خبر

بازار طلا در انتظار تغییر

بازار طلا در انتظار تغییر

در حالی که قیمت طلا در حال مبارزه با حمایت در سطح 1764 دلاری است، برای تغییرات قیمت در بازار انتظار می‌کشد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارزِ، در حالی که خرس‌ها پس از فروش سه روزه نفسی می‌کشند، قیمت طلا در روز پنج‌شنبه شاهد افزایش قیمتی است. افزایش مجدد قیمت فلز درخشان، از دقایق چهارشنبه فدرال رزرو حمایت می‌کند، که نشان می‌دهد به زودی تغییراتی در بازار وجود دارد. صورتجلسه فدرال رزرو نشان داد که «با تشدید بیشتر موضع سیاست پولی، احتمالاً زمانی مناسب خواهد بود که سرعت افزایش نرخ سیاست را کاهش دهیم و در عین حال اثرات تعدیل سیاست انباشته بر فعالیت اقتصادی و تورم را ارزیابی کنیم.» علاوه بر این، نگرانی‌ها مبنی بر اینکه توافق تجاری بالقوه ایالات متحده و تایوان می‌تواند تنش‌های ژئوپلیتیکی با چین را دوباره برافروزد، تقاضای پناهگاه امن برای این فلز گرانبها را احیا کرد. شمش همچنین از افزایش انتظارات از محرک‌های بیشتر چینی راحت می‌شود، زیرا آنها به دنبال تقویت رشد هستند. اگرچه قدرت اخیر دلار آمریکا می‌تواند در میان ریسک‌گریزی، که ممکن است مانع از بهبود قیمت XAU/USD شود، دوباره قدرت خود را به دست آورد.

قیمت طلا: سطوح کلیدی برای دیده‌بانی

آشکارساز تلاقی فنی نشان می‌دهد که قیمت طلا در حال مبارزه با حمایت قوی در حدود 1764 دلار است که همگرایی فیبوناچی 23.6 درصد در روز، باند بولینگر یک روزه میانه و فیبوناچی 61.8 درصد یک ماهه است.

پشتیبانی بعدی در پایین‌ترین قیمت روز گذشته یعنی 1762 دلار است که در زیر آن، فروشندگان نقطه محوری S2 یک هفته‌ای را هدف قرار خواهند داد.

شکستن نقطه محوری یک روزه S1 در 1755 دلار، سقف روانشناختی حیاتی 1750 دلار را آشکار می‌کند.

از طرف دیگر، فیبوناچی 38.2% یک روزه در 1768 دلار مقاومت فوری را ارائه می‌دهد و پس از آن به پایین‌ترین سطح هفته قبل یعنی 1771 دلار می‌رسد.

موانع صعودی قابل توجه بعدی برای فلز زرد در فیبوناچی 61.8 درصد یک روزه در 1775 دلار و SMA-50 یک روزه در 1777 دلار است.

در اینجا نحوه ظاهر آن بر روی ابزار مشاده می‌شود:
آشکارسازی تلاقی فنی

نویسنده: معصومه دانش
پنجشنبه 27 مرداد 1401 ساعت 09:34
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین