خبر

مروری بر آخرین نوسانات حباب در بازار سکه؛ ۲۳ مرداد ۱۴۰۱

مروری بر آخرین نوسانات حباب در بازار سکه؛ ۲۳ مرداد ۱۴۰۱

در گزارش زیر آخرین نوسانات قیمت حباب سکه امامی و بهار آزادی را می‌توانید ملاحظه کنید.

به گزارش نبض بازار، حباب سکه هم مانند حباب طلا از اختلاف قیمت معاملاتی سکه با ارزش واقعی آن به وجود می‌آید، که بر اثر عرضه و تقاضا و عوامل روانی ایجاد می‌شود. فرض کنید اگر ارزش واقعی سکه ۴ میلیون تومان باشد، اما در بازار به قیمت ۶ میلیون تومان معامله شود، در اینجا سکه حباب مثبت دارد و اگر بالعکس این اتفاق بیفتد حباب سکه منفی است. بهترین زمان برای خرید سکه زمانی است که حباب سکه وجود نداشته باشد یا بسیار کم باشد.

جدیدترین نوسان قیمت حباب سکه بهار آزادی

طی معاملات روز جاری، حباب سکه بهار آزادی با ۱,۳۴۰,۰۰۰ ریال کاهش نسبت به روز گذشته، هم اکنون به نرخ ۶,۷۰۰,۰۰۰ ریال رسید.

مروری بر آخرین نوسانات حباب در بازار سکه؛ ۲۳ مرداد ۱۴۰۱

قابل ذکر است که نرخ بازگشایی حباب سکه بهار آزادی که روز گذشته را با نرخ ۷,۰۲۰,۰۰۰ ریال آغاز کرده و با قیمت ۸,۰۴۰,۰۰۰ ریال به پایان رسانده بود در ابتدای روز جاری برابر با ۹,۴۵۰,۰۰۰ ریال بوده است.

نوسان قیمت حباب سکه امامی

در آخرین تحولات بازارها، لحظاتی پیش حباب سکه امامی با ثبت قیمت ۱۳,۶۳۰,۰۰۰ ریال، کاهش ۶.۵۳ درصدی نسبت به روز گذشته را شاهد بود. قیمت فعلی حباب سکه امامی گویای کاهش ۳۲.۲۲ درصدی نسبت به ماه گذشته و کاهش ۴.۵۵ درصدی آن نسبت به سه ماه قبل می‌باشد.

مروری بر آخرین نوسانات حباب در بازار سکه؛ ۲۳ مرداد ۱۴۰۱

شایان ذکر است که حباب سکه امامی در روز‌های مشابه سال گذشته یعنی در تاریخ یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ با قیمت ۵,۳۷۰,۰۰۰ ریال داد و ستد شده بود که این نرخ با ۱۵۳.۸۱ درصد افزایش، در روز جاری به رقم ۱۳,۶۳۰,۰۰۰ ریال رسیده است.

منبع:
یکشنبه 23 مرداد 1401 ساعت 14:10
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین