خبر

جدیدترین وضعیت قیمت بیت کوین/صعود قدرتمند دوج‌کوین !

جدیدترین وضعیت قیمت بیت کوین/صعود قدرتمند دوج‌کوین !

بیت‌کوین در شبانه‌روز گذشته حدود ۵۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داد و به کف کانال ۲۰ هزار دلار رسید از طرفی دوج‌کوین طی ۷ روز گذشته رالی قدرتمندی را ثبت کرده و حدود ۲۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش سایت طلا،دوج‌کوین به یک نقطه گذار مهم رسیده است. نحوه عملکرد سکه از اینجا به بعد تعیین می‌کند که روند صعودی اخیر تا کجا پیش خواهد رفت.

این رمزارز مقاومت ۳۵ روزه میانگین متحرک نمایی (EMA ) خود را در حدود ۰.۰۷۳۵ دلار آزمایش می‌کند و در نظر دارد تا حمایت ۰.۰۸۲ دلاری را در روزهای آینده پس بگیرد. اگر این اتفاق رخ دهد می‌تواند تا حداقل ۳۳ درصد نوسان بیشتری داشته باشد.

هفته گذشته برای دوج‌کوین هفته بسیار خوبی بود و پس از افزایش ۲۰ درصدی توانست از چندین منطقه مقاومت عبور کند. دوج‌کوین در حال حاضر، متحرک نمایی ۳۵ روزه ۰.۰۷۳۵ دلاری خود را آزمایش می‌کند. با وجود افت ۶۵ واحدی در ۲۴ ساعت گذشته، ارزش این میم‌کوین همچنان بالای ۰.۰۷ دلار تثبیت شده است.

در ساعات نخست معاملات روز دوشنبه بازار رمزارزها شاهد نوسانات جزئی بوده و‌ کوین‌ها به صورت ترکیبی در محدوده سبز و قرمز قرار دارند.
دوج‌کوین و کاردانو شاهد رشد قیمت بودند در حالی که ریپل و شیبا اینو روند نزولی در پیش گرفتند.

هنگامی که این مرحله تثبیت به پایان رسید، دوج سعی خواهد کرد منطقه مقاومت ۰.۰۸۲ دلار را آزمایش کند. در واقع، این توکن تنها به افزایش ۱۰ درصدی نسبت به قیمت فعلی خود نیاز دارد تا مقاومت در ۰.۰۸۲ دلار به پشتیبانی تبدیل شود. وقتی این اتفاق بیفتد، احتمالا دوج تقاضای زیادی ایجاد خواهد کرد و باعث می‌شود قبل از عقب‌نشینی این سطح را تا ۰.۱ دلار بیشتر کند بنابراین نسبت به قیمت فعلی حدود ۴۰ درصد افزایش خواهد داشت.

تا اینجا به نظر می‌رسد دوج برای اجرای این تنظیمات، شتاب کافی دارد. با این حال، اگر امروز به هر طریقی سکه میم به زیر ۰.۶۸ دلار سقوط کند، این پیش‌بینی نامعتبر می‌شود اما فکر نمی‌کنیم چنین رخدادی را شاهد باشیم.

مهم‌ترین نقطه قیمتی که می‌توان به وضوح مشاهده کرد ۰.۰۸۲ دلار است. هنگامی که این علامت از مقاومت به حمایت تبدیل شد، زمان خرید دوج فرا می‌رسد. همچنین با بهبود احساسات گسترده‌تر در بازار، فکر نمی‌کنیم که خطر نزولی قابل‌توجهی برای دوج وجود داشته باشد مگر اینکه قیمت آن به زیر ۰.۰۶۸ دلار کاهش یابد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۹۱۳.۰۴ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۳۵ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۴۲.۴۹ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۰۴ درصد کاهش داشته است.


اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید
منبع:
چهارشنبه 8 تیر 1401 ساعت 12:11
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین