خبر
 

نحوه دقیق خرید فالوور ثابت اینستاگرام بدون ریزش

سلب مسئولیت: شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز TGJU صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه اینترنت بسیار گسترده‌تر شده و بسیاری از کسب و کارها به دنبال مهاجرت به این فضا هستند. چرا که عده زیادی به صورت آنلاین خرید می‌کنند و اگر کسب و کارها نتوانند در فضای مجازی حضور داشته باشند بسیاری از این مشتری‌ها را از دست می‌دهند. یکی از این فضاهای مجازی، اینستاگرام است که توانسته در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی در میان مردم به دست آورد. به همین خاطر بحث افزایش فالوور یکی از مسائل مهم برای شروع کسب و کار به شمار می‌رود. بهتر است بدانید که راحت‌ترین و سریع‌ترین روش برای افزایش مخاطبان، خرید فالوور ثابت اینستاگرام است.

آشنایی با انواع مختلف فالوورها در اینستاگرام

همانطور که گفتیم یکی از بهترین راه‌ها برای داشتن فالوور بالا، خرید آن است. اما ممکن است در هنگام خرید فالوور با عبارتی همچون فالوور ایرانی فیک، فالوور ایرانی، فالوور ثابت و یا فالوور واقعی مواجه شده باشید و ندانید که معنی آن‌ها چیست. به همین خاطر در این بخش از مقاله این اصطلاحات را بررسی می‌کنیم تا هنگام خرید فالوور تصمیم بهتری بگیرید.

فالوور فیک چیست؟

فالوور فیک به فالووری می‌گویند که توسط ربات‌ها و یا افراد ساخته می‌شوند و در کل هیچ فعالیتی ندارند. تنها مزیت آن‌ها این است که تعداد فالوورهای شما را بیشتر نشان می‌دهند. خرید این نوع فالوور یک راه حل ساده برای جلب توجه کاربران به شمار می‌رود. هنگامی که یک نفر وارد پیج شما می‌شود، دیدن تعداد فالوورهایتان نظرش را جلب می‌کند و باعث می‌شود به سراغ پست‌های شما برود.

اما فالوور فیک علاوه بر این مزیت، معایبی زیادی نیز دارد؛ بنابراین در هنگام خرید به این مساله توجه داشته باشید و هدف خود را از خرید مشخص کنید.

فالوور ثابت، واقعی و ایرانی اینستاگرام

خرید فالوور واقعی اینستاگرام در نقطه مقابل خرید فالوور فیک قرار دارند. فالوور ثابت یعنی اینکه ریزش بسیار کمتری دارد. فالوور واقعی یعنی فالووری که توسط ربات ایجاد نشده و یک فرد واقعی است و فالوور ایرانی هم که از اسم آن مشخص است.

این نوع فالوورها به خاطر اینکه در اینستاگرام فعالیت می‌کنند، اگر آن‌ها را خریداری کنید، تعامل پیج شما بالا می‌رود. با خرید فالوور مناسب می‌توانید با بالا بردن تعامل پیج، فروش محصول و خدمات خود را نیز چندین برابر کنید.

اهمیت خرید فالوور

در کسب و کار سنتی اگر مغازه یک نفر در جای پر رفت و آمد و شلوغ شهر باشد، به احتمال زیاد فروش بیشتری را نیز تجربه می‌کند. در کسب و کار آنلاین نیز این مساله صادق است. یعنی اگر محصول شما را تعداد افراد بیشتری مشاهده کنند، مطمئنا فروش خوبی نیز خواهید داشت.

خرید فالوور ثابت اینستاگرام باعث می‌شود تا کسب و کار شما را تعداد بیشتری مشاهده کنند. اما به چه صورت؟ وقتی فالوور شما بیشتر باشد، تعداد ایمپرشن پست‌های شما نیز به شدت بالا می‌رود. در این هنگام اینستاگرام آن پست را وارد صفحه اکسپلور و صفحه هوم دیگر کاربران کرده و به آن‌ها پیشنهاد می‌دهد که پیج شما را مشاهده کنند. با اینکار تعداد خیلی زیادی وارد صفحه شما شده و با محصول و خدمات شما آشنا می‌شوند.

حتی اگر قصد فروش چیزی را نداشته باشید و هدف شما تبلیغات دیگران باشد، هر چقدر پست‌ها و استوری‌های شما بازدید بیشتری داشته باشد، افراد پول بیشتری برای تبلیغات پرداخت می‌کنند؛ بنابراین خرید فالوور سرعت رشد شما را چندین برابر می‌کند.

خرید فالوور ثابت اینستاگرام از آپ فالو

سایت آپ فالو یک سایت معتبر برای خرید فالوور ثابت و ایرانی گارانتی دار است. بهتر است بدانید که فالوورهای ارائه شده توسط ما به صورت کاملا اختصاصی بوده و توسط هیچ پلتفرم دیگری ارائه نمی‌شوند. همچنین علاوه بر خدمات فالوور، می‌توانید از سایر خدمات ما همچون لایک و کامنت نیز استفاده کنید. قیمت‌های ارائه شده توسط آپ فالو بسیار مناسب بوده و با کمترین هزینه می‌توانید بهترین فالوور را به دست آورید.

نویسنده: اپراتور
پنجشنبه 13 مرداد 1401 ساعت 09:47
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین