خبر

کریستیانو رونالدو شریک صرافی بایننس شد

کریستیانو رونالدو شریک صرافی بایننس شد

کریستیانو رونالدو گفته است که ایده‌ی خلق تجربه‌های جدید برای طرفداران‌اش از طریق NFT‌ها چیزی است که دل‌اش می‌خواست در آن سهم داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از کوین تلگراف، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره‌ی دنیای فوتبال، برای ایجاد توکن‌های غیرمثلی (NFT) یک قرار مشارکت انحصاری چند ساله را با صرافی ارز دیجیتال بایننس امضا کرده است. هدف از این همکاری آشنایی هواداران فوتبال با اکوسیستم وب-3 از طریق کمپین‌های جهانی NFT است.

صرافی بایننس در اطلاعیه‌ای که برای کوین تلگراف ارسال شد، خاطرنشان کرد این توافق شامل ایجاد مجموعه‌هایی از NFT‌ها با همکاری کریستیانو رونالدو است. این NFTها قرار است به طور انحصاری بر روی پلتفرم بایننس فروخته شوند؛ نخستین مجموعه‌ی این NFT‌ها اواخر امسال منتشر خواهد شد.

چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل و بنیانگذار بایننس، با ستایش دستاوردهای رونالدو در فوتبال خاطرنشان کرد، شهرت و محبوبیت این ورزشکار از ورزش فراتر رفته، و وی به نمادی در حوزه‌های مختلف تبدیل شده است. ژائو در این باره گفت:

«رونالدو با اصالت، استعداد و فعالیت‌های خیریه‌ی خود خیل عظیمی از طرفداران پرشور و ویژه‌ را در سرتاسر جهان برای خود جمع‌آوری کرده است.»

ژائو اضافه کرد، تیم بایننس مشتاق است که «فرصت‌ تعامل و ارتباط انحصاری با رونالدو» را از طریق مجموعه‌های NFT برای طرفداران و هواداران این اسطوره‌ی فوتبال ایجاد کند. در همین حال، فوق ستاره‌ی فوتبال جهان در مورد این NFT‌ها اظهار نظر کرده و گفته است طرفداران مطمئنا از آن‌ها لذت خواهند برد. وی گفت:

«ارتباط با طرفداران برای من بسیار مهم است؛ به همین خاطر ایده‌ی خلق این تجربه‌‌ی خاص و فرصت بی‌نظیر برای ایجاد ارتباط دو طرفه از طریق پلتفرم NFT چیزی است که دل‌ام می‌خواست در آن سهم داشته باشم.»

موزه کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو، در ماه مارس سال جاری، به عنوان پاداش دستاوردهای‌اش در ورزش فوتبال، توکن‌هایی را دریافت کرد. این فوق ستاره‌ی فوتبال جهان به ازای گل‌هایی که به ثمر رسانده، توکن JUV، نشان رسمی هواداران تیم فوتبال یوونتوس، را دریافت کرد.

علی‌رغم رکود و وضعیت دشوار بازار ارزهای دیجیتال، مدیر عامل بایننس ابزار امیدواری کرد که این زمستان را به خوبی پشت سر خواهند گذاشت. ژائو با اشاره به این‌که این سومین زمستان کریپتو و دومین چالشی است که بایننس در این وضعیت دشوار بازار با آن روبه‌رو بوده است، با اطمینان گفت که تیم‌اش می‌داند چگونه این مسیر سخت را در بازار نزولی با موفقیت پشت سر بگذارد. مدیر عامل بایننس گفت که از این شرایط به عنوان فرصتی برای استخدام و بهره‌مندی از استعدادهای برتر استفاده خواهند کرد.

نویسنده: امیر رضا مصطفایی
پنجشنبه 9 تیر 1401 ساعت 09:54
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین