خبر

گزارش بازار‌ها امروز ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | قیمت بیت کوین چگونه جهش یافت؟

گزارش بازار‌ها امروز ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | قیمت بیت کوین چگونه جهش یافت؟

به صورت روزانه نبض بورس وضعیت بازار‌های موازی بورس (بیت کوین، سکه، طلا و دلار) را بررسی خواهد کرد و ضمن مرور روند هفتگی این بازار‌ها به بررسی گزارش وضعیت قیمت و اخبار مهم بازار در همان روز خواهد پرداخت. بازار‌ها در روز جاری ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ چگونه بود؟

به گزارش نبض بورس،به صورت روزانه نبض بورسبورس وضعیت بازار‌های موازی بورس (بیت کوین، سکه، طلا و دلار) را بررسی خواهد کرد و ضمن مرور روند هفتگی این بازار‌ها به بررسی گزارش وضعیت قیمت و اخبار مهم بازار در همان روز خواهد پرداخت. بازار‌ها در روز جاری ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ چگونه بود؟

گزارش بازار‌ها امروز ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | قیمت بیت کوین چگونه جهش یافت؟
 

بیت کوین

بازار بیت کوین در هفته گذشته بین محدوده‌ی ۲۴۶۴۲-۲۳۲۲۲ دلار در نوسان بود. قیمت این رمزارز امروز در محدوده‌ی ۲۴۴۷۰ دلار معامله شد و نسبت به روز پنجشنبه ۰.۷ درصد کاهش داشته است.


قیمت بیت کوین پس از ریزش ۴۲ درصدی‌ای که بین ۲۸ مارس تا ۲۷ ژوئن (۸ فروردین تا ۶ تیر) تجربه کرد، با جهشی ۲۵درصدی به بالای ۲۴٬۰۰۰ دلار بازگشت؛ البته با کمی نوسان منفی در مسیر.
افزایش حجم معاملات بیت کوین از روز ۱۳ ژوئن (۲۳ خرداد) و هم‌زمان با خروج فروشندگان از بازار آغاز شد.
در حال حاضر RSI هفتگی بیت کوین روی سطح ۳۰ قرار دارد؛ بنابراین می‌توان گفت بیت کوین اکنون احتمالاً با قیمت نسبتاً پایینی معامله می‌شود. گفتنی است RSI بیت کوین در هفته‌ای که با ۲۷ ژوئن (۶ تیر) آغاز می‌شد نیز به پایین‌ترین سطح خود از سال ۲۰۱۵ میلادی در ۲۵.۷۲ رسیده بود. این یعنی اشباع فروش در بازار بیت کوین در آن هفته به اوج خود طی ۷ سال اخیر رسیده بود. معامله‌گرانی هم که از RSI برای مشخص‌کردن نقطه ورود و خروج خود از بازار استفاده می‌کنند، این کف تاریخی را فرصتی برای ورود به بازار و خرید بیت کوین‌های بیشتر در نظر گرفتند و در نهایت باعث افزایش قیمت این ارز دیجیتال در شروع تابستان شدند. /ارزدیجیتال

قیمت سکه

قیمت سکه طرح جدید در هفته گذشته بین محدوده‌ی ۱۴۱۰۳۰۰۰-۱۳۷۵۹۰۰۰ تومان در نوسان بود. قیمت این سکه امروز در محدوده‌ی ۱۳۷۵۹۰۰۰ تومان معامله شد و نسبت به روز پنجشنبه ۱.۳۶ درصد کاهش داشته است.

قیمت طلا

قیمت طلای ۱۸ عیار در هفته گذشته بین محدوده‌ی ۱۳۷۶۷۰۰-۱۳۳۹۷۰۰ تومان در نوسان بود که امروز در محدوده‌ی ۱۳۳۹۷۰۰ تومان معامله شد و نسبت به روز پنجشنبه ۲.۵ درصد کاهش داشته است.

قیمت دلار

قیمت دلار در هفته گذشته بین محدوده‌ی ۲۷۹۱۲-۲۷۸۰۸ در نوسان بود که امروز در محدوده‌ی ۲۷۹۱۲ معامله شد و نسبت به روز پنجشنبه ۰.۱ درصد افزایش یافته است.

منبع:
شنبه 22 مرداد 1401 ساعت 20:15
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین