خبر

درخواست پروتکل آوه از اعضا برای پذیرش PoS اتریوم

درخواست پروتکل آوه از اعضا برای پذیرش PoS اتریوم

پاسخ اعضای جامعه‌ی آوه به این درخواست، نشان خواهد داد که دارندگان توکن AAVE چه جایگاهی در هارد فورک آینده‌ی اتریوم خواهند داشت.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از کوین تلگراف، از دارندگان توکن آوه (AAVE) خواسته شده است نظر خود را در مورد پذیرش سیستم اجماع اثبات سهام (PoS) اتریوم که با تکمیل پروژه‌ی ادغام راه‌اندازی خواهد شد، بیان کنند.

این پیشنهاد در روز سه‌شنبه، 25 مرداد، با توجه به انتقال قریب‌الوقوع اکوسیستم اتریوم از اثبات کار به اثبات سهام، ارائه شد. پروتکل آوه با این درخواست از اعضای جامعه‌ی خود می‌خواهد شبکه اصلی اتریوم را که تحت مکانیسم اجماع اثبات سهام اجرا می‌شود، به‌عنوان سیستم جدید حاکمیتی خود انتخاب کنند؛ پاسخ مثبت جامعه‌ی دارندگان توکن آوه به این درخواست از کاربرد توکن آوه در فورک‌های جایگزین اتریوم جلوگیری می‌کند. تاکنون برخی از پروتکل‌ها و پروژه‌هایی که بر روی شبکه‌ی اتریوم قرار دارند، با پروژه‌ی ادغام مخالفت کرده‌اند، و امکان ایجاد فورک‌های جدید برای شبکه‌ی اتریوم وجود دارد.

این پیشنهاد به زودی به سازمان غیرمتمرکز خودگردان (DAO) آوه ارائه خواهد شد. سپس به دارندگان توکن آوه اجازه داده می‌شود تا در مورد توسعه‌ی نرم افزار و نحوه‌ی به‌روز‌رسانی پروتکل آوه رای دهند.

همان‌طور که در وب‌سایت آوه ذکر شده است، این پیشنهاد دارای دو خصوصیت اصلی است. نخست آن‌که، اعضا رسما اعلام خواهند کرد که سازمان غیرمتمرکز خودگردان (DAO) آوه در مکانسیم اثبات سهام شبکه‌ی اصلی اتریوم قرار می‌گیرد، و این مکانیسم به «مکانیسم حاکمیتی متعارف» بازارهای آوه تبدیل خواهد شد.

دوم آن‌که، پاسخ مثبت اعضای جامعه‌ی آوه به این پیشنهاد اختیار کاملی را به این پروتکل می‌دهد که از کاربرد توکن‌های آوه  در هر فورک دیگری که از شبکه‌ی اتریوم ایجاد شود، جلوگیری کند.

نتیجه‌ی رای‌گیری از اعضای جامعه‌ی آوه نشان می‌دهد که پروتکل آوه در فرایند انتقال اتریوم از اثبات کار به به اثبات سهام (PoS) چه موضعی خواهد داشت.

هم‌چنین، پروتکل آوه اعلام کرد که این سیستم با تغییراتی که قرار است در شبکه‌ی اتریوم ایجاد شوند، کاملا سازگار است، و در شبکه‌های آزمایشی راپستن و گئورلی کاملا خوب عمل کرده است.

پروژه‌ی ادغام اتریوم قرار است در 15 سپتامبر (25 شهریور) انجام شود.

آوه (AAVE) در حال حاضر، با مجموع ارزش بازار 1,517,494,191 دلار، در فهرست بزرگ‌ترین ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار در جایگاه چهل و یکم قرار دارد. قیمت آوه در لحظه‌ی نگارش این مطلب، 108.54 دلار بوده است.

نمودار قیمت آوه

نویسنده: امیر رضا مصطفایی
چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت 14:38
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین