خبر

سقوط ارزش بیت کوین به ۳۸ هزار دلار؛ آلت کوین‌ها یکدست قرمز شدند

سقوط ارزش بیت کوین به ۳۸ هزار دلار؛ آلت کوین‌ها یکدست قرمز شدند

همانطور که کارشناسان پیش بینی کرده بودند، بیت کوین با افت بیش از سه درصدی، کانال ۴۰ هزار دلار را از دست داد و به دنبال آن سایر ارزهای دیجیتال نیز افت نسبتا سنگینی را تجربه کردند.

به گزارش نبض بازار، همانطور که پیش از این کارشناسان پیش بینی کرده بودند و روند ارزش بیت کوین را کاهشی میدانستند، طی ۲۴ ساعت گذشته ارزش بیت کوین به زیر ۴۰ هزار دلار سقوط کرد.  

بیت کوین بامداد امروز با یک فشار فروش شدید مواجه شد و قیمت آن با افت بیش از سه درصدی، بالاخره از کانال ۴۰ هزار دلار سقوط کرد و وارد کانال ۳۹۰۰۰ دلار شد. اما این پایان کار نبود. فروشندگان که بازار را در اختیار گرفته بودند، توانستند قیمت را حتی به نرخ ۳۸۶۹۷ دلار برسانند تا بیت کوین پس از ۳۳ روز به زیر سطح ۳۹۰۰۰ دلار برود.

در حال حاضر هم قیمت حوالی نرخ ۳۹۰۰۰ دلار معامله می‌شود و بار‌ها از کانال ۳۸ هزار وارد ۳۹ هزار دلار شده و بالعکس.

این درحالیست که برخی کارشناسان معتقدند ارزش بیت کوین باز هم ممکن است سقوط کند و حتی تا ۳۰ هزار دلار ریزش کند.  

به دنبال ریزش ارزش بیت کوین، آلت کوین‌ها نیز نقره داغ شدند و بازاری یک دشت قرمز را تجربه کردند.  هم اکنون در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار به جز مونرو که فقط نیم درصد رشد کرده، مابقی ارز‌ها افت کرده اند و افت تعداد زیادی از آن‌ها بیش از ۵ درصد است. بیشترین افت برای فایل کوین است که ۱۰ درصد کاهش قیمت داشته. EOS هم افت ۹ درصدی را در تابلو معاملات نمایش می‌دهد.

اتریوم هم بالاخره سطح حمایتی ۳۰۰۰ دلار را از دست داد. با افت ۴ درصدی در معاملات امروز، بزرگ‌ترین آلت کوین بازار به قیمت حدود ۲۹۱۰ دلار رسیده و در این محدوده قیمتی معامله می‌شود.

منبع:
شنبه 11 تیر 1401 ساعت 23:35
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین