خبر

قیمت شیائومی ۱۲T و ۱۲T پرو لو رفت

قیمت شیائومی ۱۲T و ۱۲T پرو لو رفت

هفته‌ی گذشته شیائومی در چین از گوشی ردمی K50 اولترا رونمایی کرد که به نظر می‌رسد این گوشی حدود دو ماه دیگر تحت عنوان شیائومی ۱۲T پرو راهی بازارهای جهانی خواهد شد. در رابطه با مدل استاندارد این خانواده هم گزارش‌های زیادی منتشر شده است. حالا به لطف یکی از افشاگران، می‌توانیم به قیمت دقیق گوشی‌های این خانواده بپردازیم.

طبق ادعای این افشاگر، مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی شیائومی ۱۲T با قیمت ۶۴۹ یورو راهی بازار می‌شود. به نظر می‌رسد کاربران می‌توانند از بین مدل‌های مشکی، نقره‌ای و آبی رنگ دست به انتخاب بزنند. مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی شیائومی ۱۲T پرو هم قرار است با قیمت ۸۴۹ یورو به دست کاربران برسد.

با توجه به اینکه مدل پرو مبتنی بر ردمی K50 اولترا است، از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی اولد با رفرش ریت ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد. همچنین باید انتظار بهره‌گیری از اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، رم LPDDR5 و حافظه‌ی UFS 3.1 را داشته باشیم. انرژی این گوشی از طرف باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. در پنل پشتی آن هم با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیسلی روبرو خواهیم شد.

به نظر می‌رسد شیائومی ۱۲T برای بیشتر مشخصات مشابه مدل پرو خواهد بود ولی به جای تراشه‌ی اسنپدراگون، از دایمنسیتی ۸۱۰۰ پشتیبانی می‌کند. در ضمن از نظر سرعت شارژ هم ظاهرا از سرعت ۶۷ واتی بهره می‌برد.

منبع: GizmoChina

منبع:
یکشنبه 23 مرداد 1401 ساعت 12:25
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین