خبر
 

با اپتو خودت اپتو بساز

سلب مسئولیت: شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز TGJU صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

احتمالا اولین چیزی که پس از شنیدن عباراتی مثل طراحی اپلیکیشن یا ساخت اپلیکیشن به ذهن شما میرسد برنامه نویسی باشد.

دقیقا درست است شما برای ساخت اپلیکیشن نیاز به یادگیری یک زبان برنامه نویسی دارید و برای دست پیدا کردن به این مهارت باید پشتکار و انگیزه و همینطور علاقه‌ی زیادی داشته باشید چون مسیر طولانی و سختی در پیش خواهید داشت.

اما با توجه به پیشرفت چشمگیر تکنولوژی در این روزها قطعا برای هرکاری یک راه میانبر و آسان‌تر وجود دارد.

اپلیکیشن سازهای آنلاین راه میانبری برای این مسیر هستند که با یک سرچ ساده می‌توانید به تعداد زیادی از آنها دست پیدا کنید و شروع به ساخت اپلیکیشن کنید.

اما قبل از شروع به ساخت باید به بررسی اپلیکیشن سازی که انتخاب کرده‌اید بپردازید و حتی چند اپلیکیشن ساز را باهم مقایسه کنید و بهترین و کاربردی ترین را برای کار خود انتخاب کنید.

برای انتخاب یک اپلیکیشن ساز به چه مواردی باید توجه کنیم؟

اولین مورد و یا حتی به عبارتی مهم‌ترین مورد به روز بودن اپلیکیشن ساز است و این به چه معناست؟ دنیای برنامه نویسی هر روز و هرلحظه در حال رشد است و اگر هماهنگی بین ما و این دنیا وجود نداشته باشد قطعا راه رسیدن به اهداف ما طولانی تر خواهد شد.

اپلیکیشن سازی که انتخاب میکنید به صورت مداوم باید در حال به روز رسانی و افزودن ماژول‌ها و ویژگی‌های متناسب با نیاز روز جامعه باشد و همینطور از زبان برنامه نویسی که بیشترین کاربرد را دارد، استفاده کند. این مورد در افزایش سرعت اپلیکیشن شما نیز موثر خواهد بود.

مورد بعدی امنیت اپلیکیشن است.یک اپلیکیشن ساز باید چه در مورد دیتاهای شما و چه کاربرانتان مسئول باشد و مسئولیت حفظ و نگهداری آنها را به طور کامل به عهده بگیرد.

همینطور باید توانایی دریافت و نگهداری مقدار زیادی اطلاعات و تعداد کاربران زیاد را داشته باشد و در عین حال توانایی کنترل کردن ورود تعداد زیادی کاربر به صورت همزمان را داشته باشد.

شما باید بتوانید با پشتیبانی اپلیکیشن ساز به طور راحت ارتباط برقرار کنید و سوالات و مشکلات خود را با آنها در میان بگذارید. وجود چندین راه ارتباطی مثل تماس، ایمیل ،شبکه های اجتماعی و غیره و همینطور زمان‌های پاسخگویی و میزان کیفیت در پاسخگویی یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب اپلیکیشن سازهاست.

به انداره تمام افرادی که روی کره‌ی زمین زندگی میکنند ایده وجود دارد و این ایده‌ها در اپلیکشن‌ها و سایت ‌ها نیز قابل پیاده سازی هستند در نتیجه یک اپلیلیکشن ساز خوب باید امکان طراحی اپلیکیشن را به صورت اختصاصی به شما بدهد. با این کار هیچ دو اپلیکیشنی شبیه بهم نخواهند بود و شما می‌توانید به راحتی طرح و ایده‌ی خودتان را پیاده سازی کنید.

دو سیستم عامل معروف و کاربردی که این روزها همه‌ی ما با آنها سر و کار  داریم اندروید و آی‌او‌اس هستند. برای ساخت اپلیکیشن اندروید و آی‌اوس شما تنها باید با یکبار طراحی و ساخت، خروجی هر دو را دریافت کنید. در نتیحه یک اپلیکیشن ساز باید این قابلیت را داشته باشد که خروجی اندروید و آی‌اواس را در اختیار شما قرار دهد و همینطور سازگاری این اپ‌ها با آخرین نسخه‌های این سیستم عامل‌ها از موارد مهم و قابل توجه است. لازم به ذکر است که امروزه تنها ساخت برنامه اندروید و آی‌اواس کافی نبوده و شما باید بتوانید یک نسخه تحت وب نیز در اختیار کاربران خود قرار دهید.

تمامی موارد بالا را در اپلیکیشن ساز اپتو به صورت یکجا و با بهترین کیفیت می‌توانید در اختیار داشته باشید:

شما میتوانید در کمترین زمان و با هزینه مناسب اپلیکیشن خود را بسازید و با بهترین کیفیت منتشر کنید.

تبلیغات موثرترین راه برای دیده شدن است، شما با استفاده از اپلیکیشن ساز اپتو میتوانید با کاهش هزینه‌های جانبی، مقدار بیشتری از سرمایه اولیه خود را به تبلیغات اختصاص دهید.

اپلیکیشن‌هایی که با اپتو ساخته میشوند با فریم ورک Flutter که توسط شرکت گوگل ارائه شده نوشته شده‌اند و شما میتوانید بدون کدنویسی یکی از بهترین کیفیت‌ها را برای اپلیکیشن خود تجربه کنید.

با یک تیر چند نشان بزنید، به راحتی بعد از ساخت اپلیکیشن خود میتوانید خروجی اندروید در 2 فرمت apk, aab که مناسب برای مارکت‌های معتبر است دریافت کنید، همچنین امکان دریافت خروجی iOS و وب اپلیکیشن (PWA) وجود دارد.

شما میتوانید تمامی المان‌های استفاده شده در اپلیکیشن خود را طراحی کنید یا از طراحی‌های آماده استفاده نمایید در نتیجه هیچ زمانی اپلیکیشن با طراحی تکراری نخواهید ساخت و میتوانید اپ خود را کاملا شخصی سازی کنید.

امکانات و زیر ساختی که اپتو فراهم کرده برای راه اندازی اپلیکیشن‌های شخصی یا کسب و کار در سطوح کوچک تا بزرگ مناسب می‌باشد، همچنین با استفاده از پنل نمایندگی میتوانید بخش ساخت اپلیکیشن را به کسب و کار خود اضافه کنید.

نویسنده: اپراتور
شنبه 1 مرداد 1401 ساعت 12:36
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین