خبر

دو کوان سکوت سه هفته‌ای خود را شکست

دو کوان سکوت سه هفته‌ای خود را شکست

دو کوان، بنیانگذار پروژه‌ی شکست‌خورده‌ی ترا، پس از سه هفته سکوت در توییتر ظاهر شد، ولی کاربران استقبال خوبی از وی نداشتند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از دیلی کوین، دو کوان، موسس و مدیرعامل ترافرم لبز، پس از سه هفته عدم فعالیت در توییتر، پست جدیدی را در این شبکه‌ی اجتماعی منتشر کرد؛ وی در این پست، دیدگاه خود را در خصوص یک عامل کلیدی برای موفقیت شبکه‌های غیرمتمرکز، بیان کرد.

حضور دوباره دو کوان در توییتر

پس از فروپاشی پروژه‌ی ترا و انباشته شدن پرونده‌های قضایی علیه شرکت ترافرم لبز، دو کوان برای مدتی ناپدید شد و هیچ واکنشی به اتفاقات اخیر نشان نداد؛ اکنون، وی پس از سه هفته سکوت بار دیگر در توییتر حاضر شد. دو کوان در پستی در توییتر نوشت:

«شبکه‌های غیرمتمرکز  - امروزه بیش از هر زمان دیگری - به وضوح به پول غیرمتمرکز نیاز دارند.»

پست توییتری دو کوان

در مقابل، توییت‌ دو کوان در خصوص پول غیرمتمرکز با خشم بسیاری از کاربران مواجه شد؛ این مسئله باعث شد وی کامنت‌های این پست را غیرفعال کند. علی‌رغم واکنش دو کوان در بستن کامنت‌ها، کاربران از طریق استفاده از توییت‌های نقل قول، هم‌چنان نظرات خود را در مورد توییت اخیر وی بیان می‌کنند.

ابراز خشم و نارضایتی کاربران از دو کوان

با توجه به تلاش‌های دو کوان در خصوص پول غیرمتمرکز که در نهایت به شکست ترا کلاسیک و ایجاد یک شبکه‌ی جدید، با همان نام قدیم ترا، ختم شد، کاربران در توییتر به نظرات - به قولی - گستاخانه‌‌ی مدیر عامل ترافورم لبز حمله کردند.

کاربری با نام thecryptomonk@ در واکنش به نظرات دو کوان در مورد غیرمتمرکزسازی نوشت:

«بعد از ورشکسته کردن همه‌ی کاربران‌ شبکه‌ات، با چه رویی هنوز این جمله را توییت می‌کنی؟»

واکنش کاربران به توییت دو کوان

یکی از معامله‌گران محبوب معاملات آتی و سرمایه‌گذار ارزهای دیجیتال که از نام مستعار «CoinMamba» استفاده می‌کند نیز به توییت دو کوان واکنش نشان داد و نوشت:

«شبکه‌های پانزی  - امروزه بیش از هر زمان دیگری - به وضوح به پول پانزی نیاز دارند.»

کاربر دیگری با نام مستعار Mounia | IPC واکنش شدیدتری نشان داد و نوشت: 

«جنایتکارانی مثل تو  - امروزه بیش از هر زمان دیگری - باید پشت میله‌های زندان باشند.»

فروپاشی پروژه‌ی ترا یکی از بزرگ‌ترین عوامل وخیم‌تر شدن وضعیت بازار کریپتو بود؛ در این وضعیت، سرمایه‌گذاران نهادی از ماه می تاکنون بیش از 236 هزار بیت کوین را به ارزش 5.3 میلیارد دلار فروخته‌اند.

اظهارات دو کوان در مورد غیرمتمرکزسازی در زمانی منتشر شدند که شرکت سرکل (ارائه‌دهنده‌ی استیبل کوین یو‌اس‌دی‌ کوین) تمام آدرس‌های اتریوم مرتبط با تورنادو کش را مسدود کرده است - تورنادو کش یک برنامه‌ی غیرمتمرکز است که ردیابی تراکنش‌های کریپتو را تقریبا غیرممکن می‌سازد. 

نویسنده: امیر رضا مصطفایی
چهارشنبه 19 مرداد 1401 ساعت 15:14
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین