خبر

احتمال افزایش 50 درصدی قیمت شیبااینو

احتمال افزایش 50 درصدی قیمت شیبااینو

قیمت شیبااینو وارد حالت بریک‌اوت از الگوی فنجان و دسته شده است؛ به این ترتیب، احتمال افزایش 50 درصدی قیمت آن وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از کوین تلگراف، شیبا اینو (SHIB) در 14 آگوست (23 مرداد) از الگوی فنجان و دسته‌ی خود خارج شد و احتمال افزایش قیمت خود را در هفته‌های آینده بیش‌تر کرد.

الگوی فنجان و دسته زمانی ایجاد می‌شود که قیمت در مرحله‌ی اول، در یک مسیر U شکل افزایش و سپس کاهش می‌یابد، و آن‌گاه در مرحله‌ی ‌دوم، یک حرکت سریع به سمت جلو یا به سمت پایین انجام می‌دهد. باید به این نکته دقت کرد که روند جدید قیمت شیبا اینو در زیر سطح مقاومت آن شکل گرفته است.

به طور معمول، الگوهای فنجان و دسته پس از بریک‌اوت قیمت از سطح مقاومت - و حرکت به سمت بالا - از بین می‌روند. همان‌طور که در نمودار زیر نشان داده شده است، شیبا اینو (SHIB) در 14 آگوست پس از 27 درصد افزایش به 0.000016 دلار، از همین الگو پیروی کرد.

نمودار قیمت شیبا اینو

بر اساس قواعد تحلیل تکنیکال، هدف قیمت بریک‌اوت الگوی فنجان و دسته از طریق اندازه‌گیری فاصله‌ی میان پایین‌ترین نقطه‌ی الگو و خط مقاومت و افزودن حاصل آن به نقطه‌ی بریک‌اوت تعیین می‌شود. در نتیجه، شیبا اینو (SHIB) می‌تواند به سمت هدف قیمت 0.00002253 دلار حرکت کند.

به عبارت دیگر، قیمت شیبا اینو تا ماه سپتامبر می‌تواند 50 درصد افزایش یابد.

از لحاظ بنیادین، افزایش قیمت 27 درصدی شیبا اینو در میانه‌ی روز 14 آگوست از هیچ کاتالیزور قابل توجهی برخوردار نبود؛ به جز معیاری که نشان می‌دهد نرخ توکن سوزی شیبا اینو (SHIB) طی یک روز به اندازه‌ی 825 درصد افزایش یافته است. ولی میزان توکن‌های شیبا اینوی سوخته‌شده فقط اندکی بیش از 4500 دلار ارزش داشتند.

نرخ توکن سوزی شیبا اینو

با وجود این، شبکه‌ی شیبا اینو، به طور کلی، بیش از 6.36 میلیون دلار توکن SHIB را در طول عمر خود سوزانده است.

به علاوه، تقریبا ده روز پس از آن‌که شرکت بایننس اعلام کرد در کارت‌های پرداخت اروپایی خود از توکن شیبا اینو نیز پشتیبانی می‌کند، حرکت صعودی قیمت این توکن آغاز شد. با پشتیبانی کارت‌های پرداخت شرکت بایننس از شیبا اینو، این توکن به طور بالقوه می‌تواند مشتریان بیش‌تری در قاره‌ی اروپا پیدا کند.

نویسنده: امیر رضا مصطفایی
دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت 11:53
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین