خبر

جدیدترین خبر از شانزدهمین نمایشگاه طلا و جواهر تبریز

جدیدترین خبر از شانزدهمین نمایشگاه طلا و جواهر تبریز

شانزدهمین نمایشگاه طلا و جواهر تبریز 22 لغایت 25 تیرماه برگزار خواهد شد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تبریز در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا گفت:شانزدهمین نمایشگاه طلا ،جواهر ،نقره ، سکه و صنایع وابسته در تاریخ 22 لغایت 25 تیرماه در تبریز برگزار خواهد شد.

وی گفت :در این نمایشگاه علاوه بر دستاوردهای جدید به بررسی مشکلات صنعت طلا به خصوص در زمینه مالیاتی و صادراتی خواهیم پرداخت.

بهرمانی گفت:در حاشیه نمایشگاه همایشی روز جمعه در خصوص بحث امنیتی با حضور اتحادیه های استان های اذربایجان غربی ،اردبیل ،زنجان،میانه وشهرهایی از استان کردستان به میزبانی شرکتی برگزار خواهد شد.

وی همچنین گفت :در نظر داریم در حاشیه نمایشگاه جلسه ای با حضور روسای اتحادیه های سراسر کشور در جهت بررسی مشکلات صنفی برگزارکنیم.

مهدی بهرمانی ابراز امیدواری کرد با توجه به شرایط مساعد آب و هوایی تبریز از روسای اتحادیه سراسر کشور خواستاریم در این نمایشگاه حضور یابند و انتظار دارم با توجه به اینکه در نمایشگاه شهرهای مختلف حضور داشته ام دوستان و همکاران دعوت اتحادیه تبریز را پذیرا باشند.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تبریز گفت:تا این لحظه ظرفیت حدود 85 درصد نمایشگاه گرفته شده که تا زمان افتتاحیه قطعا مابقی آن پر خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد:امیدواریم صنعت طلا و جواهر و نقره روزهای طلایی را شاهد باشند چرا که اکنون رکود سنگینی بر این صنعت حکمفرماست و با توجه به شرایط بد اقتصادی مالیاتها بر دوش همکاران سنگینی زیادی می کند.


وی در پایان از زحمات مجموعه سایت طلا تشکر و قدردانی کرد.

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید
منبع:
یکشنبه 12 تیر 1401 ساعت 02:42
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین