خبر

خرید سیم مفتول نقره + وزن سیم مفتول مسی

با پیشرفت علم و نیز پی بردن به الکتریسیته و جریان برق که در صنایع مختلف از آنها استفاده می شود، پس به جهت انتقال این نیروها ساخت سیم های بسیار با کیفیت بیش از هر زمان دیگر احساس شد تا از اتلاف انرژی پیشگیری بشود.

از جمله ویژگی های مورد انتظار در ساخت آنها، انتخاب فلزی بود که توانایی رسانایی بسیار بالایی داشته باشد و در عین حال دارای قیمتی مناسب باشد زیرا استفاده از آنها بسیار گسترده تر از حد معمول می باشد بدین منظور در ابتدا از نقره استفاده می شد که هزینه های بسیار گرانی داشت و در نتیجه فلز مس را جایگزین آن کردند زیرا بسیار کاربردی و مناسب می باشد.

خرید سیم مفتول نقره + وزن سیم مفتول مسی

با توجه به نیاز و کاربردی که از سیم مفتول مسی می خواهید باید در هنگام خرید به یک سری نکات توجه ویژه کرد تا بتوانید جنسی با کیفیت و مناسب تهیه کنید بهترین هادی در انواع سیم های مفتولی مسی می باشد که پیشنهاد ما به شما همین گزینه است.

از جمله کاربرد های آن در صنایع ساختمان سازی می باشد و به دو رنگ سیاه و سفید به بازار عرضه می شود روش نورد و کشش برای تولید و شکل دهی آنها استفاده می شود.

یکی از انواع سیم ها که دارای استحکام و دوام بسیار بالا می باشد و از آن در صنایع مختلف استفاده می شود مفتول مسی می باشد که دارای قابلیت شکل پذیری بسیار بالایی می باشد که می توانید آنها را به هر شکلی که بخواهید، در بیاورید.

دارای تراکم و اتصال پذیری فوق العاده بالایی می باشد که به سختی از هم گسیخته می شود از آن در صنایعی همچون برق و صنایع دستی، چوبی و برق زیاد استفاده می شود که دارای اندازه های متفاوت با سایزهای متنوع می باشد.

همچنین استفاده از آنها در ژنراتورهای برق و نیز تابلوهای برق از دیگر کاربردهای آنها است آنها با توجه به نوع کاربرد با ضخامت های متفاوتی تولید می شوند که ضخیم و نازک دو مدل رایج آن می باشد که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند.

قیمت خرید سیم مفتول حرارتی نقره

سیم مفتول های به صورت کلی جزو محصولات میانی تلقی می شوند که از آنها برای تولید محصولات و مقاطع فولادینهایی نظیر ورق ها، تیرآهن ها و توری های فلزی استفاده می شود که البته استفاده از برای تولید سیم خاردار نظامی جزو محصولات ویژه تولیدی می باشد که تکنولوژی تولید آنها در اختیار صنایع نظامی می باشد.

این محصولات فولادی عموما با دو روش نورد گرم و کشش تولید شده و دارای سطوح مقطع و ضخامتی بین 0.4 تا 4 میلی متر هستند که با توجه به کاربرد برای مشتریان و صنایع طراحی و ساخته می شوند.

خرید سیم مفتول نقره + وزن سیم مفتول مسی

مقاطع و محصولات میانی فولادی از جمله سیم مفتول حرارتی یکی از محصولات بسیار مهم و استرتژیک برای صنایع فولادی شناخته و تلقی می شود و خرید سیم مفتول نقره نیز کاربرد زیادی دارد به همین منظور لازم است تا با قیمت و ویژگی های این محصولات ویژه آشنا شویم بنابراین تا انتهای مطالب ما را دنبال کنید.

همان طور که می دانید سیم مفتول ها رشته ای باریک تاب داده شده و باریک فلزی هستند که به طور عمومی به میلگردهای کشیده شده یا سیم خشک نیز معروف هستند این محصولات با دلیل اینک باید از خاصیت مقاومت فیزیکی برخوردار باشند حتما باید از فولادی با درصد خلوص کربن بالا ساخته شوند تا به راحتی شکسته یا قطع نشوند در واقع درصد استفاده از کربن در تولید مقاطع فولادی و یا محصولات میانی نظیر سیم مفتول ها ارتباط مستقیمی با سطح اتکا و قدرت استحکام آنها خواهد داشت البته اضافه کردن درصد بسیار کمی از فلز مس به این محصولات قابلیت مقاومت کششی آنها را کمی بیشتر از حالت معمول می نماید که معمولا این فلز را برای صنایعی با کاربرد خاص اضافه می نمایند.

جدول وزن سیم مفتول گالوانیزه زنجان

سیم مفتول با طول 2 و عرض 1 متر دارای ضخامت 0.3 میلی متر و وزن 4.8 کیلوگرم می باشد.

سیم مفتول با طول 2.5 و عرض 1.25 متر دارای ضخامت 0.3 میلی متر و وزن 7.5 کیلوگرم می باشد.

سیم مفتول با طول 2 و عرض 1 متر دارای ضخامت 0.4 میلی متر و وزن 6.4 کیلوگرم می باشد.

یکی از مهم ترین عواملی که در زمان تعیین قیمت سیم مفتول خشک مهم می باشد قیمت خود میلگرد می باشد که برند آن، نوع وایرود و کشور سازنده مفتول از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت مفتول می باشد.

یکی از پر کاربرد ترین محصولات مفتولی را سیم مفتول گالوانیزه می گویند که در واقع مفتول سیاهی بوده و با قابلیت دارا بودن روکشی از فلر روی zn تشکیل شده و باعث می شود تا فولاد در برابر اکسید شدن مقاومت خاصی داشته باشد.

خرید سیم مفتول نقره + وزن سیم مفتول مسی

عموما بیشتر افرادی که قصد تهیه این محصولات را دارند در هنگام خرید سیم مفتول تهران به کاربرد وزن سیم مفتول و نوع استفاده خود باید دقت بیشتری کنند زیرا این سیم به دلیل مقاومت بسیار بالا در اکثر صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته است در ادامه به بیان برخی از این کاربرد ها می پردازیم.

بالا بردن امنیت خانه: به راحتی می توانید از این سیم برای ساخت حفاظ در اطراف ملک خود استفاده کرده و به عنوان یک بازدارنده در زمان ورود انواع سارقان و حتی حیوانات وحشی قابل استفاده می باشد.

حصار اراضی: به دلیل جنس درخشانی که دارند از فواصل دور نیز قابل مشاهده می باشند و عموما از این سیم ها به عنوان حصار برای حفاظت از اراضی استفاده می کنند به طول کلی از این سیم ها می توان در صنایع مختلف و ساخت قفس حیوانات، ساخت آباژور و لوستر، خطوط انتقال قدرت و تابلوهای برق استفاده نمود.

محفظ پنجره: سیم ها معمولا در برابر خوردگی از مقاومت بالایی برخوردار می باشند و به دلیل داشتن پوشش مناسب بر روی آن ها می توان در انواع آب هوا از این سیم ها استفاده نمود لازم به ذکر است که این سیم ها به راحتی قابلیت نصب داشته زیرا بسیار نرم و انعطاف پذیر می باشند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع:
دوشنبه 17 مرداد 1401 ساعت 10:15
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین