خبر

تحلیل و پیش‌بینی قیمت بایننس‌کوین و ریپل

تحلیل و پیش‌بینی قیمت بایننس‌کوین و ریپل

التکوین‌ها دارای پتانسیل صعودی هستند؛ از این رو، پیش‌بینی می‌شود قیمت بایننس کوین تا 414 دلار و قیمت ریپل تا 0.54 دلار افزایش یابد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از کوین تلگراف، روند بازیابی قیمت بایننس کوین (BNB) تا منطقه‌ی مقاومت قدرتمندی بین سطوح 338 تا 350 دلار پیش رفته است؛ البته، انتظار می‌رود، معامله‌گرانی که به دنبال کاهش قیمت‌ها هستند (خرس‌ها) به سختی از این سطح دفاع کنند. 

نمودار قیمت بایننس کوین

اگر قیمت بایننس کوین از سطح فعلی به سمت پایین حرکت کند، ممکن است حرکت نزولی خود را تا میانگین متحرک نمایی 20 روزه (289 دلار) ادامه دهد. این سطح مهمی است که معامله‌گران باید به آن توجه داشته باشند؛ زیرا یک جهش صعودی قوی از این سطح نشان خواهد داد که احساسات مثبت بازار نسبت به این ارز دیجیتال تغییر نکرده و معامله‌گران هرگونه کاهش قیمت را به عنوان فرصتی برای خرید می‌بینند.

آن‌گاه گاوها (معامله‌گرانی که به دنبال افزایش قیمت‌ها هستند) یک بار دیگر تلاش خواهند کرد تا مانع بالای سر را برطرف کنند. اگر آن‌ها موفق به انجام این کار بشوند، بایننس کوین می‌تواند مومنتوم صعودی بیش‌تری بگیرد و تا قیمت 414 دلار افزایش یابد. ولی اگر قیمت آن کاهش یابد و به زیر متحرک نمایی 20 روزه برسد، پیش‌بینی‌های صعودی موقتا بی‌اعتبار خواهند شد.

قیمت ریپل (XRP) در چند روز گذشته بین میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.36 دلار) و سطح مقاومت 0.39 دلار گرفتار شده است. معمولا گیر افتادن قیمت یک دارایی در چنین محدوده‌های باریکی به افزایش شدید دامنه‌ی حرکت آن منجر می‌شود.

نمودار قیمت ریپل

افزایش میزان میانگین متحرک نمایی 20 روزه و قرار گرفتن شاخص قدرت نسبی (RSI) در ناحیه‌ی مثبت نشان‌دهنده‌ی قدرت گاوها در بازار است. اگر آن‌ها قیمت را به بالای 0.39 دلار رسانده و در آن‌جا حفظ کنند، احتمالا شاهد یک حرکت صعودی در قیمت ریپل خواهیم بود. آن‌گاه قیمت این ارز دیجیتال می‌تواند تا 0.48 دلار و سپس تا 0.54 دلار افزایش یابد.

اگر قیمت کاهش یابد و به زیر متحرک نمایی 20 روزه برسد، دیدگاه صعودی در کوتاه مدت بی‌اعتبار خواهد شد. آن‌گاه ریپل می‌تواند تا میانگین متحرک ساده‌ی 50 روزه (0.35 دلار) کاهش یابد. چنین اتفاقی نشان می‌دهد که قیمت ریپل ممکن است زمان بیش‌تری را در آن محدوده‌ (آن‌چه در بالا گفته شد) سپری کند.

نویسنده: امیر رضا مصطفایی
سه شنبه 18 مرداد 1401 ساعت 14:15
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین