خبر

راه‌اندازی صرافی نکسوس دبی در امارات

راه‌اندازی صرافی نکسوس دبی در امارات

پروژه نکسوس دبی (NXD) مجوز تاسیس نخستین صرافی ارز دیجیتال خود را در جهان در شهر دبی دریافت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از بی‌تی‌سی پیرز، پروژه‌ی نکسوس دبی (NXD) - سیستم پرداخت مالی غیرمتمرکز که قرار است سیستم پرداخت سنتی را در بلاک چین به چالش بکشد - مجوز راه‌اندازی یک صرافی ارزهای دیجیتال را در شهر دبی دریافت کرده است. این پروژه، پس از راه‌اندازی صرافی خود در شهر دبی، تلاش خواهد کرد به فرایند توسعه‌ی سیستم پرداخت دیجیتال در امارات متحده عربی شتاب بیش‌تری داده و هم‌چنین، پیشرفت‌های بیش‌تری را در فناوری دیجیتال ایجاد کند.

در پروژه‌ی نکسوس دبی، ژاپنی‌ها نیز مشارکت می‌کنند؛ این پروژه به تازگی مجوز تاسیس صرافی ارزهای دیجیتال را در امارات متحده عربی به دست آورده است، و این مسئله به عنوان یک دستاورد بسیار مهم تلقی می‌شود، زیرا این کشور به عنوان یک مرکز مهم در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود.

تاتسویا تاکیزاوا، بنیانگذار و مدیر عامل نکسوس دبی، اعتماد زیادی به آینده‌ی این پروژه دارد و می‌گوید: «موفقیت‌مان برای کسب مجوز فعالیت در شهر دبی یک نقطه‌ی عطف بزرگ برای این پروژه است؛ البته، این موفقیت وظیفه و تعهد این شرکت را برای رسیدن به پیشرفت‌های بزرگ‌تر افزایش می‌دهد. هدف ما این است که ظرف 3 سال آینده بتوانیم خدمات نکسوس دبی را در سراسر امارات ارائه کنیم.»

نکسوس دبی (NXD) در حال حاضر در صرافی های بزرگ ارز دیجیتال از جمله ام‌ای‌ایکس سی، بینگ‌ایکس، بای بیت و بیت‌گت فهرست شده است. به علاوه، توکن NXD هم‌اکنون در صرافی گیت (Gate.io) - یکی از صرافی‌های پیشرو در ارزهای دیجیتال با بیش از 1400 ارز دیجیتال و استیبل کوین - فعال بوده و معامله می‌شود. سرمایه‌گذاران ‌هم‌اکنون می‌توانند با جفت ارز NXD/USDT (نکسوس دبی / تتر) معامله کنند؛ حجم معاملات روزانه‌ی نکسوس دبی، در زمان نگارش این خبر، بیش از 500 هزار دلار است.

به علاوه، پروژه نکسوس دبی با بهره‌گیری از طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های واقعی، در دسترس و کارآمد، قصد دارد فرایند پذیرش و رشد ارزهای دیجیتال را در دنیای واقعی، سرعت ببخشد. پروژه نکسوس دبی با استفاده از شبکه تجاری امارات متحده عربی، و با مشارکت شرکت‌های مختلف در این کشور می‌تواند فرایند پرداخت به وسیله‌ی ارزهای دیجیتال را در مکان‌های مختلفی از جمله خرده‌فروشی‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها و غیره آسان‌تر کند.

نکسوس دبی یک سیستم بلاک چین غیرمتمرکز و توزیع شده است که هدف آن کمک به توسعه‌ی اقتصادی از طریق افزایش دسترسی و ترغیب مصرف‌کننده به استفاده از روش‌های نوآورانه است. این شرکت قصد دارد با ایجاد زیرساخت‌های پرداخت دیجیتال قابل اعتماد، ارتقا سطح دسترسی، و تشویق مصرف‌کنندگان به استفاده از این فناوری، تحول چشمگیری در آن ایجاد کند.

توکن نکسوس دبی (NXD) هم‌اکنون با قیمت 0.504030 دلار در بازار معامله می‌شود. 

نمودار قیمت نکسوس دبی

نویسنده: امیر رضا مصطفایی
سه شنبه 18 مرداد 1401 ساعت 12:14
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین