خبر

گزارش بازار‌ها امروز ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | بهبود بازار ارزهای دیجیتال

گزارش بازار‌ها امروز ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | بهبود بازار ارزهای دیجیتال

به صورت روزانه نبض بورس وضعیت بازار‌های موازی بورس (بیت کوین، سکه، طلا و دلار) را بررسی خواهد کرد و ضمن مرور روند هفتگی این بازار‌ها به بررسی گزارش وضعیت قیمت و اخبار مهم بازار در همان روز خواهد پرداخت. بازار‌ها در روز جاری ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ چگونه بود؟

به گزارش نبض بورس، به صورت روزانه نبض بورسبورس وضعیت بازار‌های موازی بورس (بیت کوین، سکه، طلا و دلار) را بررسی خواهد کرد و ضمن مرور روند هفتگی این بازار‌ها به بررسی گزارش وضعیت قیمت و اخبار مهم بازار در همان روز خواهد پرداخت. بازار‌ها در روز جاری ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ چگونه بود؟

بیت کوین

بازار بیت کوین در هفته گذشته بین محدوده‌ی ۲۴۶۴۲-۲۳۲۷۷ دلار در نوسان بود. قیمت این رمزارز امروز در محدوده‌ی ۲۳۹۵۴ دلار معامله شد و نسبت به روز گذشته ۰.۶۷ درصد کاهش داشته است.


در جریان فروش گسترده‌ای که از ماه مه (اردیبهشت) آغاز شد و تا پایان ژوئن (خرداد) ادامه پیدا کرد، هولدر‌های کوتاه‌مدت بیت کوین روند جدیدی را با خرید بیت کوین در قیمت‌هایی بسیار پایین (در نزدیکی ۲۰,۰۰۰ دلار یا زیر این سطح) به راه انداختند و با این کار، خود را از نظر سرمایه‌گذاری در موقعیت مناسبی قرار دادند.
از ماه مه (اردیبهشت) ۲۰۰,۰۰۰ واحد بیت کوین از آدرس‌های مربوط به هولدر‌های بلندمدت و ۱۰۰,۰۰۰ بیت کوین از صرافی‌های ارز دیجیتال خارج شده که به نظر می‌رسد همین جریان دلیل اصلی افزایش موجودی هولدر‌های کوتاه‌مدت در این بازه زمانی است.
به عقیده تحلیلگران، این اتفاق می‌تواند نشان‌دهنده پایان فروش‌های دسته‌جمعی سرمایه‌گذاران و مسیر رو به بهبود بازار ارز‌های دیجیتال باشد. /ارزدیجیتال

قیمت سکه

قیمت سکه طرح جدید در هفته گذشته بین محدوده‌ی ۱۴۱۰۳۰۰۰-۱۲۸۹۹۰۰۰ تومان در نوسان بود. قیمت این سکه امروز در محدوده‌ی ۱۲۹۵۱۰۰۰ تومان معامله شد و نسبت به روز گذشته ۰.۴ درصد افزایش داشته است.

قیمت طلا

قیمت طلای ۱۸ عیار در هفته گذشته بین محدوده‌ی ۱۳۷۶۷۰۰-۱۳۰۲۸۰۰ تومان در نوسان بود که امروز در محدوده‌ی ۱۳۰۳۹۰۰ تومان معامله شد و نسبت به روز گذشته ۰.۰۸ درصد افزایش داشته است.

قیمت دلار

قیمت دلار در هفته گذشته بین محدوده‌ی ۲۷۹۶۰-۲۷۸۳۴ در نوسان بود که امروز در محدوده‌ی ۲۷۹۳۱ معامله شد و نسبت به روز گذشته ۰.۱ درصد کاهش یافته است.

منبع:
سه شنبه 25 مرداد 1401 ساعت 20:31
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین