خبر
 

خرید ملک در دبی

سلب مسئولیت: شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز TGJU صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

یکی از شهرهای مشهور در سطح جهان برای خرید و معامله ملک و سرمایه ­گذاری، شهر دبی در کشور امارات است. دبی با پیشرفت چشمگیری که در چند سال اخیر داشته است، ثروث بسیاری را بدست آورده و در حالی که پروژه­های بسیاری که در آن انجام شده، اما هنوز اشباع نشده و افراد از سراسر جهان همچنان می­توانند برای سرمایه گذاری، خرید زمین و ملک در دبی اقدام کنند. اما برای شروع شما نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات دقیق در این زمینه دارید و گلوبال 99 تمام این اطلاعات را تنها با یک کلیک در اختیار شما مخاطبان عزیز قرار خواهد داد.

چرا دبی را برای سرمایه ­گذاری و زندگی انتخاب کنیم؟

شما با سرمایه­ گذاری در این شهر می­توانید به عنوان شهروند در آن زندگی کنید. این اجازه تا زمانی برایتان صادر می­شود که مشغول کار و سرمایه­ گذاری در آن باشید یا یک آپارتمان و ملک در آنجا بخرید. اما از مزیت­‌هایی که شهر شگفت انگیز دبی دارد و به گزینه استثنایی برای تجار و سرمایه­‌گذاران حرفه­ای تبدیل شده عبارتند از:

  • 1- گمرک در این شهر وجود ندارد.
  • 2- سرعت رشد اقتصاد در این شهر بسیار بالا است.
  • 3- قدرت خرید شگفت انگیزی دارد.
  • 4- هزینه انرژی در دبی بسیار کم می­باشد.
  • 5- جرم و جنایت در این شهر به حداقل میزان رسیده و امنیت برقرار است.
  • 6- برای تاسیس شرکت در بخش­های مناطق آزاد نیازی به شریک شدن با شرکت­های عربی و... نخواهید داشت.

همه این عوامل سبب می­شود تا بدون هیچ دغدغه­ ای بخواهید سرمایه­ خود را در دبی چندین برابر کنید و یک زندگی در رفاه کامل برای خود و خانواده ­تان داشته باشید.

خرید ملک در دبی و کسب اقامت بدون شرط

برای دریافت اقامت دبی، شما به یک ملک نیاز خواهید داشت. کافی است سرمایه خود را جمع کنید و با آن در این شهر یک ملک یا آپارتمان خریداری کنید. دولت دبی بسته به ارزش ملک خریداری شما، اقامت 2 یا 3 ساله به شما می­دهد که هم شما و هم خانواده‌­تان را شامل می­شود. این یک مجوز برای ورود و خروج شما به دبی خواهد بود و می­توانید از تمامی امکانات آن بدون هیچ مشکلی بهره­مند شوید و همچنین فعالیت و کار خود را هم در آنجا داشته باشید و کسب درآمد کنید. اجاره ملک در دبی هم در دبی، برای کسانی که قصد اقامت طولانی ندارند شاید مناسب باشد و مزیت اجاره نشینی در دبی این است که نرخ های اجاره توسط دولت تعیین می شود، همینطور هزینه های شارژ سالیانه بر عهده مالک می باشد ولی هزینه های انرژی و اینترنت بر عهده مستاجر است.

راهنمای اقامت دبی و هر آنچه که در این مسیر باید بدانید

آسمان خراش ­های این شهر بزرگ بسیار وسوسه کننده هستند اما شما باید با در نظر داشتن بودجه خود ملک مد نظر و آپارتمانی که می­خواهید خریداری کنید را انتخاب نمایید. تنها خانه و آپارتمان نیست، شما می­توانید زمین هم در این شهر بخرید و در آن به ساخت و ساز مشغول شوید. این سرمایه­گذاری برایتان بسیار سودآور خواهد بود و امکان انجام آن به صورت شراکتی هم برایتان وجود خواهد داشت. تنها باید با پروژه ­های درحال ساخت و... آشنا شوید و استارت کار را بزنید.

راهنمای خرید زمین در دبی

برای خرید ملک در دبی باید مراحلی را پشت سر بگذارید. هر یک از این مراحل از اهمیت بالایی برخوردار هستند و نباید نادیده گرفته شوند.

دیدن زمین و انتخاب آن

دبی شهری با مساحت ۴۱۱۴ کیلومتر مربع است که به طور کلی به دو بخش «دیره» و «بر دبی» تقسیم می‌شود. البته این مناطق نیز دارای تقسیم‌بندی‌های کوچک‌تری هستند و به طور کلی منطقه اقامتی جمیرا، نخل جمیرا، مرکز شهر دبی، دبی مارینا، خلیج تجاری دبی، اینترنشنال‌ سیتی و... را دربر می‌گیرند.

در قدم اول خرید ملکی در دبی، باید مناطق مختلف دبی را شناخته و از بین آنها، بهترین منطقه برای خرید ملک در دبی را بنا بر سلیقه خود انتخاب و سپس باید ملک را دیده و پسند کنید. بعد از بازدید و انتخاب زمین شما باید قولنامه یا همان قرار داد MOU را تنظیم کنید. در این قرار داد باید  ارزش ملک، زمان تحویل، نحوه تحویل و ... ذکر شده باشد. نحوه تحویل مبلغ زمین هم به صورت چک انجام می­شود که یا باید به فروشنده بدهید یا به صورت امانت به مشاور املاک پرداخت کنید.

دریافت کد رهگیری

امکانی که دولت برای شما فراهم می­کند، دریافت کد NOC است که به واسطه آن می­توانید موقعیت زمین مدنظر را بررسی کنید تا درحال معامله با شخص دیگری نباشد. شما باید مدارک هویتی خود را به دفتر اسناد رسمی ببرید و درخواست استعلام کد را داشته باشید که دریافت آن در بازه حدودی 14 روز انجام می­شود.

پرداخت عوارض و دریافت حساب دارایی

شما باید به عنوان خریدار عوارض نوسازی و پسماند را به شهرداری منطقه زمین خریداری شده پرداخت کنید و همچنین حساب دارایی را از اداره مالیات دریافت نمایید تا بدهی از قبل نداشته باشد. توجه کنید که پرداخت مالیات بر عهده فروشنده است.

انتقال سند

و در آخر باید مدارک خود را جهت منتقل کردن سند از نام فروشنده به خریدار را ارائه دهید. شما نباید هیچ پرداختی به فروشنده داشته باشید تا روزی که سند به نام شما زده شود. انتقال سند نیز خود دارای هزینه­‌هایی است که به صورت درصدی بین خریدار و فروشنده تقسیم شده و پرداخت می­شود.

به همین راحتی شما قادر به خرید زمین و ملک در دبی خواهید شد که یک سرمایه مطمئن برایتان به حساب می­‌آید و آینده­ای درخشان در انتظار آن خواهد بود.

چگونه قبل از خرید ملک در دبی ساکن شویم؟

بی­شک شما برای بازدید از زمین و انتخاب و خرید نیاز به زمان خواهید داشت. نمی­توانید همه روزه از دبی به شهر و کشور خود بازگردید و تا زمانی که ملکی به نام شما سند خورده نشود، امکان اقامت برایتان وجود نخواهد داشت. اما دولت دبی با داشتن ویزا یک اقامت موقت 6 ماهه به شما صادر می­کند که بتوانید کلیه کارهایی که نیاز است را در این مدت انجام دهید. لازم به ذکر است که با این اقامت موقت اجازه کار و هرگونه فعالیت اقتصادی برایتان صادر نخواهد شد و به این منظور باید اقامت 2، 3 یا 10 ساله داشته باشید. اینکه کدام یک از این اقامت­ها را خواهید گرفت بستگی به ارزش ملک خریداری شده توسط شما خواهد داشت. پس اگر به دنبال اقامت طولانی مدت هستید، سرمایه بیشتری جهت خرید زمین در دبی در نظر بگیرید تا بتوانید به خواسته خود دست یابید.

جمع بندی

خرید ملک در دبی یکی از ساده­ ترین و سریع ترین راه ­های کسب اقامت امارات است. اما ممکن است برایتان دردسرهایی هم به همراه داشته باشد. عجله نکنید. باید گام به گام پیش بروید تا مشکلی سر راه شما سبز نشود. گلوبال 99 با راهنمای اقامت و خرید ملک در این شهر، از اولین قدم تا نتیجه نهایی به شما کمک می­کند تا در کوتاه­ترین زمان با خرید ملک در دبی اقامت چند ساله آن را دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می­توانید به آدرس www.global99farsi.com  مراجعه کنید و فرم درخواست تماس از سوی کارشناسان گلوبال 99 را تکمیل کرده و منتظر تماس کارشناسان مجرب و حرفه ای ما باشید.

نویسنده: اپراتور
شنبه 1 مرداد 1401 ساعت 12:52
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین