خبر

تحلیل و پیش‌بینی قیمت دوج کوین و پولکادات

تحلیل و پیش‌بینی قیمت دوج کوین و پولکادات

دوج کوین پس از پولبک و اصلاح قیمت، آماده‌ی یک حرکت صعودی است؛ پولکادات نیز در صورت عبور از مقاومت 9 دلاری، می‌تواند به قیمت 10.80 دلار برسد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از کوین تلگراف، معامله‌گرانی که به دنبال افزایش قیمت‌ها هستند، در تلاش‌اند تا پولبک قیمت دوج کوین (DOGE) را در میانگین متحرک ساده‌ی 50 روزه (0.07 دلار) متوقف کنند. اگر قیمت دوج کوین در حرکت صعودی خود در بالای میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.07 دلار) باقی بماند، احتمال دارد برای تست مجدد 0.08 دلار نیز آماده شود. 

نمودار قیمت دوج کوین

گاوها (معامله‌گرانی که به دنبال افزایش قیمت‌ها هستند) باید قیمت دوج کوین را به بالای 0.08 دلار رسانده و در همان جا حفظ کنند تا نشان دهند الگوی مثلث صعودی دوج کوین تکمیل شده است. اگر این اتفاق بیفتد، قیمت دوج کوین می‌تواند تا 0.10 دلار و سپس حتی تا 0.11 دلار صعود کند.

در مقابل، اگر حرکت صعودی دوج کوین قدرت چندانی نداشته باشد، مشخص می‌شود که تقاضا برای خرید این ارز دیجیتال در سطوح بالاتر کاهش یافته است. این مسئله می‌تواند قیمت دوج کوین را به سمت حمایت خط روند کاهش دهد. شکسته شدن و بسته شدن قیمت در زیر این سطح می‌تواند پیش‌بینی‌های صعودی را باطل کند.

پولکادات (DOT) نتوانست مقاومت پیش روی خود را از میان بردارد و به میانگین متحرک نمایی 20 روزه (7.70 دلار) رسید؛ گاوها در این سطح تلاش می‌کنند پولبک قیمت را متوقف کنند.

نمودار قیمت پولکادات

افزایش تدریجی شیب میانگین متحرک نمایی 20 روزه و قرار گرفتن شاخص قدرت نسبی (RSI) در ناحیه‌ی مثبت نشان می‌دهند که گاوها تا حدودی جایگاه بهتری در بازار دارند. اگر آن‌ها بتوانند قیمت پولکادات را به بالای مقاومت 9 دلار برسانند، قیمت این ارز دیجیتال می‌تواند تا 10.80 دلار و سپس به 12 دلار افزایش یابد.

از طرف دیگر، اگر قیمت از سطح فعلی یا مقاومت پیش روی خود به سمت پایین حرکت کند و به زیر میانگین‌های متحرک برسد، احتمالا پولکادات مدت بیش‌تری را در محدوده‌ی قیمت 6 تا 9 دلار باقی می‌ماند.

نویسنده: امیر رضا مصطفایی
پنجشنبه 13 مرداد 1401 ساعت 14:14
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین