، گاوها دوباره سعی می‌کنند مانع بالای 0.39 دلار را برطرف کنند. اگر آن‌ها موفق شوند، قیمت ریپل می‌تواند تا 0.48 دلار و سپس تا 0.54 دلار افزایش یابد.

نویسنده: امیر رضا مصطفایی
پنجشنبه 27 مرداد 1401 ساعت 12:54
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین