خبر

آخرین تحولات بازار ارز و طلا/قیمت دلار در بازار رسمی چند‌؟

آخرین تحولات بازار ارز و طلا/قیمت دلار در بازار رسمی چند‌؟

اقتصاد نیوز : بررسی بازار ارز تهران نشان می دهد که در شرایط فعلی موضوع برجام و ارسال پاسخ ایران به اتحادیه اروپا نقش اول را در تعیین مسیر قیمت ارز ایفا می‌کند.

به نظر می رسد در هوای گرگ و میش برجامی حداقل بازیگران ارزی سعی دارند تا مشخص شدن نتایج کامل مذاکرات هسته ای صبر کنند و بی گدار به آب نزنند.

بررسی بازار ارز تهران نشان می دهد که در شرایط فعلی موضوع برجام و ارسال  پاسخ ایران به اتحادیه اروپا نقش اول را در تعیین مسیر قیمت ارز ایفا می‌کند. 

هوای گرگ و میش برجام در بازار دلار

نبیلا مسرلی، سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفته ما پاسخ ایران را شب گذشته دریافت کردیم. در حال مطالعه آن و رایزنی با سایر مشارکت کنندگان برجام و ایالات متحده پیرامون مسیر پیش رو هستیم

 

شبکه قطری الجزیره هم  به نقل از «یک مسئول ایرانی» با اشاره به اینکه پاسخ ایران به پیشنهاد اتحادیه اروپا واقع بینانه و حرفه‌ای بوده، تأکید کرد که نشانه‌های رسیدن به توافق نسبتاً افزایش یافته و این امری مثبت است. این مسئول ایرانی تأکید کرده: ما تا پایان روز چهارشنبه منتظر پاسخ به نکاتی که مطرح کردیم هستیم.

 به نظر می رسد در هوای گرگ و میش برجامی حداقل بازیگران ارزی سعی دارند تا مشخص شدن نتایج کامل مذاکرات هسته ای  صبر کنند و بی گدار به آب نزنند. 

فاصله نزدیک  نرخ دلار در تهران و هرات 

نرخ دلار که روز گذشته یک کانال پایین رفته بود امروز کانال دیروز را پس گرفت. قیمت دلار در هرات  و تهران به یک قدمی هم رسیده اند و نرخ حواله درهم رشد محدودی را ثبت کرد .

 صرافی ملی هم امروز قیمت دلار را با بیش از یک ساعت تاخیر اعلام کرد. قیمت فروش دلار در صرافی ملی عصر امروز 28 هزار و 70 تومان بود که نسبت به دیروز اندکی پایین تر بود. نرخ دلار متشکل هم  امروز 27 هزار و 931 تومان بود. 

متن کامل این گزارش را با تیتر «هوای گرگ و میش برجامی در بازار دلار و سکه» در اقتصادنیوز بخوانید.

منبع:
سه شنبه 25 مرداد 1401 ساعت 19:16
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین